eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PONIŻEJ 125 000 EURO NA DOSTAWĘ POJEMNIKÓW NA ODPADY, WYCIĄGÓW SPALIN, CZĘŚCI ZAMIENNYCH ORAZ NARZĘDZI I URZĄDZEŃ. NR POSTĘPOWANIA 31CZS11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-12

Koszalin: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PONIŻEJ 125 000 EURO NA DOSTAWĘ POJEMNIKÓW NA ODPADY, WYCIĄGÓW SPALIN, CZĘŚCI ZAMIENNYCH ORAZ NARZĘDZI I URZĄDZEŃ. NR POSTĘPOWANIA 31CZS11
Numer ogłoszenia: 284616 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1223 , ul. 4 Marca 5, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456260, faks 094 3456545.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: OBRONA NARODOWA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO PONIŻEJ 125 000 EURO NA DOSTAWĘ POJEMNIKÓW NA ODPADY, WYCIĄGÓW SPALIN, CZĘŚCI ZAMIENNYCH ORAZ NARZĘDZI I URZĄDZEŃ. NR POSTĘPOWANIA 31CZS11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na odpady, wyciągów spalin, części zamiennych oraz narzędzi i urządzeń na potrzeby Jednostki Wojskowej 1223 opisana szczegółowo zgodnie z poniżej przedstawionymi zadaniami: ZADANIE NR 1 - POJEMNIKI NA ODPADY I WYCIĄGI SPALIN 1. WANIENKA OKAPOWA ELASTYCZNA PO SILNIK 2 DO 3L, 50szt, 2. POJEMNIK MOBILNY 240L NA ZUŻYTE SORBENTY Z KODEM ODPADÓW, 40szt 3. POJEMNIK NA ZUŻYTE AKUMULATORY Z WIEKIEM STAL KWASOODPORNY POJ. OD 600 DO 700L, 4 szt 4. POJEMNIK NA ZUŻYTE AKUMULATORY Z WIEKIEM Z TWORZYWA KWASOODPORNEGO POJ. OD 500 DO 600L, 4 szt ZADANIE NR 2 - WYCIĄGI SPALIN 1. ELEKTRYCZNY ODSYSACZ SPALIN DO POJ. 3,5DMC Z WĘŻEM OD 4 DO 5 MB, 2 szt 2. ELEKTRYCZNY ODSYSACZ SPALIN OD POJ .3,5DMC Z WĘŻEM OD 4 DO 5 MB, 2 szt ZADANIE NR 3 - NARZĘDZIA I URZĄDZENIA 1. ŚCIĄGACZ ŁOŻYSK PIAST STAR 200/266, 2 szt 2. PRASA PNEUMATYCZNO- HYDRAULICZNA OD 20 DO 30T, 1 szt 3. PISTOLET DO MALOWANIA ZE ZBIORNIKIEM DOLNYM, 4 szt 4. PAS ŚCIĄGAJĄCY 20T ATESTOWANY, 4 szt 5. PAS ŚCIĄGAJĄCY 10T ATESTOWANY, 4 szt 6. Podnośnik hydrauliczny ( lewarek) 8T, 6 szt 7. Podnośnik hydrauliczny ( lewarek) 12T, 4 szt 8. TESTER AKUMULATORÓW ELEKTRONICZNY Z WYDRUKIEM 12V I 24V, 1 szt 9. SMAROWNICA PNEUMATYCZNA 6KG, 2 szt 10. TABLICA GABARYTOWA NA TYŁ POJAZDU PRZYCZEPY, 32 szt 11. PRASA RĘCZNA DŹWIGNIOWA, 2 szt 12. PISTOLET DO PRZEDMUCHIWANIA POWIETRZEM SPRĘŻONYM, 6 szt ZADANIE NR 4 - CZĘŚCI SAMOCHODOWE STAR 660, TARPAN HONKER, LUBLIN, ZIŁ 131, UAZ 469B STAR 660 1 .Pióro wycieraczek, 540.000.021, 10 szt. 2 .Świeca zapłonowa ekranowana, M14 x 175 ERH, 72 szt. 3. Przewody zapłonowe ekranowane kpl. wiązka, S47.98.08z1 30y1, 4 szt. 4. Cylinderek hamulcowy przód, A66.44.60x1, 4 szt. 5. Cylinderek hamulcowy tył, A27.44.40x, 4 szt. 6. Spryskiwacz szyb kompletny, 203.000.000, 2 szt TARPAN HONKER 4x4 7. Tłumik drgań układu kierowniczego, 239.0.22.01, 2 szt 8. Pasek klinowy układu wspomagania, AVX 10X800, 2 szt 9. Pasek klinowy alternatora, SPZ-947, 2 szt 10. Pióro wycieraczki, 560.000.040, 8 szt 11. Świeca żarowa, 2.60.290, 16 szt CZĘŚCI ZAMIENNE LUBLIN 12. Podpora wału napędowego, 779057597, 1 szt 13. Kontroler świateł, H-176 APE 22 3302, 4 szt 14. Łożysko 6203RS, 6203RS, 2 szt 15. Włącznik dmuchawy, 793445111, 1 szt 16. Lusterko boczne Lublin III, 330782019960 330782019950, 2 szt 17. Pióro wycieraczki, 701684263, 6 szt 18. Świeca żarowa, 782014710, 8 szt CZĘŚCI ZAMIENNE ZIŁ 131 19. Zbiornik paliwa prawy kpl. ZIŁ, 131-1102010-W, 4 szt 20. Zbiornik paliwa lewy kpl. ZIŁ, 131-1101010B, 2 szt 21. Tłumik kpl ZIŁ, 130-1201010B, 4 szt 22. Rozrusznik ZIŁ, 131-3708010, 4 szt 23. Alternator (prądnica) ZIŁ, 131-3701010, 2 szt 24. Przewód układu wspomagania, 130-3408020-B, 6 szt 25. Włącznik zapłonu z kluczykiem ZIŁ, 130T-3704010, 6 szt 26. Świeca zapłonowa ekranowana ZIŁ, 131-3707010, 100 szt CZĘŚCI ZAMIENNE UAZ 469 B 27. Gaźnik kpl, K129W-1107010, 1 szt 28. Pompa hamulca kpl, 12-3505010 450-3505010, 4 szt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0, 44.61.90.00-2, 44.61.36.00-6, 44.61.34.00-4, 44.51.20.00-2, 42.65.00.00-7, 34.32.83.00-5, 34.32.62.00-0, 38.90.00.00-4, 34.22.41.00-4, 42.52.10.