Lubliniec: Remont dróg leśnych w leśnictwach Koszwice i Lubliniec oraz remont cząstkowy dróg na terenie Nadleśnictwa Lubliniec
Zadanie 1-Remont drogi w leśnictwie Koszwice nr 2/090000/8-12
Zadanie 2-Remont drogi w leśnictwie Lubliniec nr 2/000217/3,
Zadanie 3- Remont cząstkowy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubliniec-
Obręb Dobrodzień, Lubliniec ,Patoka
Numer ogłoszenia: 284184 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubliniec , ul. Myśliwska 1, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 034 3513339, faks 034 3513339.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubliniec.katowice.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Organizacyjna Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg leśnych w leśnictwach Koszwice i Lubliniec oraz remont cząstkowy dróg na terenie Nadleśnictwa Lubliniec Zadanie 1-Remont drogi w leśnictwie Koszwice nr 2/090000/8-12 Zadanie 2-Remont drogi w leśnictwie Lubliniec nr 2/000217/3, Zadanie 3- Remont cząstkowy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubliniec- Obręb Dobrodzień, Lubliniec ,Patoka.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Remont drogi w leśnictwie Koszwice w oddz. 157,158,158,160,161,162,163,164 o długości 2,924 km polegający na wykonaniu górnej warstwy z tłucznia przy użyciu kruszywa- tłucznia kamiennego łamanego naturalnego . Grubość warstwy 20 cm. Przedmiotem zamówienia zadania nr 1 są roboty budowlane w zakresie remontu drogi leśnej, które obejmują wykonanie następujących robót: roboty drogowe (mechaniczne profilowanie drogi; wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego gr 20 cm) budowle (ręczne wykopy ciągłe, montowanie przepustów drogowych, wykonanie murków oporowych) roboty melioracyjne: konserwacja rowów przydrożnych Szczegółowy opis prac zadania nr 1 zawiera: szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 do zadania nr 1) Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót (załącznik nr 2 do zadania nr 1) Zadanie nr 2 Remont drogi w leśnictwie Lubliniec nr 2/000217/3 o długości 0,140 km polegający na wykonaniu górnej warstwy z tłucznia przy użyciu kruszywa- tłucznia kamiennego łamanego naturalnego . Grubość warstwy 25 cm. Przedmiotem zamówienia zadania nr 1 są roboty budowlane w zakresie remontu drogi leśnej, które obejmują wykonanie następujących robót: roboty drogowe (mechaniczne profilowanie drogi; wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego gr 25 cm) budowle (ręczne wykopy ciągłe, montowanie przepustów drogowych, wykonanie murków oporowych) Szczegółowy opis prac zadania nr 2 zawiera: szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 do zadania nr 2) Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót (załącznik nr 2 do zadania nr 2) Zadanie nr 3 Remont cząstkowy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubliniec-Obręb Dobrodzień, Lubliniec ,Patoka Remont cząstkowy dróg polega na remoncie odc. drogi o dł. 20,0 mb ,szer.3,50m , gr. warstwy 20 cm przy użyciu kruszywa- tłucznia kamiennego łamanego naturalnego Zakres robót obejmuje: -roboty drogowe (mechaniczne wykonanie koryta, ułożenie warstwy z kruszywa łamanego gr 20 cm, dowałowanie) Szczegółowy opis prac zadania nr 3 zawiera:szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 do zadania nr 3) Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót (załącznik nr 2 do zadania nr 3).
