eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dokończenie rozpoczętej termomodernizacji części wysokiej istniejącego budynku użyteczności publicznej będącego w trwałym zarządzie Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu przy ulicy Struga 26/28

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-12

Radom: Dokończenie rozpoczętej termomodernizacji części wysokiej istniejącego budynku użyteczności publicznej będącego w trwałym zarządzie Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu przy ulicy Struga 26/28
Numer ogłoszenia: 284236 - 2011; data zamieszczenia: 12.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249244 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Trzeci Mazowiecki Urząd Skarbowy w Radomiu, ul. Struga 26/28, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3629521, faks 048 3631150.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie rozpoczętej termomodernizacji części wysokiej istniejącego budynku użyteczności publicznej będącego w trwałym zarządzie Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu przy ulicy Struga 26/28.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie rozpoczętej termomodernizacji części wysokiej istniejącego budynku użyteczności publicznej będącego w trwałym zarządzie Trzeciego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Radomiu przy ulicy Struga 26/28, zgodnie z decyzją Prezydenta Miasta Radomia nr 1158/2007 z dnia 04.12.2007r. , projektem architektoniczno - budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, szczegółową specyfikacją techniczną wymiany urządzeń piorunochronnych i przedmiarem robót. Roboty prowadzone będą w czynnym obiekcie. Budynek jest podpiwniczony i ma 8 kondygnacji nadziemnych. Został docieplony do II piętra włącznie oraz docieplono stropodach. Zakres prac obejmuje: ustawienie rusztowań i zabezpieczenie ścian osłoną z siatki, prace demontażowe i przygotowawcze, wymianę okien w maszynowni i drzwi do naczynia wzbiorczego, dostawę i montaż elementów konstrukcji stalowej (element dekoracyjny), termomodernizację ścian zewnętrznych i roboty towarzyszące, demontaż i ponowny montaż klimatyzatorów, obudowę zadaszenia i słupów wejścia głównego do budynku i schodów wejściowych, naprawę pokrycia dachu wejścia głównego, daszka nad garażami i budynku banku, roboty towarzyszące na dachu (obróbki blacharskie, wymiana włazu dachowego na wyłaz pożarowy), wymianę urządzenia piorunochronnego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.26.00 - Różne specjalne roboty budowlane 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.42.11.46 - Instalowanie sufitów podwieszanych 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Rzemieślnicza BUDOWLANA, Kilińskiego 15/17, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 657687,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 651900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 651900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 795749,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.