eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomyśl nad Sanem › Budowa przyszkolnej sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz urządzenie bloku żywieniowego w ramach rozbudowy Zespołu Szkół w Antoniowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Radomyśl nad Sanem: Budowa przyszkolnej sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz urządzenie bloku żywieniowego w ramach rozbudowy Zespołu Szkół w Antoniowie.
Numer ogłoszenia: 28512 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8454328, fax 015 8454302.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyszkolnej sali gimnastycznej wraz z łącznikiem oraz urządzenie bloku żywieniowego w ramach rozbudowy Zespołu Szkół w Antoniowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Budowa sali gimnastycznej z antresolą bez zaplecza socjalnego i sanitarnego. Budynek z antresolą przykryty dachem dwuspadowym o nachyleniu 15 st., wysokość obiektu od 6,1 do 8,62 m licząc od poziomu terenu. Do budynku sali projektuje się wejścia pełniące również funkcje ewakuacyjne W budynku przewiduje się pomieszczenia: magazyny sprzętu, pomieszczenie pomocnicze oraz antresolę pełniącą funkcje techniczne, Budynek typowy - realizowany w systemie lekkiego szkieletu stalowego, bez użycia ciężkiego sprzętu. Dane techniczne-sala gimnastyczna - długość - 24,85 m - szerokość - 16,22 m - powierzchnia zabudowy - 403,15 m2 - kubatura - 3467,70 m3 B. Budowa łącznika do istniejącego budynku szkoły i budowanej sali gimnastycznej - obiekt jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 15 st. W łączniku zlokalizowano: salę lekcyjną, szatnie dla uczniów na odzież wierzchnią, sanitariaty (w tym dla osób niepełnosprawnych) oraz wydzieloną część z szatniami i umywalniami dla sali sportowej i pomieszczeniem dla nauczyciela oraz kotłownią. Konstrukcja budynku tradycyjna z elementami żelbetowymi, fundamenty bezpośrednie posadowione na gruncie rodzimym w postaci ław i stóp fundamentowych. Ściany fundamentowe betonowe, ściany nadziemia z bloczków ceramicznych, stropy gęstożebrowe o wysokości 23 cm, dach o konstrukcji drewnianej przykryty blachą dachówkową. Wody opadowe odprowadzone na posesję inwestora rynnami i rurami spustowymi. Dane techniczne -łącznik. - długość - 29,24 m - szerokość - 12,89 m - powierzchnia zabudowy - 357,78 m2 - kubatura - 1842,00 m3 C. Adaptacja istniejącej klasy: w istniejącym budynku szkoły adaptacji podlega strefa połączenia z projektowanym łącznikiem. Z istniejącej sali lekcyjnej wydzielono korytarz prowadzący do łącznika, przejście zlokalizowano w istniejącym otworze okiennym. D. Budowa zbiornika dwukomorowego przeznaczonego do gromadzenia ścieków oraz przyłącza kanalizacyjnego do zbiornika: dane techniczne zbiornika: - 2 kręgi o średnicy - 1,40 m - powierzchnia zabudowy - 5,90 m2 - pojemność całkowita - 11,08 m3 - pojemność użytkowa - 7,63 m3 E. Wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej i zewnętrznej dla sali gimnastycznej i łącznika, instalacji wyrównawczej oraz instalacji odgromowej. F. Wykonanie instalacji sanitarnych dla sali gimnastycznej i łącznika: a/ instalacja wodno-kanalizacyjna, b/ instalacja grzewcza, c/ wentylacja mechaniczna i grawitacyjna, d/ instalacja gazu ziemnego, e/ kotłownia gazowa na cele c.o. i c.w.u. G. Budowa przyłącza wodociągowego do łącznika. H. Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych i parkingu dla samochodów osobowych do 10 miejsc parkingowych. J. Urządzenie bloku żywieniowego w budynku szkoły (realizacja po oddaniu sali gimnastycznej wraz z łącznikiem do użytkowania): 1) roboty budowlane adaptacyjne: a/ przebicia i zamurowania, b/ wykonanie nadproży, c/ wykonanie ścian działowych, d/wykonanie zewnętrznych schodów wejściowych do pomieszczeń kuchenno-magazynowych, e/ roboty wykończeniowe: rozbiórka i wykonanie posadzek, rozbiórka i wykonanie okładzin ściennych, wykonanie sufitu podwieszanego, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, montaż wyposażenia kuchennego (znajdującego się w posiadaniu Zamawiającego), obróbki blacharskie, 2) wykonanie instalacji gazu ziemnego wraz z wymianą reduktora w skrzynce redukcyjno-pomiarowej 3) wykonanie przyłącza kanalizacyjnego, 4) wykonanie instalacji c.o oraz wentylacji mechanicznej, 5) wykonanie instalacji elektrycznych. 3/ W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 4/ Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną i obowiązującymi polskimi normami. 5/Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. 