eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sitkówka › Remont dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej, Gmina Sitkówka-Nowiny, Województwo Świętokrzyskiea) Zadanie nr 1 - droga gminna, działki nr ewid. 251/1, 251/7, 250/3, 252/34 w m. Zgórsko, b) Zadanie nr 2 - droga gminna, działki nr ewid. 398/94, 398/53, 39

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-24

Sitkówka: Remont dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej, Gmina Sitkówka-Nowiny, Województwo Świętokrzyskie: a) Zadanie nr 1 - droga gminna, działki nr ewid. 251/1, 251/7, 250/3, 252/34 w m. Zgórsko, b) Zadanie nr 2 - droga gminna, działki nr ewid. 398/94, 398/53, 398/92 w m. Zagrody, c) Zadanie nr 3 - droga gminna, działki nr 311, 290/4, 290/1 w m. Wola Murowana, d) Zadanie nr 4 - droga gminna, działka nr ewid. 262/8 w m. Zgórsko, e) Zadanie nr 5 - droga gminna, działki nr ewid. 505, 506/2 w m. Bolechowice.
Numer ogłoszenia: 284493 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sitkówka - Nowiny , ul. Białe Zagłębie 25, 26-052 Sitkówka, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3475000, faks 041 3475011.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych o nawierzchni tłuczniowej, Gmina Sitkówka-Nowiny, Województwo Świętokrzyskie: a) Zadanie nr 1 - droga gminna, działki nr ewid. 251/1, 251/7, 250/3, 252/34 w m. Zgórsko, b) Zadanie nr 2 - droga gminna, działki nr ewid. 398/94, 398/53, 398/92 w m. Zagrody, c) Zadanie nr 3 - droga gminna, działki nr 311, 290/4, 290/1 w m. Wola Murowana, d) Zadanie nr 4 - droga gminna, działka nr ewid. 262/8 w m. Zgórsko, e) Zadanie nr 5 - droga gminna, działki nr ewid. 505, 506/2 w m. Bolechowice..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni tłuczniowej dróg gminnych o łącznej długości 3430,0 m, średniej szerokości 3,50 m wraz z profilowaniem, korytowaniem i regulacją pionową studzienek kanalizacyjnych i obudów zasów wodociągowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 6.000,00 PLN (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3.dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub specjalności drogowej, jak również przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego, 4.posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej dotyczącej wykonania budowy, przebudowy lub remontów dróg , o wartości nie mniejszej niż brutto 100.000,00 PLN, Zamawiający oceni spełnienie warunków wg. kryteriów spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, tj. załączeniem uprawnień budowlanych tj. w specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń lub specjalności drogowej, wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego (ważne na dzień otwarcia ofert), d) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o wartości nie mniejszej niż brutto 100.000,00 PLN, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowiny.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sitkówka - Nowiny ul. Białe Zagłębie 25, 26 - 052 Sitkówka Referat Budownictwa, Zagospodarowania Przestrzennego, Gospodarki Komunalnej, Drogownictwa i Inwestycji, pok. Nr 37 - II piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sitkówka - Nowiny Sekretariat, pokój Nr 26 - I piętro ul. Białe Zagłębie 25 26 - 052 Sitkówka..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.