eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › KONSERWACJA, PRZEGLĄDY, NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-13

Płock: KONSERWACJA, PRZEGLĄDY, NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O.
Numer ogłoszenia: 285071 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kościuszki 28, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3645100, 3645124, faks 024 3645102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plockizoz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA, PRZEGLĄDY, NAPRAWA SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA PŁOCKIEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ SP. Z O.O..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń wymienionych w Załączniku Nr 6 do SIWZ. 2. Utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń polega na świadczeniu przez Wykonawcę usług w zakresie: konserwacji, przeglądów, napraw oraz prowadzenia paszportów urządzeń medycznych. 3. Urządzenia medyczne są to urządzenia i aparatura medyczna oraz sprzęt pomiarowy znajdujący się na wyposażeniu Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. 4. Przez utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych rozumie się wykonanie czynności związanych z naprawą, konserwacją określoną przez producenta oraz wykonanie przeglądów okresowych stanu technicznego tych urządzeń. 5. Przez konserwację urządzeń rozumie się wykonanie czynności o charakterze obsługi okresowej urządzenia mające na celu podtrzymanie jego gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producenta urządzenia. Częstotliwość konserwacji uzależniona jest od intensywności eksploatacji urządzenia. 6. Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych obejmuje: naprawy tych urządzeń, prowadzenie serwisu w dni robocze w godzinach 7.30-15.00, czynności konserwacyjne określone przez producenta urządzenia, prowadzenie kart naprawy urządzeń, okresowe kontrole zwane dalej przeglądami technicznymi sprawności aparatury i urządzeń medycznych, prowadzenie paszportów technicznych tych urządzeń, okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja), zapewnienie własnego transportu do przewiezienia urządzeń do i z siedziby Wykonawcy lub punktu serwisowego, uruchamianie i montaż nowych urządzeń, o ile nie zostało to zastrzeżone przez producenta, przygotowanie do naprawy urządzeń medycznych wymagających wykonania usługi przez autoryzowany serwis, sporządzanie orzeczeń o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do naprawy, założenie i prowadzenie paszportów dla zakupionych przez zamawiającego urządzeń medycznych, o ile nie zostało to zastrzeżone przez producenta. Szczegółowy opis został w zawarty w Rozdziale II SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: Pakiet Nr 1 Oddział Chorób Wewnętrznych 890,06 zł 2 Oddział Pediatryczny 203,26 zł 3 Oddział Ginekologiczno - Położniczy 619,89 zł 4 Oddział Neonatologiczny 657,76 zł 5 Trakt Porodowy z Izbą Przyjęć 382,54 zł 6 Oddział Chirurgiczny Ogólny, Poradnia medycyny sportowej, Poradnia Chirurgiczna Ogólna 178,01 zł 7 Oddział Ortopedii i Pododdział Rehabilitacji Narządu Ruchu, Poradnia Preluksacyjna, Poradnia Ortopedyczna 503,74 zł 8 Blok Operacyjny 559,29 zł 9 Oddział Anestezjologii 436,83 zł 10 Sterylizacja, Stacja Łóżek 1 388,75 zł 11 Oddział Psychiatryczny i Pododdział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych, Dzienny Oddział Psychiatryczny 138,88 zł 12 Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy ul. Tysiąclecia 13 590,85 zł 13 Zakład Diagnostyki Obrazowej (Szpital i Przychodnia ul. Miodowa 2) 3 653,68 zł 14 Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej 453,24 zł 15 Centralny Ośrodek Rehabilitacyjny ul. Tysiąclecia 13 1 138,78 zł 16 Pracownia bakteriologiczna (d. Zakład Bakteriologii Ogólnej) 354,76 zł 17 Apteka Szpitalna 119,94 zł 18 Przychodnia Podstawowej i Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Miodowa 2 1 315,53 zł 19 Przychodnia ul. Zielona 40 - 64,39 zł 20 Przychodnia Podstawowej i Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Reja 99,74 zł 21 Przychodnia ul. Góry 7 - 35,86 zł 22 Poradnia Stomatologiczna ul. Reja 15 - 352,24 zł 23 Stomatologia Szkolna - 1 979,60 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy w Warszawie konto nr 39 1030 1205 0000 0000 8384 9045 z dopiskiem wadium - PZOZ/BZ/382/21PN/10 - Konserwacja, przeglądy, naprawa sprzętu i aparatury medycznej dla Płockiego Zakładu Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., a dokument potwierdzający wpłatę (kopia przelewu) należy dołączyć do oferty zgodnie z wymaganiami Rozdziału VII pkt. IV ppkt. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeżeli najpóźniej do chwili upływu terminu/godziny składania ofert kwotą wadium zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zostanie wykluczony z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy. 5. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji, poręczeń powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Ponadto wadium takie musi obejmować cały okres związania ofertą wskazany w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie - bez wyjątku - wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy sytuacje, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt. I ppkt. 1. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt. I ppkt. 1. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek na podstawie oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VII pkt. I ppkt. 1. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe: a. zaświadczenie kwalifikacyjne typu E z pomiarami dla osób naprawiających, konserwujących aparaturę i sprzęt medyczny oraz laboratoryjny; b. zaświadczenie kwalifikacyjne typu D z pomiarami dla osób kierujących i dozorujących pracowników. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach, zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. I ppkt. 4, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 50.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty do SIWZ - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. dowód wniesienia wadium. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy załączyć do oferty w formie oryginału, 3. jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia do oferty należy załączyć informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 4 do SIWZ, 4. pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, 5. formularz kosztowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość następującej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty: a. zmiana urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, z zastrzeżeniem, że zmiana ta wchodzi w życie z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego tę zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/SZPZOZ-Plock
