eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Remont dachu i instalacji odgromowej kościoła poewangelickiego w Barczewie. Powierzchnia dachu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-18

POZYCJA 28449

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Olsztyn: wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Remont dachu i instalacji odgromowej kościoła poewangelickiego w Barczewie. Powierzchnia dachu: 405,60 m2 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Muzeum Warmii i Mazur, do kontaktów: Anna Krawczewska, ul. Zamkowa 2, 10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 527 95 96, fax 089 527 20 39, e-mail: zamek@muzeum.olsztyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muzeum.olsztyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Muzeum Warmii i Mazur, Anna Krawczewska, ul. Zamkowa 2, 10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 527 95 96, fax 089 527 20 39, e-mail: zamek@muzeum.olsztyn.pl, www.muzeum.olsztyn.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Warmii i Mazur, Anna Krawczewska, ul. Zamkowa 2, 10-074 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 527 95 96, fax 089 527 20 39, e-mail: zamek@muzeum.olsztyn.pl, www.muzeum.olsztyn.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: samorządowea instytucja kultury; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Remont dachu i instalacji odgromowej kościoła poewangelickiego w Barczewie. Powierzchnia dachu: 405,60 m2. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Barczewo woj. warmińsko-mazurskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych dachu i instalacji odgromowej kościoła poewangelickiego w Barczewie. Powierzchnia dachu: 405,60 m2. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Spełnienie wymagań określonych w Ogłoszeniu i SIWZ. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie n/w robót: 1. Badania stratygrafii elementów zabytkowych; 2. Roboty rozbiórkowe - pokrycie wieży kościoła; 3. Roboty rozbiórkowe - dach prezbiterium i krucht; 4. Remont z częściową wymianą elementów konstrukcji więźby dachowej nad prezbiterium i kruchtami, przy częściowym zastosowaniu tradycyjnych połączeń ciesielskich; 5. Remont konstrukcji więźby dachowej wieży kościoła; 6. Pokrycie więźby dachowej na d prezbiterium i kruchtami; 7. Pokrycie więźby dachowej wieży kościoła; 8. Prace konserwatorskie - mury szczytów (sterczyny schodkowe) i ściana wieży od strony połaci dachowej; 9. Instalacja odgromowa; 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 3 000 zł. (słownie: trzy tysiące złotych) - wnoszone przez wykonawców zaproszonych do składania oferty. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w pkt 1 musi spełnić, każdy z tych Wykonawców. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno zadanie o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia ( objęte nadzorem konserwatorskim) na wartości nie mniejszą niż 0,3 mln PLN brutto: znaczenie - 100%. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, warunek opisany w pkt 2 musi spełnić, co najmniej jeden z tych Wykonawców. 3. dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, 4. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, takimi jak: 1) Kierownik robót budowlanych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 2) Do realizacji prac konserwatorskich - osoba która posiada tytuł zawodowy magistra na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub o specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie warunek opisany w pkt 4. 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: 1) posiadają aktualną polisę, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 0,2 mln PLN, 2) posiadają własne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 0,3 mln PLN, z uwzględnieniem potrąceń na inne zobowiązania umowne, 3) posiadają średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe tj. 2004,2005,2006 a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 0,3 mln PLN rocznie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia tj. składający wniosek wspólnie, muszą spełnić łącznie każdy z warunków wymienionych w pkt 5 ppkt 1-3. 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa musi wskazywać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz musi być przez nich podpisany. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Obowiązek ustanowienia pełnomocnika dotyczy również wspólników spółki cywilnej. Umocowanie (oryginał pełnomocnictwa) należy przedłożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dołączonych do wniosku dokumentach i oświadczeniach. Z treści tych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca spełnił wszystkie warunki. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. W przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 8, Zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy otrzymają największą ilość punktów za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia tj. wykonania co najmniej jednego zadania o zakresie, złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, ( objęte nadzorem konserwatorskim) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na wartości nie mniejszą niż 0,3 mln PLN brutto - znaczenie - 100%. Ocena tego warunku zostanie dokonana poprzez zastosowanie następującego wzoru: LP = IBWB / IBMax x 10 pkt x 100% gdzie: LP: liczba punktów IBWB: Ilość wybudowanych lub przebudowanych budynków przez badanego Wykonawcę na wartość nie mniejszą niż 0,3 mln PLN brutto. IBMax: Maksymalna ilość wybudowanych lub przebudowanych budynków o wartości nie mniejszą niż 0,3 mln PLN brutto. W przypadku uzyskania przez Wykonawców takiej samej liczby punktów o kolejności Wykonawców zadecyduje najwyższa łączna wartość brutto ocenianych zadań (tzn. zadań spełniających wymagania Zamawiającego). Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 8, Zamawiający zaprosi do składnia ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1. wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - formularz wniosku dostępny w siedzibie Inwestora Zastępczego tj. Wojewódzkiego Przedsiębiorstwa Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o. 10-542 Olsztyn, ul. Dąbrowszczaków 39 lub można otrzymać faxem tel: 89/521 58 11, fax: 89/521 58 04, 2. