Ogłoszenie z dnia 2010-02-01
Łomianki: Usługi ochrony Obiektu Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w Łomiankach przy ul. Staszica 2
Numer ogłoszenia: 28480 - 2010; data zamieszczenia: 01.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Integracyjne Centrum Dydaktyczno-Sportowe w Łomiankach, ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 751 04 74, faks 0-22 751 78 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony Obiektu Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w Łomiankach przy ul. Staszica 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa prewencyjno -ochronna związana z zabezpieczeniem Obiektu Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w Łomiankach przy ul. Staszica 2 oraz przyległego do niego obszaru ( boisko , parkingi , chodniki). Zamówienie polega na realizowaniu z wykorzystanmiem jednego, stałego, dwuosobowego postreunku ochronnego w godz. 10:00 - 22:00 oraz do jednego stałego jednoosobowego posterunku ochronnego w godz; 22:00 - 10:00 wystawionego we wszystkie dni tygodnia. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zobowiązany jest w uzgodnieniu z Zamawiającym do wykonania oraz przedstawienia do akceptacji Zamawiającemu PLANU OCHRONY zawiarającego szczegołowy zakres realizacji usługi. Wykonawca w czasie realizacji zadań ochronnych będących przedmiotem niniejszego Zamówienia zobowiązuje się w szczególności do:zorganizowania i nadzorowania zadań prewencyjno - ochronnych oraz skutecznego ich realizaowania, prowadzenia dokumentacji wykonania powyższych zadan w formie książki( przebiegu służby), w której rejestrowane będzie min.:data i godzina rozpoczęcia i zakonczenia służby, imię i nazwisko pracownika/ów ochrony, istotne wydarzenia związane z przebiegiem służby, opis wszelkich zauważonych w trakcie dokonywania obchodów nieprawidłowości. Wyznaczania inspektora ochrony, który będzie reprezentował Wykonawcę w kontaktach roboczych z Zamawiającym oraz nadzorował wdrażanie procedur ochronnych i pracowników ochrony w czasie pełnienia służby ochrony określonej w Zamówieniu. Przeszkolenia pracowników ochrony w zakresie przepisów BHP i P.POŻ oraz systemów alarmowych, obowiazujących na terenie obszarów i Obiektu podlegających ochronie, przed przystąpieniem do realizacji Zamówienia. Zapewnienia odpowiednich środków łączności, niezbędnych do wykonania zadań z zakresu ochrony. Zpewnienia pracownikom ochrony wykonującym przedmiot zamówienia jednolitego ubioru( mundurów) oraz identyfikatorów osobistych. Posiadania przez cały okres umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej o charakterze kontraktowo - deliktowym. Utrzymania pomieszczen przekazanych przez Zamawiającego przeznaczonych do stałego użytkowania przez pracowników ochrony wraz z wyposażeniem w należytym stanie technicznym i sanitarnym - epidemiologicznym..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Glob Security Leszek Mazur, ul. Gospodarcza 18, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151640 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184354
Oferta z najniższą ceną: 184354 / Oferta z najwyższą ceną: 224431
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony,dostępna powszechnie po ustalonych standartach jakościowych.
INNE PRZETARGI Z ŁOMIANEK
- Uzupełnianie i odtwarzanie oznakowania drogowego oraz wprowadzania nowych organizacji ruchu na terenie Gminy Łomianki.
- Budowa pętli autobusowej przy zbiegu ul.Kołłątaja i opaski ul.Kolejowej zgodnie z dokumentacją projektową pn."Budowa drogi gminnej od ul.Równoległej do ul. Sierakowskiej w Łomiankach"-zad. nr 2020/34.
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych do szkół wraz z opieką w roku szkolnym 2024/2025.
więcej: przetargi w Łomiankach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.