eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › dostawa płytek do numerowania surowca drzewnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Stargard Szczeciński: dostawa płytek do numerowania surowca drzewnego
Numer ogłoszenia: 285068 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Składnic Lasów Państwowych w Stargardzie Szczecińskim , ul. Wojska Polskiego 119, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771832, faks 091 5772899.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.lasy.gov.pl/zsstargard

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Lasów Państwowych nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa płytek do numerowania surowca drzewnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1 Przedmiotem zamówienia są płytki do numerowania surowca drzewnego określone we wspólnym słowniku zamówień kodem CPV 25.24.82.40-5: a) typu standard nadające się do zamocowania na każdym rodzaju drewna w dodatnich temperaturach, na drewnie nie zaliczanym do gatunków twardych w temperaturze do minus 200C oraz na drewnie zaliczanym do gatunków twardych w temp. do minus 100C- w ilości 2 500 000 szt. b) typu twarde nadające się do zamocowania na każdym rodzaju drewna, w tym na gatunkach twardych w temperaturze do minus 200C. - w ilości 600 000 szt. c) płytki winny posiadać wymiary 43,3 mm x 27 mm i spełniać warunki określone rozporządzeniem z dnia 24 lutego 1998 roku Ministra Ochrony Środowiska, zasobów naturalnych w sprawie szczegółowych zasad cechowania drewna, wzorów urządzeń do cechowania i zasad ich stosowania oraz wzoru dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna (Dz.U Nr 36 poz. 201, z 1999 Nr 71, poz. 800) dla płytek stosowanych w jednostkach organizacyjnych PGL Lasy Państwowe d) kolejny numer sztuki lub stosu drewna oraz zakodowany znak jednostki organizacyjnej powinny być wykonane techniką nadruku w głąb płytki (wgłębnie), e) płytki do cechowania drewna muszą być kompatybilne ze stosowanymi w Lasach Państwowych urządzeniami i akcesoriami do cechowania i numerowania surowca drzewnego, f) płytki nie będą zawierały kodu paskowego do odczytu elektronicznego. g) w ramach zamówienia z danego Nadleśnictwa zamawiane partie płytek winny być pakowane dla każdego leśnictwa oddzielnie, w paczkach co najmniej po 1000 szt. z wyraźnym oznaczeniem jakiego leśnictwa dana paczka dotyczy. Paczki zawierające płytki dla leśnictwa lub leśnictw zapakowane j.w winny stanowić część przesyłki zbiorczej adresowanej do Odbiorcy bądź do Nadleśnictwa, w zależności od złożonego zamówienia. Płytki powinny być pakowane z zachowaniem kolejności numeracji . 2.2 Ilości płytek określone w pkt 2.1 litera a i b mają charakter orientacyjny i Zamawiający może zamówić mniejsze ilości płytek. 2.3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.4 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.34.00 - Znaczki identyfikacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Oświadczenie z art. 22 i 24.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/zsstargard.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego pokój nr 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 09:00, miejsce: siedzibie Zamawiającego pokój nr 109.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.