eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Wymiana okien w budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 im Kornela Makuszyñskiego w Rawiczu przy ul. Wa³y J.D±browskiego 1

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2011-10-31

Rawicz: Wymiana okien w budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 im Kornela Makuszyñskiego w Rawiczu przy ul. Wa³y J.D±browskiego 1
Numer og³oszenia: 284761 - 2011; data zamieszczenia: 31.10.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa Nr 3 im. Kornela Makuszyñskiego , ul. Wa³y J. D±browskiego 1, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5453553, faks 065 5453553.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp3.rawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Szko³a Podstawowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wymiana okien w budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 im Kornela Makuszyñskiego w Rawiczu przy ul. Wa³y J.D±browskiego 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wymianie 48 szt. okien o ³±cznej powierzchni 157,33 m2 w budynku Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kornela Makuszyñskiego w Rawiczu, przy ul. Wa³y J. D±browskiego 1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególno¶ci: 1) roboty przygotowawcze (rozbiórkowe), 2) dostawa i monta¿ okien i parapetów, 3) zabezpieczenie pod³óg, 4) roboty malarskie wewnêtrzne, 5) wywóz gruzu, odpadów i uporz±dkowanie terenu budowy 2. Szczegó³owy zakres zamówienia stanowi±cy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony za pomoc± do³±czonego do SIWZ przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym, zestawienia okien oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymienione dokumenty stanowi±ce integraln± czê¶æ niniejszej specyfikacji, s± zamieszczone na stronie internetowej Zamawiaj±cego www.sp3.rawicz.pl (zak³adka: przetarg). Materia³y te mo¿na równie¿ pobraæ za op³at± w siedzibie Zamawiaj±cego pok. 2. 3. Mog±ce wystêpowaæ w dokumentacjach projektowych i kosztorysie nazwy w³asne producentów lub wyrobów zosta³y u¿yte wy³±cznie w celu wskazania za³o¿onego standardu przyjêtych rozwi±zañ. 4. Wykonawca jest zobowi±zany prowadziæ roboty budowlane zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w sposób nie zagra¿aj±cy bezpieczeñstwu ludzi i mienia. 5. Roboty winny byæ prowadzone przez Wykonawcê zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami Prawa Budowlanego przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi. 6. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objêtych niniejszym zamówieniem obowi±zywaæ bêd± zasady i wymagania dotycz±ce zasad prowadzenia robót jak równie¿ ogólne wymagania dotycz±ce wykonania i odbioru robót budowlanych okre¶lone w: 1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych , 2) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia z za³±cznikami, 3) kosztorysie ofertowym, 4) Polskich Normach. 7. Wymienione w dokumentacji kosztorysowej, zestawieniu okien, i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robot budowlanych wyroby budowlane powinny spe³niaæ wymagania wynikaj±ce z Polskich Norm przenosz±cych normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Je¿eli jakakolwiek Polska Norma przenosz±ca normy europejskie nie zosta³a wymieniona w tych dokumentach, a ma zastosowanie dla wyrobu przewidzianego do wbudowania, obowi±zkiem Wykonawcy jest zastosowanie tej normy. 8. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych zobowi±zany bêdzie do: 1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 16.04. 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881 z pó¼niejszymi zm.); 2) ubezpieczenia budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynik³ych w czasie wykonywania robót jak równie¿ za odpowiedzialno¶æ za wszelkie zdarzenia powsta³e z tej przyczyny; 3) wykonywania robót zgodnie z wydanym pozwoleniem nr 541/2011 Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 26.10. 2011 roku stanowi±cym za³±cznik no SIWZ, 4) organizacji i zabezpieczenia placu budowy oraz zaplecza budowy, ustanowienie kierownika budowy oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06. 2003 r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126), 5) wykonywania robót budowlanych w czasie trwania zajêæ lekcyjnych, w godzinach funkcjonowania placówki. Prace pomocnicze zwi±zane z utrudnieniami i kosztami wynikaj±cymi z wykonywania robót w czasie funkcjonowania Szko³y oraz w³a¶ciwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsc wykonywania robót ci±¿± na Wykonawcy, 6) po zakoñczeniu robót przywrócenie stanu pierwotnego terenu budowy, demonta¿ obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowanie terenu zajêtego na prowadzenie robót , 7) wykonywania na bie¿±co prac porz±dkowych, 8) oznakowanie terenu budowy na czas prowadzenia robót w celu zapewnienia bezpieczeñstwa dzieci szkolnych i personelu, 9) udzielenia 3 letniej gwarancji na wykonane roboty i wbudowane materia³y (w tym stolarka okienna). 10) naprawy wszelkich szkód powsta³ych w wyniku prowadzonych prac we w³asnym zakresie i na w³asny koszt. 9. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy o roboty budowlane zobowi±zany bêdzie do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu harmonogramu realizacji robót opracowanego w oparciu o sporz±dzony kosztorys ofertowy i zapisy zawarte w projekcie umowy wraz z wskazaniem kolejno¶ci i terminu monta¿u okien w poszczególnych salach oraz do z³o¿enia uprawnieñ oraz za¶wiadczenia o wpisie do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia (np. kierownik budowy, kierownicy grupy robót)..

