eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-12

Nowa Dęba: Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba
Numer ogłoszenia: 284814 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba , ul. Sikorskiego 2, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 015 8467452, faks 015 8467377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/web/nowa_deba

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka org. nie posiadająca osob. prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych wewnątrzzakładowych oraz remont przepustów pod drogami leśnymi na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba. Zamówienie składa się z dwóch części: Część 1 -Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba Część 2 - Remont przepustów pod drogami leśnymi na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w wysokości do 50% wartości zamówienia. Zamówienie uzupełniające może być udzielone w częściach, w okresie 3 lat od daty udzielenia zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.41-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część 1: 2 000,00 zł, słownie: dwa tysiące złotych i 00/100. Część 2: 1 535,91 zł, słownie: jeden tysiąc pięćset trzydzieści pięć złotych i 91/100. 2) Termin wniesienia wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a)wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu na składania ofert, b)wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w sekretariacie zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 3) Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: a) wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy BGŻ S.A. o/Tarnobrzeg nr 36-2030-0045-1110-0000-0020-9850 b) w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kopię dokumentu stanowiącego wadium. 4) Formy wniesienia wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116 poz.730 i 732, nr 227 poz. 1505 oraz z 2010 nr 96 poz.620 ). 5) W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, o których mowa w dziale 10 pkt 7 SIWZ, w jakich zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznaczni wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Do gwarancji (poręczenia) należy dołączyć na piśmie dokumenty, z których wynika stosowne upoważnienie (upełnomocnienie) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu gwaranta (poręczyciela) bądź uwierzytelnioną przez notariusza. Podpis winien być sporządzony w spo?sób umożliwiający jego identyfikacje, np. złożony wraz z imienną piecząt?ka lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypła?ty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia wymagań do tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; dla Części 1 - co najmniej jedno zamówienie polegające na konserwacji, remoncie lub budowie dróg o konstrukcji tłuczniowej (łącznie z przepustami, rowami itp.), o wartości minimum 100 000 zł brutto, odpowiednio potwierdzonych, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i terminowo ukończone, dla Części 2 - co najmniej jedno zamówienie polegające na remoncie, budowie przepustów o wartości minimum 30 000 zł brutto, odpowiednio potwierdzonych , że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i terminowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej: dla część 1: -równiarką o mocy min.100 KM - 1 szt., -spycharką o mocy min. 100 KM - 1 szt., -walcem drogowym min. 10t - 1 szt., -samochodem ciężarowy samowyładowczy 5 -10 t - 1 szt, -samochodem ciężarowym samowyładowczym 20 - 25 t - 2 szt. dla część 2: -koparko - ładowarką o mocy min. 75 KM - 1 szt., -samochodem ciężarowy samowyładowczym 5-10 t - 1szt.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: dla części nr 1 -dwoma osobami posiadającymi kwalifikacje do kierowania samochodami ciężarowymi, -jedną osobą posiadającą kwalifikacji operatora koparko-ładowarki, -jedną osobą posiadającą kwalifikacje operatora walca, -jedną osobą posiadającą kwalifikacje operatora spycharki. dla części nr 2 -jedną osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania samochodami ciężarowymi, -jedną osobą posiadającą kwalifikacji operatora koparko-ładowarki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż: - dla części nr 1 zamówienia -50 000,00 zł - dla części nr 2 zamówienia -30 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie: a) Terminu wykonania umowy z powodu: - opóźnienia w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy, - wstrzymania robót przez Zamawiającego, - wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia w terminie uniemożliwiającym dotrzymanie terminu umownego wykonania robót, - wykonywania robót dodatkowych i zamiennych uniemożliwiających dotrzymanie pierwotnego terminu - zlecenia zamówień dodatkowych, - przerw w realizacji robót, spowodowanych warunkami atmosferycznymi negatywnie wpływającymi na jakość lub trwałość wykonania przedmiotu umowy, a w szczególności zalanie terenu wodą, - braku zgody na wykonywanie prac w rezerwatach i strefach ochronnych ptaków przez organy uprawnione do wydawania decyzji administracyjnych w tym zakresie, - przerw w realizacji robót w przypadku odkrycia niewypałów, niewybuchów, - działania siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. b) Osób będących przedstawicielami wykonawcy i zamawiającego oraz osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami c) Wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej, ustawowej zmiany podatku od towarów i usług, wykonania robót dodatkowych i zamiennych. d) Zmian technologicznych realizacji zamówienia a w szczególności, gdy zachodzi konieczność realizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych,technologicznych niż wskazanych w dokumentacji projektowej w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/web/nowa_deba
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Nowa Dęba ul.Wł.Sikorskiego 2 39-460 Nowa Deba.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Nowa Dęba ul.Wł.Sikorskiego 2 39-460 Nowa Deba pok nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictw Nowa Dęba. W wyniku trudnych warunków atmosferycznych i intensywnej eksploatacji znaczna część dróg uległa zniszczeniu poprzez powstanie kolein, nierówności (ubytki, wyboje, wyrwy). Realizacja tego zadania pozwoli na osiągnięcie wymiernych efektów gospodarczych m.in.: osiągnięcie przejezdności w ciągu całego roku, wykonanie zabiegów gospodarczo-hodowlanych, poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego, Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odcinkowe (w miejscach wskazanych przez Zamawiającego) wyrównanie poprzez mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne oraz utwardzenie za pomocą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63 mm (mieszanka o ciągłym uziarnieniu) grubości min. 20 cm (kruszywo pochodzenia naturalnego, nieodpadowe), w układzie pasowym szerokość pasa 2 x 0,8 m i alternatywnie na całej szerokości drogi Szacunkowa wartość zamówienia wynosi 200 000 PLN netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont przepustów pod drogami leśnymi na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont przepustów na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba, które w wyniku trudnych warunków atmosferycznych i intensywnej eksploatacji uległy uszkodzeniu (załamane, podmyte). Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont przepustów polegający na zakupie i ułożeniu rury przepustowej (PVC, K-2) wraz z wykonaniem ścianek czołowych oraz wbudowaniem i ułożeniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0/63 mm (mieszanka o ciągłym uziarnieniu) grubości min. 20 cm (kruszywo pochodzenia naturalnego, nieodpadowe) na całej szerokości i długości uszkodzonej w wyniku remontu wierzchniej warstwy drogi (minimum długość ścianek czołowych plus 1 mb z każdej strony przepustów). Podstawowe dane: -średnica rury 600 mm, długość 6 mb - 13 sztuk, -średnica rury 600 mm, długość 8 mb - 7 sztuk, -średnica rury 600 mm, długość 10 mb - 1 sztuka, -średnica rury 800 mm, długość 6 mb - 4 sztuki, -średnica rury 1000 mm, długość 6 mb - 8 sztuk,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.