eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Przedmiot zamówienia składa się z następujących części1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Gostkowice - Janków - odbudowa i modernizacja koryt rzek, gm. Domaniów b) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Potok Gębicki - przebudowa koryta, gm. Strzelin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-12

Wrocław: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Gostkowice - Janków - odbudowa i modernizacja koryt rzek, gm. Domaniów b) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Potok Gębicki - przebudowa koryta, gm. Strzelin
Numer ogłoszenia: 28445 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań Dolnośląskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: 1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Gostkowice - Janków - odbudowa i modernizacja koryt rzek, gm. Domaniów b) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Potok Gębicki - przebudowa koryta, gm. Strzelin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego, polegającej między innymi na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu i oddaniu do użytkowania objętych zamówieniem robót budowlanych dla niżej wymienionych zadań pn: 1.Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Gostkowice-Janków - odbudowa i modernizacja koryt rzek, gm. Domaniów 2.Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Potok Gębicki - przebudowa koryta, gm. Strzelin Usługa obejmuje (osobno dla każdego zadania): a)zarządzanie i koordynację realizacji budowy; b)świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części zadania pn: 1.Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Gostkowice-Janków - odbudowa i modernizacja koryt rzek, gm. Domaniów. Wykonawca musi posiadać następujące doświadczenie: Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonał, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć realizację kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego lub Inżyniera kontraktu lub Inwestora zastępczego - nad robotami budowlanymi, obejmującymi swoim zakresem regulację cieków na długości łącznej co najmniej 4 km i o łącznej wartości robót budowlanych co najmniej 1 mln zł (warunek ten podlega ocenie Zamawiającego i stanowi kryterium wyboru wykonawców zaproszonych do składania ofert) oraz przebudowę lub remont 2 budowli komunikacyjnych. Dla części zadania pn: 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Potok Gębicki - przebudowa koryta, gm. Strzelin. Wykonawca musi posiadać następujące doświadczenie: Wykonawca spełni warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wykonał, co najmniej 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć realizację kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu lub Inwestora zastępczego - nad robotami budowlanymi obejmującymi swoim zakresem regulację cieków na długości łącznej co najmniej 1 km i o łącznej wartości robót budowlanych co najmniej 0,5 mln zł (warunek ten podlega ocenie Zamawiającego i stanowi kryterium wyboru wykonawców zaproszonych do składania ofert oraz przebudowę lub remont 2 budowli komunikacyjnych. Wykonawca obowiązany jest wskazać na jaką część zamówienia składa wniosek.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części zadania pn: 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Gostkowice-Janków - odbudowa i modernizacja koryt rzek, gm. Domaniów. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeśli wykaże, że dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru spełniającą łącznie następujące warunki dla przedmiotowego zadania: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 24 października 1974 r. - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 38, poz. 229 ze zmianami): w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych (w pełnym zakresie bez ograniczeń do powszechnie stosowanych schematów i rozwiązań technicznych) lub wodno -melioracyjnej, lub wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej (bez ograniczeń), oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru. Dla części zadania pn: 2. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Potok Gębicki - przebudowa koryta, gm. Strzelin. Zamawiający uzna, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeśli wykaże , że dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru spełniającą łącznie następujące warunki dla przedmiotowego zadania: - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 24 października 1974 r., - Prawo budowlane (Dz. U. Nr 38 , poz. 229 ze zmianami): w specjalności konstrukcyjno - inżynieryjnej w zakresie budowli hydrotechnicznych (w pełnym zakresie bez ograniczeń do powszechnie stosowanych schematów i rozwiązań technicznych) lub wodno -melioracyjnej, instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych, obejmujące sieci wodociągowe, kanalizacyjne i cieplne uzbrojenia terenu lub wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013, poz. 1409 ze zm.) w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej (bez ograniczeń), instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Za główne usługi potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia uważana będzie realizacja kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego, Inżyniera kontraktu lub Inwestora zastępczego - nad robotami budowlanymi, obejmującymi swoim zakresem regulację cieków oraz prowadzenie nadzoru inwestorskiego, Inżyniera kontraktu lub Inwestora zastępczego nad przebudową lub remontem budowli