eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Termomodernizacja obiektów przy ul. Sportowej 1 w Sieradzu - etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-27

Sieradz: Termomodernizacja obiektów przy ul. Sportowej 1 w Sieradzu - etap II
Numer ogłoszenia: 284164 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 245764 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, tel. 43 826 61 28, faks 43 822 30 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja obiektów przy ul. Sportowej 1 w Sieradzu - etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku administracyjno-sportowego polegającej na dociepleniu pozostałej części stropodachu budynku oraz częściowej wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, wraz z odnowieniem elewacji (malowanie) wcześniej ocieplonej i wykonaniu naprawy schodów zewnętrznych do budynku. 2. Zamówienie obejmuje w szczególności: - demontaż obróbek blacharskich (ogniomury, rynny, itp.), - demontaż istniejącej sieci instalacji odgromowej, - wykonanie docieplenia stropodachu ze styropianu laminowanego papą, - naprawę kominów, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, - montaż/naprawę instalacji odgromowej, - wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, itp., - wymianę części stolarki okiennej na piętrze (część biurowa), - montaż/wymianę stolarki okiennej w części kotłowni (z częściowym wykorzystaniem okien z demontażu części biurowej), wraz z robotami towarzyszącymi - wykucia, zamurowania, montaż krat, - wymianę szklenia stolarki okiennej hali sportowej na poliwęglan, - wykonanie naprawy schodów zewnętrznych wejść do budynku (dla wejścia głównego wymiana płytek posadzki, dla wejścia bocznego remont całkowity wraz z konstrukcją), - malowanie wcześniej docieplonej elewacji zewnętrznej, - położenie tynku strukturalnego - malowanie elewacji budynku kotłowni, - wymianę drzwi zewnętrznych hydroforni, - wywiezienie gruzu oraz materiału z rozbiórek i demontażu. 3. W ramach zamówienia należy wykonać: roboty budowlane i czynności określone w dokumentacji projektowej, decyzjach oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest obowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa składająca się z kosztorysu ofertowego, projektu budowlano-wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EKO-BUD Piotr Haraszkiewicz, ul. Warcka 15, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 497883,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 262054,86

  • Oferta z najniższą ceną: 262054,86 / Oferta z najwyższą ceną: 294555,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.