eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Świadczenie usług geodezyjnych i wyceny nieruchomości na potrzeby Gminy Miasta Dębica w roku 2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-02

Dębica: Świadczenie usług geodezyjnych i wyceny nieruchomości na potrzeby Gminy Miasta Dębica w roku 2015
Numer ogłoszenia: 28473 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Dębicy , ul. Ratuszowa 2, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 014 6838100, faks 014 6838161.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług geodezyjnych i wyceny nieruchomości na potrzeby Gminy Miasta Dębica w roku 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi usługa: 1. Wyceny nieruchomości - wykonanie ekspertyz, analizy i opinii. 2. Geodezyjna - Podziały nieruchomości, sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów uregulowania stanu prawnego nieruchomości, rozgraniczenia nieruchomości oraz sporządzanie opinii do operatów z rozgraniczeń nieruchomości, wyznaczenie punktów granicznych lub wznowienie znaków granicznych, aktualizacja mapy ewidencji gruntów i budynków. 3. Geodezyjna - sporządzenia inwentaryzacji wykonanych robót budowlanych.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 U.P.z.p., stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu tej samej usługi wyceny lub geodezyjnego podziału lub inwentaryzacji

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 70.10.00.00-2, 71.35.40.00-4, 79.13.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w celu zabezpieczenia oferty

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert: CZĘŚĆ 1 - 8: Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia. CZĘŚĆ 9: usług, których przedmiotem było sporządzenie inwentaryzacji o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami posiadającymi uprawnienia: CZĘŚĆ 1,2,3: co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. 1997 nr 115 poz. 741). CZĘŚĆ 4,5,6,7,8,9: co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia zawodowe zgodnie z art.43 pkt.1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2005r. Nr 240 poz.2027 z późn. zm). Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 UPzp Zamawiający przewiduje zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego polegające na: 1. Dopuszcza się możliwość zmiany w trakcie realizacji umowy: a) Kluczowego personelu Wykonawcy, b) Zmiany podwykonawców. 2. Powyższe zmiany mogą być dokonane za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę lub podwykonawcę. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w skutek zmiany podatku VAT. Zmiana ustawowej wysokości podatku VAT powoduje odpowiednią zmianę łącznego wynagrodzenia od daty wprowadzenia zmiany. Naliczenie podatku VAT w nowej wysokości dopuszcza się tylko od wynagrodzenia za tę część umowy realizowaną po dniu wejścia w życie przepisów ustalających zmiany podatku VAT. 4. Dopuszcza się możliwość zmiany zakresu i sposobu realizacji zamówienia, warunkiem takiej zmiany jest zaistnienie istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany innych postanowień umowy, pod warunkiem otrzymania dofinansowania zamówienia ze środków zewnętrznych - w przypadku konieczności spełnienia wymogów Instytucji Dofinansowującej. 6. Wszelkie zmiany do umowy poza zmianą adresu Zamawiającego i Wykonawcy oraz zmianą upoważnionych przedstawicieli wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dębicy, Biuro Zamówień Publicznych, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 229.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Dębicy, Sekretariat Zastępców Burmistrza, 39-200 Dębica, ul. Ratuszowa 2, pokój nr 104.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ustalenie różnicy wartości nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) ustalenie różnicy wartości gruntu do opłat planistycznych wraz z aktualizacją wyceny nieruchomości, b) ustalenie wartości nieruchomości do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego wraz z aktualizacją wyceny nieruchomości, c) ustalenie wartości nieruchomości oraz prawa użytkowania wieczystego do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności wraz z aktualizacją wyceny nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2, 79.13.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zleceń - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sporządzenie wyceny nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) sporządzenie wyceny nieruchomości zabudowanych przeznaczonych do sprzedaży lub nabycia wraz z aktualizacją wyceny nieruchomości, b) sporządzenie wyceny nieruchomości niezabudowanych przeznaczonych do sprzedaży lub nabycia wraz z aktualizacją wyceny nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2, 79.13.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zleceń - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sporządzenie wyceny lokali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie wyceny lokali w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych i gruntów związanych z własnością tych lokali oraz sporządzenie operatu wydzielenia lokalu do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokali w tych budynkach wraz z aktualizacją wyceny nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.10.00.00-2, 79.13.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zleceń - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Podział nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa geodezyjno - kartograficzna polegająca na fizycznym podzieleniu działki ewidencyjnej na części w wyniku ustalenia granic podział, sporządzeniu wymaganej odrębnymi przepisami dokumentacji technicznej oraz stabilizacją nowowydzielonych działek trwałymi znakami granicznymi przez wykonawcę prac geodezyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4, 79.13.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zleceń - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej dla celów uregulowania stanu prawnego nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokumentacja do celów dostosowania ewidencji gruntów do stanu prawnego, poprzez opracowanie podziału kameralnego działki oraz map do celów prawnych (mapa do ustalenia służebności gruntowej, mapa do zasiedzenia, mapa z wykazem synchronizacyjnym), Mapa do celów prawnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4, 79.13.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zleceń - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rozgraniczenia nieruchomości oraz sporządzenie opinii do operatów rozgraniczeń nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozgraniczenia nieruchomości - usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na ustaleniu przez wykonawcę prac geodezyjnych przebiegu granic nieruchomości przez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów. Sporządzanie opinii do operatów z rozgraniczeń nieruchomości - usługa geodezyjna polegająca na sporządzeniu przez wykonawcę prac geodezyjnych opinii do operatu technicznego dotyczącego 1 postępowania o rozgraniczenie nieruchomości.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4, 79.13.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zleceń - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyznaczenie punktów granicznych lub wznowienie znaków granicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wznowienie znaków granicznych - usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na przeprowadzeniu przez wykonawcę prac geodezyjnych czynności wznowienia przesuniętych, uszkodzonych lub zniszczonych znaków granicznych, które zostały uprzednio ustalone oraz jeżeli istnieją dokumenty pozwalające na określenie ich pierwotnego położenia, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów. Wyznaczenie punktów granicznych - usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na przeprowadzeniu przez wykonawcę prac geodezyjnych czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych uprzednio w ewidencji gruntów, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie lub ich zamarkowanie oraz sporządzenie odpowiednich dokumentów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4, 79.13.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zleceń - 5

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Aktualizacja mapy ewidencji gruntów i budynków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aktualizacja mapy ewidencji gruntów i budynków - usługa geodezyjno-kartograficzna polegająca na sporządzeniu przez wykonawcę prac geodezyjnych wymaganej odrębnymi przepisami dokumentacji technicznej do celów aktualizacji operatu ewidencyjnego oraz mapy ewidencji gruntów i budynków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4, 79.13.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji zleceń - 5

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Sporządzenia inwentaryzacji wykonanych robót budowlanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej robót przeprowadzonych przez wydział Infrastruktury Miejskiej Urzędu Miejskiego w Dębicy w latach 2013 - 2014 - zadanie obejmuje 39 lokalizacji.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1, 71.35.40.00-4, 79.13.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin wykonania usług - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.