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający prowadzenie działalności gospodarczej o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (informacja dotycząca podmiotów zbiorowych), 7. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia tj. składających wniosek wspólnie, zobowiązany jest oddzielnie złożyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt od 2 do 7. 8. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, ( objęte nadzorem konserwatorskim) z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania tj. wymagane jest wykazanie w tym okresie, że Wykonawca wybudował lub przebudował co najmniej jeden budynekj na wartości nie mniejszą niż 0,3 mln PLN brutto. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty w nim wykazane zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny ponadto, zawierać informacje określające rodzaj oraz wartość wykonanych robót, nazwę oraz adres Zamawiającego, a także okres i miejsce ich realizacji. 9. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj. wymagane jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do kierowania budową i robotami, takimi jak: 1) Kierownik robót budowlanych - musi posiadać, co najmniej 3 lata stażu pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 2) Do realizacji prac konserwatorskich - osoba która posiada tytuł zawodowy magistra na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub o specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. Do wykazu należy załączyć aktualne tj. ważne na dzień składania wniosków, zaświadczenie o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokumenty potwierdzające posiadanie przez nich uprawnień oraz dołączyć informację o doświadczeniu zawodowym. 10. rachunek zysków i strat za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2004, 2005, 2006) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat, informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności- za okres ostatnich trzech lat obrotowych, lub z okresu prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż trzy lata (pozycja: przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi). Informację określającą wysokość średniego rocznego przychodu z okresu ostatnich trzech lat obrotowych należy podać na formularzu zgodnym z treścią załącznika do wniosku - wymagany średni roczny przychód nie mniejszy niż 0,3 mln PLN. 11. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, na kwotę nie mniejszą niż 0,3 mln PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 12. aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 0,2 mln PLN, 13. oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zmówienia lub w przypadku, gdy wniosek podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów przedłożonych razem z wnioskiem. Dokumenty wymienione w pkt 8 i 9 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia tj. składający wniosek wspólnie, składają łącznie. Z przedłożonych dokumentów, wymienionych w pkt od 10 do 12 musi wynikać, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spełniają łącznie każdy z warunków opisanych w sekcji III.2) pkt 5 ppkt 1-3 niniejszego ogłoszenia. Dokumenty wymagane od Wykonawców zagranicznych: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4, 6, i 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. natomiast, zamiast dokumentu wymienionego w pkt 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wniosek, dokumenty i oświadczenia muszą być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej. Dokumenty składane w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu składane w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. Pozostałe dokumenty składane w języku obcym muszę być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Wniosek musi być podpisany przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji, bądź umocowane przez te osoby do składania oświadczeń woli na podstawie odrębnego pełnomocnictwa. Dokumenty mogą był złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych ,,za zgodność z oryginałem" przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. Dokument pełnomocnictwa składany w formie kopii musi być poświadczony "za zgodność z oryginałem" przez notariusza. Zaleca się, aby wniosek wraz z załączonymi dokumentami złożyć w formie uniemożliwiającej rozsypanie kartek a wszystkie strony ponumerować. Wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Złożenie przez Wykonawcę wniosku samodzielnie oraz równoczesne występowanie jako jeden ze wspólników z innym wnioskiem, Zamawiający potraktuje jako czyn nieuczciwej konkurencji. W przypadku, gdy zawarte we wniosku informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 47 poz.211 z późn.zm.) Wykonawca, nie później niż w terminie składania wniosków, zastrzega, że nie mogą one być udostępnione. Informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa Wykonawca składa w kopercie oznakowanej napisem "tajemnica przedsiębiorstwa" umieszczonej np. wewnątrz opakowania zawierającego wniosek lub złożone spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów wniosku. Wszystkie strony części zastrzeżonej wniosku muszą być również oznakowane napisem "tajemnica przedsiębiorstwa" oraz ponumerowane. Nie złożenie stosownego zastrzeżenia najpóźniej w terminie składania wniosków spowoduje, ze cały wniosek zostanie udostępniony, na życzenie każdego uczestnika postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: maksymalna liczba: 8. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 122 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesłać na adres: MUZEUM WARMII I MAZUR 10-074 OLSZTYN, UL. ZAMKOWA 2. 2. Wykonawca zostanie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny ofertowej brutto 3. Zamawiający będzie wymagał udzielenia przez Wykonawcę 5-letniego okresu gwarancji na wykonane roboty objęte przedmiotem zamówienia. 4. Dokumenty składane wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu inne niż pełnomocnictwo, mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu, np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.