eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › budowa sieci kanalizacyjnej w gminach



Ogłoszenie z dnia 2005-06-17

POZYCJA 28496

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Brzeg: budowa sieci kanalizacyjnej w gminach: Lubsza, Oława i Olszanka Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu Sp. z o.o., do kontaktów: Prokurent, Dyrektor ds. Wdrożenia Projektu ISPA - Artur Stecuła, Kierownik Działu Obsługi Inżynieryjnej - Ryszard Drobniak, ul. Wolności 15, 49-300 Brzeg, tel. 077 4164051 w. 125, 130, 077 4161463, fax 077 4163153, e-mail: pwik_brzeg_inwestycje@pro.onet.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci kanalizacyjnej w gminach: Lubsza, Oława i Olszanka. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: zakres robót obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości ca 92 km, kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o długości ca 62 km wraz z przekazaniem sieci do użytkowania oraz odbudową nawierzchni ulic i chodników, a także budowa obiektów towarzyszących (przepompownie) w gminach: Brzeg, Lubsza, Olszanka i Oława. Zakres robót obejmuje także dostawy materiałów i urządzeń (w szczególności pomp, rur, zaworów i innych akcesoriów), próby i usunięcie wszelkich wad w robotach, a także wszelkie czynności niezbędne do przeprowadzenia w celu oddania robót do normalnej eksploatacji i przekazania ich zamawiającemu. Kontrakt na roboty oparty jest na "Warunkach Kontraktowych dla Budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego", FIDIC (pierwsze wydanie angielskie 1999; drugie wydanie angielsko-polskie 2004). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Brzeg. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia opisano w punkcie II.1.6). 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Nie dotyczy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Nie później niż do 30.10.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: - Wadium: 490 000 PLN. - Zabezpieczenie należytego wykonania kontraktu 7% Zatwierdzonej Kwoty Kontraktowej, - Zaliczka w wysokości 5% Zatwierdzonej Kwoty Kontraktowej (na zakup przepompowni ścieków). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: - Wynagrodzenie oparte o ceny jednostkowe ustalone na podstawie obmiarów robót. - Płatności miesięczne zgodnie z warunkami Kontraktu. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Konsorcjum / Porozumienie cywilno-prawne (solidarna odpowiedzialność prawna za wykonanie zamówienia). 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem. 2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., tj. potwierdzające odpowiednio, że w przypadku wykonawcy będącego: a) osobą fizyczną - tej osoby fizycznej; b) spółką jawną - wspólnika; c) spółką partnerską - partnera lub członka zarządu; d) spółką komandytową - komplementariusza; e) spółką komandytowo-akcyjną - komplementariusza; f) osobą prawną (nie wymienioną powyżej) - urzędującego członka organu zarządzającego, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwa przeciwko obrotowi gospodarczemu lub innego przestępstwa popełnionego w celu osiągnięcia korzyści majątkowych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., tj. potwierdzająca, że wobec podmiotu zbiorowego sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Wraz z ofertą wykonawca składa w formie oryginału oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2.1.1) 7, są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt. III.2.1.1) 7, są również składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2.1.1) 1-5 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1. posiadać w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych przychody w kwocie minimum 7 000 000 EUR. Celem potwierdzenia należy dołączyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności z ww. okresu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 2. posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 200 000 EUR lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 200 000 EUR. Informacja banku musi być wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej potwierdzone polisą lub innym dokumentem ubezpieczenia na kwotę co najmniej 7 000 000,00 EUR. Dokumenty, o których mowa w p. III.2.1.2) mogą być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, Dokumenty o których mowa w pkt. III.2.1.2) sporządzone w języku obcym Wykonawca jest obowiązany złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. Walutą dokumentów, o których mowa w pkt. III.2.1.2) jest EUR. Jeżeli oryginały odpowiednich dokumentów sporządzono w walutach innych niż EUR, należy zastosować przelicznik wg średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Przeliczenie na EUR dotyczy danych zawartych w sprawozdaniach finansowych składających się z: - bilansu, - rachunku zysków i strat, - rachunku przepływów pieniężnych, - zestawienia zmian w kapitale własnym. