eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup i dostawa terminali graficznych wraz z monitorami

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Katowice: Zakup i dostawa terminali graficznych wraz z monitorami
Numer ogłoszenia: 284406 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Katowicach , Plac Grunwaldzki 8-10, 40-127 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3587161, faks 032 3587204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ic.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa terminali graficznych wraz z monitorami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego, wraz z rozładunkiem, 20 szt. terminali graficznych i 20 szt. monitorów. Wymagane cechy, parametry i funkcjonalność oraz wyposażenie terminali graficznych: L.p. Parametry Wymagania minimalne 1 Procesor Procesor klasy x86, częstotliwość taktowania: min. 1,6 GH lub procesor równoważny wydajnościowo według wyniku testów przeprowadzonych przez Wykonawcę. W przypadku użycia przez Wykonawcę testów wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywalne zestawy oraz dokładny opis użytych testów wraz z wynikami w celu ich sprawdzenia w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego. 2 Płyta główna Zaprojektowana i wyprodukowana lub certyfikowana przez producenta terminala. Chipset zapewniający poprawność działania z oferowanym procesorem, wyprodukowany lub certyfikowany przez producenta procesora. 3 Pamięć RAM 2 GB (zainstalowane) 4 Pamięć Flash 2 GB 5 Karta dźwiękowa Stereo, zintegrowana, w standardzie High Definition, możliwość wyłączenia karty w BIOS 6 Karta sieciowa Ethernet, obsługująca przepustowości: 10/100/1000 ze złączem RJ 45 7 Karta graficzna Zintegrowana, minimum 64 MB pamięci współdzielonej, rozdzielczość 1920x1200, dual view 8 Zasilanie 120/230 V, 50/60 Hz 9 Porty I/O 4 porty USB 2.0 (w tym w na przednim panelu), 1 port szeregowy, 2 porty PS/2, 1 port VGA, 1 x audio Line-in, 1 x audio Line-out 10 Klawiatura Przewodowa w układzie US, polskie znaki zgodne z układem w MS Windows (polski programisty) nad zespołem wydzielonych klawiszy kursorów, klawisze w następującym układzie: Insert Home Page UP Delete End Page Down Klawiatura musi być wyposażona w 2 klawisze ALT (prawy i lewy) Klawiatura spełnia zalecenia określone w pkt 3.2 i 3.3 załącznika do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973), złącze: PS/2 lub USB. 11 Mysz Przewodowa optyczna, min. dwa przyciski, jedna rolka, złącze PS/2 lub USB, podkładka pod mysz. 12 Zainstalowany system operacyjny 1. Microsoft Windows Embedded lub równoważny 13 Przeglądarka 2. Microsoft Internet Explorer ver. 6.0 lub wyższa. Wybór przeglądarki podyktowany jest koniecznością zapewnienia prawidłowej współpracy sprzętu z Systemem Zdalnego Nauczania w Polskiej Administracji Celnej 14 Zgodność z systemem operacyjnym serwera 1. Windows 2000/2003 Server, Windows 2000/2003 Server Terminal Services, Windows 2008 Terminal Services 15 Dołączone oprogramowanie 2. Klient RDP Wymagane cechy, parametry i funkcjonalność monitorów LCD: Lp. Nazwa komponentu Wymagania minimalne 1 Monitor LCD 19/ widescreen Panel: TFT 19/ - widescreen Plamka pion/poziom: max. 0,285 x 0,285 Jasność: min 250 cd/m2 Kontrast: min. 1000:1 Czas reakcji: max. 5 ms Częstotliwość pozioma min. 30 - min. 83 kHz Pasmo przenoszenia: min. 135 MHz Kąty widoczności V/H: min. 160/160 Złącze: VGA i DVI Rozdzielczość: min. 1440 x 900 Kolor obrazu: min. 16,2 mln Plug & Play DDC 2B Głośniki w obudowie monitora lud dedykowane (montowane przy monitorze) do tego modelu Zasilacz w obudowie monitora Przewód zasilający: min. 2,5 m Sterowanie właściwościami monitora za pomocą przycisków na obudowie. Norma: TCO 2003, ISO 13406-2, ENERGY STAR 2 Gwarancja 1. Min. 3 lata na miejscu u Zamawiającego z możliwością naprawy w serwisie Wykonawcy, jeśli naprawa u Zamawiającego okaże się niemożliwa. 2. Wszystkie koszty naprawy, w tym koszty transportu, instalacji i uruchomienia ponosi Wykonawca. 3. Czas usunięcia awarii, wady bądź usterki - 3 dni robocze od dnia zgłoszenia, o ile Zamawiający nie wyrazi zgody na przedłużenie tego terminu, lub podstawienie w tym czasie sprzętu zastępczego o nie gorszych parametrach na okres trwania naprawy. 4. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych (dołączyć do oferty dokument potwierdzający spełnienie wymogu) oraz posiadać autoryzacje producenta monitora. 5. W przypadku dostarczenia sprzętu zastępczego Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia awarii, wady bądź usterki w terminie nie dłuższym, niż 30 dni od dnia zgłoszenia 6. W przypadku niewykonania naprawy w terminie 30 dni od daty zgłoszenia awarii, wady, bądź usterki lub ponownego wystąpienia awarii, wady lub usterki po wykonaniu 3 (trzech) napraw Wykonawca zobowiązuje się do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad w terminie 14 dni od zaistnienia okoliczności powodujących tę wymianę. Na sprzęt ten okres gwarancji biegnie na nowo od dnia uruchomienia w miejscu użytkowania. 7. W przypadku wystąpienia w ciągu pierwszego roku gwarancji awarii, wady bądź usterki tego samego elementu (podzespołu) w więcej niż 25% ilości dostarczonego sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany ww. elementu (podzespołu) na swój koszt w całym sprzęcie stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymiana powinna zostać wykonana w terminie do 3 miesięcy od otrzymania żądania. 8. Monitory zostaną objęte miesięcznym okresem testowym, obejmującym martwe piksele, w których matryce będą traktowane jako element klasy I. W tym okresie monitory posiadające martwe piksele zostaną wymienione na nowe wolne od wad w rozumieniu klasy I..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie pobiera się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

zaświadczenie / dokument potwierdzający że firma serwisująca terminal/monitor posiada certyfikat ISO 9001 na świadczenie usług serwisowych, Dopuszcza się przedłożenie w/w dokumentu w języku angielskim.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.ic.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 II piętro, pok. 250.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 10:00, miejsce: siedziba Izby Celnej w Katowicach, 40-127 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 II piętro, pok. 222.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.