komunikacyjnych. Zamawiający nie wymaga informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Obiektywny i niedyskryminacyjny sposób dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do złożenia oferty, gdy liczba wykonawców będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu. Dla części zadania pn: 1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Gostkowice-Janków - odbudowa i modernizacja koryt rzek, gm. Domaniów Kryterium 1 - Gdy liczba wykonawców będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu do złożenia oferty Zamawiający zaprosi 5 wykonawców (jako wykonawcy, podwykonawcy lub uczestnicy konsorcjum), którzy wykonali kompleksowe usługi nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu lub Inwestora zastępczego - nad robotami budowlanymi obejmującymi swoim zakresem regulację cieków na długości łącznej co najmniej 4 km i o wartości łącznej robót budowlanych co najmniej 1 mln zł oraz przebudowę lub remont 2 budowli komunikacyjnych. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do udziału w postępowaniu. Zamawiający przyzna 1 pkt za każdy następny wykonany i udokumentowany km regulacji cieków. Kryterium 2 W przypadku, gdy nie będzie można wyłonić 5 wykonawców na podstawie kryterium 1 Zamawiający jako kolejne kryterium decydujące o miejscu w klasyfikacji przyjmie łączną wartość inwestycji, nad którymi sprawowany był kompleksowy nadzór inwestorski, sprawowana funkcja Inżyniera kontraktu lub Inwestora zastępczego. W przypadku, gdy wg ww. kryteriów nie będzie można wyłonić 5 wykonawców, do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy wyłonieni w drodze losowania spośród wykonawców, którzy nie zostali zakwalifikowani wg wyżej opisanych kryteriów (1 i 2) a spełniają warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy, którzy w celu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia powołali się wyłącznie na potencjał innych podmiotów spełniają warunki udziału w postępowaniu w stopniu minimalnym tj. nie będzie przyznany pkt za kolejny km regulacji cieków. 2. Potok Gębicki - przebudowa koryta, gm. Strzelin Kryterium 1 - Gdy liczba wykonawców będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu do złożenia oferty Zamawiający zaprosi 5 wykonawców (jako wykonawcy, podwykonawcy lub uczestnicy konsorcjum) ,którzy wykonali kompleksowe usługi nadzoru inwestorskiego lub inżyniera kontraktu lub Inwestora zastępczego - nad robotami budowlanymi obejmującymi swoim zakresem regulację cieków na długości łącznej co najmniej 1 km o wartości robót co najmniej 0,5 mln zł oraz przebudowę lub remont 2 budowli komunikacyjnych. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do udziału w postępowaniu. Zamawiający przyzna 1 pkt za każdy następny wykonany i udokumentowany km regulacji cieków. Kryterium 2 W przypadku, gdy nie będzie można wyłonić 5 wykonawców na podstawie kryterium 1 Zamawiający jako kolejne kryterium decydujące o miejscu w klasyfikacji przyjmie łączną wartość inwestycji, nad którymi sprawowany był kompleksowy nadzór inwestorski, sprawowana funkcja Inżyniera kontraktu lub Inwestora zastępczego. W przypadku, gdy wg ww. kryteriów nie będzie można wyłonić 5 wykonawców, do składania ofert zostaną zaproszeni wykonawcy wyłonieni w drodze losowania spośród wykonawców, którzy nie zostali zakwalifikowani wg wyżej opisanych kryteriów (1 i 2) a spełniają warunki udziału w postępowaniu. Wykonawcy, którzy w celu spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia powołali się wyłącznie na potencjał innych podmiotów spełniają warunki udziału w postępowaniu w stopniu minimalnym, tj. nie będzie przyznany pkt za kolejny km regulacji cieków.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, obejmujących w szczególności: a)zmianę terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku przedłużenia terminu realizacji robót budowlanych objętych nadzorem stanowiącym przedmiot niniejszej umowy, b)zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, c)zmianę osób pełniących funkcje inspektorów nadzoru w imieniu Wykonawcy. 2.Do zmiany umowy dochodzi wskutek wniosku jednej ze stron zawierającego opis zmiany i jej uzasadnienie. W przypadku zmiany osób, do wniosku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty, potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu umowy posiadają odpowiednie doświadczenie i uprawnienia. Zmiana umowy nastąpi w formie aneksu. 3.Strony przewidują możliwość zmian sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie Inwestycji objętej nadzorem inwestorskim lub wytycznych dotyczących jej realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zgodnie z art. 51 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2014 godzina 15:30, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, al. Jana Matejki 5 (sekretariat), 50-333 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Gostkowice-Janków - odbudowa i modernizacja koryt rzek, gm. Domaniów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego, polegającej między innymi na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu i oddaniu do użytkowania objętych zamówieniem robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.Potok Gębicki - przebudowa koryta, gm. Strzelin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego, polegającej między innymi na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu i oddaniu do użytkowania objętych zamówieniem robót budowlanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.54.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.