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1. Posiadać średnioroczne zatrudnienie: co najmniej 30 pracowników, w tym co najmniej 6 inżynierów (Załącznik nr 5 Instrukcji dla Wykonawców), 2. Zaproponować do realizacji niniejszego zamówienia następujący personel: a. kierownika robót - w chwili podpisania Kontraktu kierownik robót musi być stałym pracownikiem wykonawcy zatrudnionym na umowę o pracę na czas nieokreślony, lub na czas co najmniej równy czasowi na ukończenie robót określonemu w załączniku do oferty, mającego co najmniej 10 lat ogólnego doświadczenia zawodowego, w tym jako 5 lat jako kierownik podobnych robót oraz potwierdzone doświadczenie jako kierownik robót na 1 kontrakcie prowadzonym zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającego ubezpieczenie O.C. i uprawnienia budowlane w branży sanitarnej. Przez roboty podobne, o których mowa w poprzednim zdaniu należy rozumieć prace w zakresie budowy systemów kanalizacyjnych mieszanych - ciśnieniowych i grawitacyjnych (załącznik nr 6 Instrukcji dla Wykonawców), b. inżyniera sanitarnego - mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającego ubezpieczenie O.C. i uprawnienia budowlane, c. inżyniera elektryka - mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającego ubezpieczenie O.C. i uprawnienia budowlane, d. inżyniera drogowca - mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającego ubezpieczenie O.C. i uprawnienia budowlane (załącznik nr 6 Instrukcji dla Wykonawców), e. Przedstawiciela Wykonawcy - mającego co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego. Osoby zaproponowane do realizacji niniejszego zamówienia, wymienione w podpunktach a.-e. muszą posiadać dobrą znajomość języka polskiego. Kwalifikacje kandydatów należy potwierdzić życiorysami (załącznik nr 7 do IDW). Osoby wymienione w p. a. - e. powinny być związane z wykonawcą umową o pracę lub umową cywilno-prawną podpisaną nie później niż w dniu rozpoczęcia robót zgodnie z klauzulą 8.1 Warunków Kontraktu. Wymóg dotyczący terminu podpisania umowy nie odnosi się do inżyniera elektryka. W przypadku jeżeli kandydaci nie są w chwili składania oferty związani żadną z ww. umów, wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenia tych osób o gotowości współpracy danego kandydata z wykonawcą, podpisane przez kandydata. Do życiorysów osób wymienionych w podpunktach a.- d. należy załączyć (w formie kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) uprawnienia budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z 7 lipca 1994 r. 3. wykonanie przez wykonawcę w okresie 5 lat poprzedzających datę ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 kontraktów na roboty budowlane o wartości co najmniej 4 000 000 EURO (bez VAT) - należy przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 4. wykonanie przez wykonawcę w okresie 5 lat poprzedzających datę ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 kontraktów na roboty budowlane polegające na wykonaniu systemów kanalizacyjnych mieszanych - ciśnieniowych i grawitacyjnych - należy przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 5. wykonanie przez wykonawcę w okresie 5 lat poprzedzających datę ogłoszenia o przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej 2 kontraktów na roboty budowlane zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - należy przedstawić dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Roboty, o których mowa w punktach 3 - 5 mogą być rozpoczęte przed okresem 5 lat poprzedzających datę ogłoszenia o przetargu w BZP, lecz w takim wypadku muszą być zakończone w okresie 5 lat poprzedzających datę ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w BZP. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1-3, są składane w formie oryginału. Dokumenty o których mowa w pkt. 4, są składane w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym wykonawca jest obowiązany złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2004/S 113 - 94736 z dnia 10.06.2004. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2000/PL/16/P/PE/022-02. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 21.07.2005, cena - 4500 PLN. Warunki i sposób płatności: - za zaliczeniem pocztowym lub - przelewem na konto Zamawiającego (nr konta: 71 1090 2141 0000 0005 5800 0336 Bank Zachodni) lub - gotówką w kasie Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 21.07.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 90 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Nie dotyczy. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 21.07.2005, godzina 12:30, świetlica w siedzibie Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Brzegu sp. z o.o., ul. Wolności 15, 49-300 Brzeg, Polska.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Nie dotyczy. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie jest finansowane ze środków Funduszu Spójności. Jest to projekt nr ISPA/2000/PL/16/P/PE/022 wykonywane na podstawie "Memorandum Finansowego" zawartego między Komisją Europejską a Rzeczpospolitą Polską w dniu 16 sierpnia 2002r. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 08.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.