6/ Zakres ilościowy i rzeczowy robót opisanych w pkt.2 lit. A - J określony jest szczegółowo określony w dokumentacjach projektowych (załączniki nr 13, 14, 15, 16, 17 do SIWZ) i przedmiarach robót (załączniki nr 7a, 7b, 7c, 8a, 8b, 8c, 9, 10, 11, 12a, 12b, 12c do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.00 - Betonowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.00 - Betonowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.30.00 - Konstrukcje Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.30.00 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane: wysokość 10 000, 00 zł Słownie: dziesięć tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu - art. 44 i określone przepisami art. 22 ust.1 pkt 1-4 : a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (Zamawiający uzna, że Wykonawca ma wystarczające doświadczenie jeżeli w okresie ostatnich 5 la,t a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - (Wykonawca winien wykazać , że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej po 1 osobie posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie poszczególnych branż - roboty elektryczne, wod.-kan., c.o., gaz), co należy udokumentować poprzez złożenie poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 500 000,00 zł, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych oraz: e)spełniają wymagania określone ustawą Pzp oraz niniejszą specyfikacją. 2. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, na podstawie których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zawiera rozdział VIII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: a)oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - art. 44, oraz warunków ubiegania się o udzielenie zamówienia - art. 22 ust.1 pkt 1-4 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, b)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)aktualnego zaświadczenia właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, f)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia, to właściwe dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a-f muszą być złożone przez każdy podmiot osobno. Dokumenty o których mowa w pkt 1 lit. b-f mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.1 lit. b, c, d ,f składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, C/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie i odpowiednio w zakresie pkt.1 lit. e: D/ składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty o których mowa powyżej w pkt 2. lit. A, C i D powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt 2. lit. B powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których mowa w pkt 2 lit. A - D mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt.2 lit. A-D, Wykonawca zastępuje te dokumenty - dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument o którym mowa powyżej powinien być złożony w oryginale. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 3/ W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, b)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, c)dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (poświadczone za zgodność z oryginałem kopie odpowiednich uprawnień oraz zaświadczeń potwierdzających przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego), Dokumenty o których mowa w pkt 3 c mogą być przedstawione w formie kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4/W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja powinna być złożona w oryginale. 5/ Warunki dotyczące powierzenia części robót Podwykonawcom. a) Wykonawca, który zamierza realizować przedmiot zamówienia przy udziale Podwykonawców, zobowiązany jest wyraźnie wskazać w swojej ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. b) Do oferty należy dołączyć zobowiązanie Podwykonawców do współpracy na formularzu, zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6. c) Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy z Zamawiającym przedłożyć umowę regulującą współpracę z Podwykonawcami.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomysl.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem ul. Rynek Duży 7 37-455 Radomyśl nad Sanem wersja papierowa - 80,00 zł brutto + koszty przesyłki, opłata : BS Zaleszany o/Radomyśl 53 9439 1017 2001 0000 0882 0001.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy w Radomyślu nad Sanem, ul. Rynek Duży 7, 37-455 Radomyśl nad Sanem, sekretariat urzędu - pok. nr 13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.04.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający zamierza składać wniosek o dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.