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 5.1 W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki Zamawiającego określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5) b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku 6) c) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony (lub uaktualniony) przez odpowiedni, uprawniony do ich wystawienia organ, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 7); e) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 8); f) Zamawiający żąda, aby wykonawca do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dołączył dokument, lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy (Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę). Opis sposobu dokonywania oceny tych warunków: Ocena wyżej wymienionych warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Zamawiający uzna warunki za spełnione w przypadku gdy Wykonawca dostarczy komplet żądanych oświadczeń wypełnionych zgodnie z przedstawionymi w SIWZ załącznikami oraz załączy dokument, z którego wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków zgodnie z formułą spełnia-nie/spełnia a informacje o dokonanej ocenie zostaną umieszczone w załączniku do Protokółu postępowania o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5) b) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 7); c) Oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (z wykorzystaniem wzoru zawartego w załączniku nr 8); d) Zamawiający żąda, aby wykonawca do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu dołączył dokument, lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy (Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej z oryginałem przez Wykonawcę).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1223, ul. 4-go Marca 5, 75-901 Koszalin, budynek nr 1 Sztab, pok. 221.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 09:45, miejsce: Jednostka Wojskowa 1223, ul. 4-go Marca 5, Kancelaria Jawna, w godz. 8:00-10:00 bądź pocztą.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: POJEMNIKI NA ODPADY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników na odpady..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.90.00-2, 44.61.36.00-6, 44.61.34.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYCIĄGI SPALIN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyciągów spalin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.10.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: NARZĘDZIA I URZĄDZENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi i urządzeń..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.83.00-5, 42.65.00.00-7, 44.51.20.00-2, 34.32.62.00-0, 38.90.00.00-4, 34.22.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚCI SAMOCHODOWE STAR 660, TARPAN HONKER, LUBLIN, ZIŁ 131, UAZ 469B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są części samochodowe do STAR 660, TARPAN HONKER, LUBLIN, ZIŁ 131, UAZ 469B.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.