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- do 50% wartości zadania podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.24.64.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 -10 000,0 zł (dziesięć tysięcy złotych) Zadanie nr 2 - 1 000,0 zł (tysiąc złotych) Zadanie nr 3 - 6 000,0 zł (sześć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
spełnia/ nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające (każde z nich odrębnie) swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia o wartości nie niższej niż 300 000,0 PLN netto dla zadania nr 1 i o wartości nie niższej niż 30 000,0 PLN dla zadania nr 2, o wartości nie niższej niż 180 000,0 PLN dla zadania nr 3 z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zadań: dla nr 1 , 2 i 3 tj. wykażą że dysponują co najmniej jedną koparką, co najmniej jedną spycharką, jedną zgarniarką, jednym walcem i trzema samochodami ciężarowymi samowyładowczymi umożliwiającymi realizację w/w zadań. WAŻNE; W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w odniesieniu do więcej niż jednej części zamówienia Zamawiający nie dopuszcza wykazania tej samej jednostki sprzętu w więcej niż jedną części zamówienia (zadania).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Dla zadań 1, 2 i 3 dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, posiadającą wykształcenie wyższe techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi drogowymi bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadającą, co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót budowlanych drogowych związanych z budową lub przebudową dróg lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 350 000,0 zł dla zadania nr 1 , na kwotę co najmniej 30 000,0zł dla zadania nr 2,na kwotę co najmniej 250 000,0zł dla zadania nr 3 b. wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową - w wysokości nie mniejszej niż: 250.000,00 złotych dla zadania nr 1. , nie mniejszej niż 30.000,00 złotych dla zadania nr 2, nie mniejszej niż 200.000,00 złotych dla zadania nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.katowice.lasy.gov,http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_lubliniec/zam
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Lubliniec ul. Myśliwska 1, 42-700 Lubliniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2014 godzina 10:30, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Lubliniec ul. Myśliwska 1, 42-700 Lubliniec- Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi w leśnictwie Koszwice nr 2/090000/8-12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi w leśnictwie Koszwice w oddz. 157,158,158,160,161,162,163,164 o długości 2,924 km polegający na wykonaniu górnej warstwy z tłucznia przy użyciu kruszywa- tłucznia kamiennego łamanego naturalnego . Grubość warstwy 20 cm. Przedmiotem zamówienia zadania nr 1 są roboty budowlane w zakresie remontu drogi leśnej, które obejmują wykonanie następujących robót: roboty drogowe (mechaniczne profilowanie drogi; wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego gr 20 cm)budowle (ręczne wykopy ciągłe, montowanie przepustów drogowych, wykonanie murków oporowych) roboty melioracyjne: konserwacja rowów przydrożnych Szczegółowy opis prac zadania nr 1 zawiera:szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 do zadania nr 1)Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót (załącznik nr 2 do zadania nr 1).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi w leśnictwie Lubliniec nr 2/000217/3,.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi w leśnictwie Lubliniec nr 2/000217/3 o długości 0,140 km polegający na wykonaniu górnej warstwy z tłucznia przy użyciu kruszywa- tłucznia kamiennego łamanego naturalnego . Grubość warstwy 25 cm. Przedmiotem zamówienia zadania nr 1 są roboty budowlane w zakresie remontu drogi leśnej, które obejmują wykonanie następujących robót: roboty drogowe (mechaniczne profilowanie drogi; wykonanie górnej warstwy z kruszywa łamanego gr 25 cm)budowle (ręczne wykopy ciągłe, montowanie przepustów drogowych, wykonanie murków oporowych) Szczegółowy opis prac zadania nr 2 zawiera:szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 do zadania nr 2)Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót (załącznik nr 2 do zadania nr 2).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont cząstkowy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubliniec-Obręb Dobrodzień, Lubliniec ,Patoka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubliniec- Obręb Dobrodzień, Lubliniec ,Patoka Remont cząstkowy dróg polega na remoncie odc. drogi o dł. 20,0 mb ,szer.3,50m , gr. warstwy 20 cm przy użyciu kruszywa- tłucznia kamiennego łamanego naturalnego Zakres robót obejmuje: roboty drogowe (mechaniczne wykonanie koryta, ułożenie warstwy z kruszywa łamanego gr 20 cm, dowałowanie) Szczegółowy opis prac zadania nr 3 zawiera:szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 4 do zadania nr 3) Szczegółowy zakres prac znajduje się w przedmiarze robót (załącznik nr 2 do zadania nr 3).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.24.64.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku i innych do apteki szpitalnej/magazynu SPZOZ w Lublińcu
- Nadzór autorski oraz opieka serwisowa oprogramowania komputerowego INFOMEDICA PLUS/AMMS PLUS
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków Powiatu Lublinieckiego.
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Budowa placu zabaw przy szkole w Grojcu - etap II
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Rozbudowa i przebudowa ulicy Hołcyna w Brennej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.