eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › Bieżące utrzymanie dróg / ulic gminnych na terenie miasta Włodawy w 2009r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-16

Włodawa: Bieżące utrzymanie dróg / ulic gminnych na terenie miasta Włodawy w 2009r.
Numer ogłoszenia: 28450 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Włodawy , al. J. Piłsudskiego 41, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. (082) 57 21 444, faks (082) 57 22 454.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg / ulic gminnych na terenie miasta Włodawy w 2009r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje 3 zadania: Zadanie nr 1 - Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego na ulicach miejskich. Zadanie nr 2 - Wykonanie remontów nawierzchni bitumicznych. Zadanie nr 3 - Bieżące utrzymanie dróg gruntowych, o nawierzchniach żużlowych i tłuczniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.53.31.40 - 45.53.31.40 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 34.92.21.00 - Oznakowanie drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1500 zł ( słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 0 groszy. 8.1 F o r m y w a d i u m 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych , d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z 2007r, Nr 42,poz. 275). 8.2 Sposób i miejsce składania wadium 1) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy : K.B. S.A. O.Chełm Nr 06150013731213700176600000 , z adnotacją Wadium - Bieżące utrzymanie dróg 2009r. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego, o skuteczności nie decyduje data polecenia przelewu; 2) Oryginał wadium wnoszonego w innych formach należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Miejskiego pokój nr 18, przed upływem terminu składania ofert. 3) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z imienia i nazwiska. 4) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 8.3 T e r m i n s k ł a d a n i a w a d i u m 1)W a d i u m musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 10.03.2009r. do godz. 10,00. 2)Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 3)Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy potwierdzą spełnienie warunków wyznaczonych przez Zamawiającego, tj.: 5.1a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 5.1b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 5.1c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5.1d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Wypełnione załączniki: 1)Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- Załącznik nr 1. 2)Formularze cenowe - Załączniki 6, 7, 8. 3)Podpisaną umowę jako akceptację jej postanowień - Załącznik nr 2 4)Złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiewykluczeniu w trybie art. 24 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem- Załącznik nr 3 (spełnia warunek z pkt. 5.1d ) 5)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób podpisujących ofertę o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 6.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty, (spełnia warunek z pkt. 5.1a): 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)złożenie oświadczenia, iż wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, z wyjątkiem przypadku, kiedy została uzyskana zgoda przewidziana prawem na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wzór dokumentu zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. 6.3 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Warunek udziału w postępowaniu, określony w pkt. 5.1b zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże się co najmniej 1 robotą budowlaną polegającą na: - wykonywaniu robót wykończeniowych w tym oznakowania drogowego ulic na wartość co najmniej 10 .000 zł brutto liczoną łącznie dla wszystkich robót lub 1 roboty - zadanie 1, - wykonaniu robót w zakresie naprawy dróg w tym remoncie nawierzchni bitumicznych ulic na wartość co najmniej 30.000 zł brutto liczoną łącznie dla wszystkich robót lub 1 roboty - zadanie 2, - wykonaniu robót budowlano - drogowych, ziemnych nawierzchniowych o charakterze remontów nawierzchni gruntowych, żużlowych bądź tłuczniowych dróg na wartość co najmniej 10.000 zł brutto liczoną łącznie dla wszystkich robót lub 1 roboty - zadanie 3. Wykaz powinien być sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 4. Jeżeli w dokumentach potwierdzających wykonanie roboty/robót budowlanych nie ma podanych ich wartości, wykonawca powinien pisemnie oświadczyć, iż roboty te spełniły wymóg zamawiającego co do wymaganych wartości . 2) Wykazanie się co najmniej 1 osobą, którą dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zmówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z udokumentowaniem tych uprawnień. 6.4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 50 000 zł. 2)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł brutto. 6.5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 6.2. pkt. 1), 2) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę , potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) składa oświadczenie, iż nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) W zakresie informacji z art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, składa oświadczenie o którym mowa w ust. 6.1. pkt 4 SIWZ, iż nie podlega wykluczeniu. 3) Dokumenty, o których mowa w ust. 6.5. pkt 1 a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 6.5. pkt 1 ), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.6. Dokumenty wymagane w przypadku składania o f e r t y w s p ó l n e j: 1) Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ma zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta powinna zawierać dokumenty potwierdzające wspólne spełnianie wymogów w zakresie posiadanego doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego przez podmioty składające ofertę. Dokumenty wymienione w ust. 6.1 pkt.1, 2, 3, 5 oraz ust. 6.3. i 6.4. mogą zostać złożone wspólnie przez wykonawców tworzących konsorcjum. 2) W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 6.1. pkt 4 oraz ust. 6.2 każdy z Wykonawców składa oddzielnie. 3) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 4) W trybie art 141 ustawy Pzp Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zobowiązań umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wlodawa.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski we Włodawie, Al.J. Piłsudskiego 41. 22-200 Włodawa..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski we Włodawie, Al.J. Piłsudskiego 41. 22-200 Włodawa, sekretariat (pokój nr 18 ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.