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: strony internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego tj.: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pok. Nr 202 Biuro Zarządu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 - 402 Płock, pok. Nr 202 Biuro Zarządu.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami są:w zakresie SIWZ - Zbigniew Kukla vel Kuklewicz - Biuro Zarządu, tel. 024 364 51 78, 0668 103 023, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiającego, w zakresie przedmiotu zamówienia - Joanna Jachimska - Biuro Logistyki i Obsługi Technicznej, tel. 024 364 51 01, 0668 103 012, faks 024 364 51 02 w godzinach pracy Zamawiającego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oddział Chorób Wewnętrznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Oddziale Chorób Wewnętrznych. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oddział Pediatryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Oddziale Pediatrycznym. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oddział Ginekologiczno - Położniczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Oddziale Ginekologiczno - Położniczym. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oddział Neonatologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Oddziale Neoantologicznym. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Trakt Porodowy z Izbą Przyjęć.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Trakcie Porodowym z Izbą Przyjęć Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oddział Chirurgiczny Ogólny, Poradnia medycyny sportowej, Poradnia Chirurgiczna Ogólna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Oddziale Chirurgicznym Ogólnym, Poradni medycyny sportowej, Poradni Chirurgicznej Ogólnej. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Oddział Ortopedii i Pododdział Rehabilitacji Narządu Ruchu, Poradnia Preluksacyjna, Poradnia Ortopedyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w w/w oddziałach i poradniach. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.22.00.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Blok Operacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w w/w oddziale. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Oddział Anestezjologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w w/w oddziale. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Sterylizacja, Stacja Łóżek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Sterylizacji oraz Stacji łóżek. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Oddział Psychiatryczny i Pododział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych, Dzienny Oddział Psychiatryczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w w/w oddziałach. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zakład Pilęgnacyjno - Opiekuńczy ul. Tysiąclecia 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Zakładzie Pilęgnacyjno Opiekuńczym. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zakład Diagnostyki Obrazowej (Szpital i Przychodnia ul. Miodowa 2).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Zakładzie Diagnostyki Obrazowej. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zakład Diagnostyki Laboratoryjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Zakładzie Diagnostyki Laboratoryjnej. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Centralny Ośrodek Rehabilitacyjny ul. Tysiąclecia 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Centralnym Ośrodku Rehabilitacji. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pracownia bakteriologiczna (d. Zakład Bakteriologii Ogólnej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Pracowni bakteriologii. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Apteka Szpitalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Aptece Szpitalnej. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Przychodnia Podstawowej i Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Miodowa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w w/w przychodni. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Przychodnia ul. Zielona 40.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w w/w przychodni. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Przychodnia Podstawowej i Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Reja 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w w/w przychodni. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Przychodnia ul. Góry 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w w/w przychodni. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Poradnia Stomatologiczna ul. Reja 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Poradni Stomatologicznej. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.40.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Stomatologia Szkolna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utrzymanie w sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń znajdujących się w Stomatologii szkolnej. Wykaz aparatury stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-9, 50.42.00.00-5, 50.42.10.00-2, 50.42.12.00-4, 50.42.20.00-9, 50.43.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Koszt czynności przeglądowo - konserwacyjnych - 50

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.