eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Usługi ochrony Obiektu Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w Łomiankach przy ul. Staszica 2



Ogłoszenie z dnia 2010-02-01

Łomianki: Usługi ochrony Obiektu Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w Łomiankach przy ul. Staszica 2
Numer ogłoszenia: 28480 - 2010; data zamieszczenia: 01.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Integracyjne Centrum Dydaktyczno-Sportowe w Łomiankach, ul. Staszica 2, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 751 04 74, faks 0-22 751 78 34.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi ochrony Obiektu Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w Łomiankach przy ul. Staszica 2.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa prewencyjno -ochronna związana z zabezpieczeniem Obiektu Integracyjnego Centrum Dydaktyczno Sportowego w Łomiankach przy ul. Staszica 2 oraz przyległego do niego obszaru ( boisko , parkingi , chodniki). Zamówienie polega na realizowaniu z wykorzystanmiem jednego, stałego, dwuosobowego postreunku ochronnego w godz. 10:00 - 22:00 oraz do jednego stałego jednoosobowego posterunku ochronnego w godz; 22:00 - 10:00 wystawionego we wszystkie dni tygodnia. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia zobowiązany jest w uzgodnieniu z Zamawiającym do wykonania oraz przedstawienia do akceptacji Zamawiającemu PLANU OCHRONY zawiarającego szczegołowy zakres realizacji usługi. Wykonawca w czasie realizacji zadań ochronnych będących przedmiotem niniejszego Zamówienia zobowiązuje się w szczególności do:zorganizowania i nadzorowania zadań prewencyjno - ochronnych oraz skutecznego ich realizaowania, prowadzenia dokumentacji wykonania powyższych zadan w formie książki( przebiegu służby), w której rejestrowane będzie min.:data i godzina rozpoczęcia i zakonczenia służby, imię i nazwisko pracownika/ów ochrony, istotne wydarzenia związane z przebiegiem służby, opis wszelkich zauważonych w trakcie dokonywania obchodów nieprawidłowości. Wyznaczania inspektora ochrony, który będzie reprezentował Wykonawcę w kontaktach roboczych z Zamawiającym oraz nadzorował wdrażanie procedur ochronnych i pracowników ochrony w czasie pełnienia służby ochrony określonej w Zamówieniu. Przeszkolenia pracowników ochrony w zakresie przepisów BHP i P.POŻ oraz systemów alarmowych, obowiazujących na terenie obszarów i Obiektu podlegających ochronie, przed przystąpieniem do realizacji Zamówienia. Zapewnienia odpowiednich środków łączności, niezbędnych do wykonania zadań z zakresu ochrony. Zpewnienia pracownikom ochrony wykonującym przedmiot zamówienia jednolitego ubioru( mundurów) oraz identyfikatorów osobistych. Posiadania przez cały okres umowy ważnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej o charakterze kontraktowo - deliktowym. Utrzymania pomieszczen przekazanych przez Zamawiającego przeznaczonych do stałego użytkowania przez pracowników ochrony wraz z wyposażeniem w należytym stanie technicznym i sanitarnym - epidemiologicznym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00 - 74.61.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.01.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Glob Security Leszek Mazur, ul. Gospodarcza 18, 05-092 Łomianki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151640 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184354

  • Oferta z najniższą ceną: 184354 / Oferta z najwyższą ceną: 224431

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony,dostępna powszechnie po ustalonych standartach jakościowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.