eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radecznica › odnawianie placów parkingowych w okolicy zabytkowego wzgórza klasztornego OO.Bernardynów z Sanktuarium Św. Antoniego w Radecznicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Radecznica: odnawianie placów parkingowych w okolicy zabytkowego wzgórza klasztornego OO.Bernardynów z Sanktuarium Św. Antoniego w Radecznicy
Numer ogłoszenia: 284608 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Radecznica , ul. Bolesława Prusa 21, 22-463 Radecznica, woj. lubelskie, tel. 084 6818001, faks 084 6818041.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminy.pl/Radecznica

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odnawianie placów parkingowych w okolicy zabytkowego wzgórza klasztornego OO.Bernardynów z Sanktuarium Św. Antoniego w Radecznicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa budowa placów w Radecznicy w skład których wchodzi utwardzenie placów parkingowych po obu stronach ulicy przy kaplicy Św. Antoniego, utwardzenie placu od strony klasztoru i po przeciwnej stronie ulicy oraz na wprost Urzędu Gminy w tym m.in.: karczowanie drzew szt. 2,0 roboty rozbiórkowe m2 461,8 roboty ziemne m3 2173,1 budowa przepustów mb 146,0 budowa muru oporowego i schodów m3 30,9 budowa chodników m2 236,6 roboty nawierzchniowe m2 1733,1 plantowanie skarp m2 714,0 umocnienia mb 121,0 obsianie gruntu trawą m2 714,0 regulacja studzienek szt. 13,0 zabezpieczenie kabli mb 176,0 poręcze ochronne mb 61,4 oznakowanie (słupy i tablice) szt. 40,0.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości:10 000,00 PLN, słownie: dziesięć tysięcy 00/100. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach określonych w art. 45. ust. 6 ustawy PZP. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: BS Szczebrzeszyn o/Radecznica nr 80 9632 0006 2002 1600 0055 0009 5.Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie pieniężnej, na konto Zamawiającego, Wykonawca do oferty dołącza kopię dowodu wpłaty lub polecenia przelewu. 6.Jeżeli wadium zostanie wniesione w innej formie niż pieniężna, Wykonawca kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem dołącza do oferty. 7.Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dołączonych do oferty dokumentów na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji, 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wypełniony załącznik nr 3 niniejszej specyfikacji. 7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, (ponadto pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował). Dla osób skierowanych do kierowania robotami aktualnych uprawnień i zaświadczeń o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego - wypełniony załącznik nr 4 niniejszej specyfikacji. Pozostałe wymagane dokumenty, które stanowią integralną część oferty: 8.Kosztorys ofertowy. 9.Dowód wniesienia wadium. 10.Dane dotyczące podwykonawców i zakres powierzonych im części zamówienia (jeśli wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) - wg wzoru załącznik nr 5 oraz oświadczenie podwykonawców o gotowości współpracy. 11.Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.radecznica.bip-gov.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Radecznicy, ul. B.Prusa 21, 22-463 Radecznica, pokój nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Radecznicy, ul. B.Prusa 21, 22-463 Radecznica, pokój nr 5 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.