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP, stanowi±cych nie wiêcej ni¿ 40% warto¶ci zamówienia podstawowego i polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 29.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postêpowaniu Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadaæ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony w przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e na podstawie za³±czonych dokumentów, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej jedno zamówienie zwi±zane z wykonaniem robót budowlanych polegaj±cych na monta¿u stolarki okiennej o warto¶ci 75.000,00z³ brutto oraz do³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ) wraz z za³±czonym do oferty wykazem wykonanych robót budowlanych (za³±cznik nr 4 do SIWZ) i dokumentami potwierdzaj±cymi, ¿e prace wymienione w wykazie zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Ocena spe³nienia powy¿szego warunku dokonana bêdzie na zasadzie spe³nia / nie spe³nia na podstawie za³±czonego do oferty O¶wiadczenia Wykonawcy (za³±cznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia, wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e roboty zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wype³niona i podpisana przez Wykonawcê oferta przetargowa (za³±cznik nr 1 do SIWZ), 2) kosztorys ofertowy w wersji papierowej opracowany przez Wykonawcê metod± kalkulacji szczegó³owej w oparciu o za³±czony do SIWZ przedmiar wraz z kosztorysem zerowym z uwzglêdnieniem zapisów zawartych w rozdziale XVI. (Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ ¿±dania od wybranego Wykonawcy do z³o¿enia kosztorysu ofertowego w wersji elektronicznej). 3) orygina³ pe³nomocnictwa do reprezentowania (o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik) lub kopia pe³nomocnictwa po¶wiadczona przez notariusza

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Zamawiaj±cy dopuszcza - je¿eli uzna za uzasadnione - mo¿liwo¶æ zmiany ustaleñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy o których mowa w art. 144 ustawy PZP w nastêpuj±cych przypadkach : 1) potrzeby wykonania robót zamiennych lub odst±pienia od realizacji czê¶ci robót, i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, 2) wyst±pienia robót dodatkowych, których wykonanie uzale¿nia wykonanie zamówienia podstawowego, 3) na uzasadniony wniosek Wykonawcy zaakceptowany przez Zamawiaj±cego i pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania oferty i nie jest przez niego zawiniona, 4) zmiany technologii wykonania robót, 5) zmiany urzêdowej wysoko¶ci stawki podatku VAT, 6) wyst±pienia zdarzeñ wymuszaj±cych przerwê w realizacji zamówienia niezale¿nych od Wykonawcy, 7) wprowadzenie lub zmiana zg³oszonych w ofercie czê¶ci robót wykonywanych przy udziale Podwykonawcy, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego, 8) zmiana terminu realizacji zamówienia, 9) przekszta³cenie którejkolwiek ze stron umowy, 10) zmiany personelu Wykonawcy i Zamawiaj±cego, za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego (np. osoby odpowiedzialne za realizacjê zamówienia, kierownik budowy itp.) 11) warunków p³atno¶ci z zastrze¿eniem, ¿e zmiana ta bêdzie korzystna i niezbêdna dla Zamawiaj±cego, 12) innych niezbêdnych zmian pod warunkiem, ¿e s± korzystne dla Zamawiaj±cego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.rawicz.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: w siedzibie Zamawiaj±cego: w sekretariacie pokój nr 2 Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kornela Makuszyñskiego w Rawiczu przy Wa³ach D±browskiego 1 w Rawiczu lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiaj±cego - sekretariacie Szko³y Podstawowej nr 3 im. Kornela Makuszyñskiego w Rawiczu, Wa³y Jaros³awa D±browskiego 1, pokój nr 2.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej. 2. Wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz inne informacje i dokumenty w postêpowaniu o udzielenie zamówienia ZAMAWIAJ¡CY i WYKONAWCY przekazuj± pisemnie. 3. ZAMAWIAJ¡CY dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ porozumiewania siê OBU STRON (Wykonawca, Zamawiaj±cy) za pomoc±: faksu (65) 545-35-53 oraz poczty elektronicznej sp3@rawicz.pl 4. Je¿eli ZAMAWIAJ¡CY lub WYKONAWCA przeka¿e faksem lub poczt± elektroniczn± dokumenty lub informacje, o których mowa wy¿ej, ka¿da ze stron na ¿±danie drugiej niezw³ocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. 5. Zamawiaj±cy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6. Zamawiaj±cy nie zamierza ustanowiæ dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiaj±cy nie przewiduje okre¶lania w opisie przedmiotu zamówienia wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia o których mowa w art. 29 ust. 4.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.