To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-27
Poznań: Kompleksowe usługi utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w wybranych obiektach
i domach studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w latach 2014 i 2015
Numer ogłoszenia: 285140 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230894 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, al. Niepodległości 10, 61-875 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8569000, 8569500, faks 061 8543988.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe usługi utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w wybranych obiektach i domach studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu w latach 2014 i 2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w wybranych obiektach i domach studenckich Uniwersytetu Ekonomicznego Poznaniu w latach 2014 i 2015. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części Część A - usługa sprzątania pomieszczeń i utrzymania całodziennej czystości pomieszczeń wraz z obsługą szatni w niżej wymienionych budynkach Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu: - Budynek C przy ul. Towarowej 53, z wyłączeniem pomieszczeń Przychodni Lekarsko - Stomatologicznej pok. nr 12-17, portierni, szatni z zapleczem, pok. nr 05, 015, w terminie od 01.09.2014 r. do 31.12.2015 r. - Budynek Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych przy ul. Taczaka 9, z wyłączeniem pomieszczeń nr 1-5, 8, 105, 205, 305 oraz 405, w terminie od 01.09.2014 r. do 31.12.2015 r. - Wydzielona część parteru w budynku B przy ul. Św. Marcin 81 od pok. nr 10 do 27 wraz z przyległymi korytarzami, holami, wewnętrzną klatką schodową oraz sanitariatami w terminie od 01.04.2015 r. do 31.12.2015 r. Część B - usługa sprzątania i utrzymania całodziennej czystości pomieszczeń w budynku Domu Studenckiego Atol Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu i Archiwum przy ul. Andrzejewskiego 11/17 oraz w budynku Domu Studenckiego Dewizka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu przy ul. Dożynkowej 9D w terminie od 01.10.2014 r. do 31.12.2015 r. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje 3.1. W części A: - wykonywanie usług porządkowych w godz. 22:00-7:00, - w dni powszednie oraz w soboty i niedziele roku akademickiego sprzątanie pomieszczeń biurowych, sal wykładowych, laboratoriów komputerowych, ciągów komunikacyjnych, wewnętrznej klatki schodowej wydzielonej części parteru bud. B, portierni w bud. Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych przy ul. Taczaka 9, wind, platform schodowych dla osób niepełnosprawnych w bud. C przy Towarowej 53 oraz w bud. Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych przy ul. Taczaka 9, - codzienny dyżur jednej osoby sprzątającej (od dnia 15 września do 30 czerwca, również w soboty i niedziele) w godz. 8:00 - 20:00, natomiast w okresie wakacyjnym (m-ce lipiec, sierpień do 14 września) dyżur w godz. 9:00 -15:00 w celu bieżącego utrzymania czystości tylko w bud. C przy ul. Towarowej 53 oraz wydzielonej części parteru w bud. B przy ul. Św. Marcin 81, - mycie okien, powierzchni przeszklonych, naświetli drzwiowych, żaluzji aluminiowych, - czyszczenie na mokro wykładzin dywanowych, żaluzji pionowych typu verticale, tapicerowanych siedzisk krzeseł i foteli komputerowych w salach wykładowych, laboratoriach komputerowych i w pomieszczeniach biurowych. W bud. Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych przy ul. Taczaka 9 prace będą wykonywane w uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. W bud. C przy ul. Towarowej 53 oraz w wydzielonej części parteru bud. B przy ul. Św. Marcin 81 prace będą wykonywane w uzgodnieniu i na oddzielne zlecenie Zamawiającego, - czyszczenie szorowarką oraz zabezpieczenie antypoślizgowe posadzek z płytek ceramicznych oraz lastriko na: ciągach komunikacyjnych, holach, korytarzach, w laboratoriach komputerowych, sanitariatach, - czyszczenie szorowarką podłóg pokrytych wykładziną PCV wraz z usuwaniem starych i nanoszeniem nowych powłok akrylowych, - codzienna obsługa szatni w bud. C przy ul. Towarowej 53 oraz bud. Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych przy ul. Taczaka 9 w godz. 7:30-20:00 (w uzgodnieniu i w zależności od potrzeb Zamawiającego) przez okres 11-tu miesięcy tj. od 01.10.2014 r. do 31.12.2014 r.,od 02.01.2015 r. do 31.02015 r., od 01.10.2015 r. do 31.12.2015 r. oraz przez okres 5 miesięcy tj. od 01.04.2015 r. do 31.02015 r., od 01.10.2015 r. do 31.12.2015 r. obsługa szatni usytuowanej w wydzielonej części parteru bud. B przy ul. Św. Marcin 81, - sprzątanie po ewentualnych awariach lub pracach remontowo-budowlanych. 3.2. W części B - wykonywanie usług porządkowych w dni robocze w godz. 7:00-14:00, - w przypadku zaistnienia konieczności wykonania prac porządkowych - na zlecenie Zamawiającego-Wykonawca winien zapewnić wykonanie usługi także w dni robocze 14:00-20:00 a w soboty, niedziele i święta w godzinach 8:00-20:00, - sprzątanie ciągów komunikacyjnych: korytarzy, schodów, holi, windy osobowej wraz z podestem, podjazdem, schodami wejściowymi, - sprzątanie pomieszczeń ogólnodostępnych: pralni, sanitariatów, kuchni oraz pomieszczeń studenckich sal rekreacyjnych; pomieszczeń biurowych, magazynów oraz pomieszczeń technicznych związanych z utrzymaniem funkcjonowania obiektu, - sprzątanie pomieszczeń Archiwum: biura, czytelni, korytarza, toalety i magazynów, - mycie okien, - czyszczenie obić tapicerowanych tapczanów, foteli i krzeseł systemem suchej pary, - czyszczenie podłóg pokrytych wykładziną PCV wraz z usuwaniem i nanoszeniem nowych powłok akrylowych, - szorowanie szorowarką podłóg pokrytych płytkami ceramicznymi, glazurą, z zabezpieczeniem antypoślizgowym, - kompleksowe sprzątanie pokoi studenckich wraz z myciem okien i akrylowaniem powierzchni pokrytych wykładziną PCV, - doraźne sprzątanie całych pokoi po wynajmie krótkoterminowym (w tym po zwolnieniu pokoju w ciągu roku akademickiego), - sprzątanie po ewentualnych awariach lub pracach remontowo-budowlanych na zlecenie Zamawiającego - na podstawie odrębnej umowy o zamówienia dodatkowe...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 98.30.00.00 - Różne usługi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO HANDLOWO - USŁUGOWE VIGOR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO HANDLOWO - USŁUGOWE VIGOR SP. Z O.O.
- Biuro Handlowo - Usługowe Vigor Sp. z o.o., al. Jana Pawła II 19/6, 62-030 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 350664,01 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 376242,75
Oferta z najniższą ceną: 303910,30 / Oferta z najwyższą ceną: 430215,15
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEGA PLUS, Profesjonalne Usługi Porządkowe - Mariusz Domański, ul. Kochanowskiego 27/2, 60-846 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109632,85
Oferta z najniższą ceną: 109632,85 / Oferta z najwyższą ceną: 116490,01
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego, wędlin wieprzowych, drobiu i wędlin drobiowych
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologicznej przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu w ramach zadania pn.: "Modernizacja i adaptacja budynku Apteki dla potrzeb Poradni Ginekologicznej".
- Instalacja sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 434 (obwodnica Kórnika) z drogą gminną (ul. Śremska)
- Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału AiIT oraz Bloku Operacyjnego
- Przeglądy i naprawy kontenerów do sterylizacji
- "Zakup, dostawa sprzętu i wyposażenia sportowego w tym sportu wyczynowego oraz sprzętu do szkolenia SERE, artykułów oraz odzieży sportowej''
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
- Interwencyjne prace porządkowe na terenie Chorzowa
- Usługa utrzymania czystości w obiektach SPZOZ w Tarczynie
- Sprzątanie budynków administracyjnych zajmowanych przez Urząd Miejski w Koninie.
- Usługi sprzątania budynku Terenowego Oddziału RCKiK w Nowym Sączu przy ul. Sienkiewicza 55 oraz utrzymanie w czystości terenów zewnętrznych należących do RCKiK w Krakowie oraz TO w Nowym Sączu
- Dostawa gazów medycznych i ciekłego azotu wraz z transportem i dzierżawą zbiorników dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.