Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-24
Opole: Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i projektów wykonawczych zagospodarowania nabrzeży Kanału Młynówka w Opolu
Numer ogłoszenia: 284139 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Opole Urząd Miasta Opola , Rynek-Ratusz, 45-015 Opole, woj. opolskie, tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, faks 0 77 454 98 44.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i projektów wykonawczych zagospodarowania nabrzeży Kanału Młynówka w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Rodzaj i zakres prac: Obszar, dla którego należy opracować projekt budowlany i wykonawczy, obejmuje: - prawy brzeg Kanału Młynówka od śluzy na wlocie do kanału do mostu Groszowego leżącego na przedłużeniu ul. Mozarta, - lewy brzeg Kanału Młynówka od śluzy na wlocie do kanału Młynówka do mostu położonego w ciągu w ul. Katedralnej. Zagospodarowanie nabrzeży Kanału Młynówka powinno przewidywać budowę ciągów: a. pieszych na obu brzegach między mostem w ciągu ul. Korfantego a mostem Groszowym, b. pieszo - rowerowego na prawym brzegu od wrót wlotowych do mostu w ciągu ul. Korfantego, c. rowerowego na lewym brzegu - korona wału wzdłuż ul. Piastowskiej od mostu w ciągu ul. Korfantego do mostu w ciągu ul. Zamkowej oraz od wrót wlotowych do mostu w ciągu ul. Korfantego na koronie wału, oraz oświetlenie, małą architekturę i infrastrukturę na obydwu brzegach Kanału. Projekt ma uwzględniać kompleksowe rozwiązanie zagospodarowania nabrzeży Kanału Młynówka - budowę, przebudowę i rozbudowę elementów nabrzeży oraz remonty istniejących obiektów. W projekcie należy uwzględnić część rozwiązań zagospodarowania nabrzeży zaproponowane w wariancie II Koncepcji programowo-przestrzennej modernizacji nabrzeży Kanału Młynówka w Opolu opracowanej przez Biuro Projektów ARCADIS EKOKONREM sp. z o.o., które zostały zaakceptowane przez Zamawiającego, t.j.: - Ukształtowanie skarpy prawobrzeżnej kanału od śluzy wlotowej do mostu kolejowego w ciągu ul. Korfantego; - Wycięcie mniej wartościowych drzew i krzewów, szczególnie w rejonie otwarć widokowych przedstawionych w Koncepcji; - Utworzenie enklaw zieleni dla ptactwa wodnego; - Wykonanie na prawym brzegu Kanału Młynówka przejścia pod mostem w ciągu ul. Korfantego, w celu umożliwienia przeprowadzenia ciągów pieszych i rowerowych pod mostem; - Zabezpieczenie i częściowa przebudowa istniejącej sieci infrastruktury technicznej, znajdującej się w bezpośrednim sąsiedztwie kanału; - Uporządkowanie i zagospodarowanie istniejącego bulwaru przy ul. Żwirki i Wigury, - Zagospodarowanie lewego nabrzeża Kanału Młynówka na odcinku od śluzy na wlocie do Kanału Młynówka do mostu w ul. Zamkowej; - Zagospodarowanie istniejącego ciągu pieszego wzdłuż ul. Piastowskiej od mostu w ul. Zamkowej do mostu w ul. Katedralnej; - Projekt powinien uwzględnić opracowany projekt odbudowy muru na prawym brzegu Kanału Młynówka ( projekt znajduje się w Wydziale Inżynierii Miejskiej). Postępowanie będzie prowadzone o wartości poniżej 206 000 euro..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00 - 74.23.20.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady: spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia Zamawiający żąda złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 Prawa), poprzez zawiązanie konsorcjum, w celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne, na podstawie art. 23 ust. 3 Prawa, każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie wyżej wymienione dokumenty oraz oświadczenie. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu zawierającego wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże minimum jedną pracę polegającą na wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej zagospodarowania terenu o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto - wykaz należy złożyć zgodnie z załączonym wzorem do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pokój 118.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Opola. Wydział Inwestycji Miejskich, 45-018 Opole, Plac Wolności 7-8, pokój 117b.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: "Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 411 na odcinku Nysa-Podkamień" - z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa produktu leczniczego tezepelumabum z programu lekowego B.44 - na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej (WBiA, WM, WEAiI, CJ).
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego ambulansu medycznego dla potrzeb Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- D/15/2024/A Zakup sprzętu komputerowego dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego; część nr 3: Dostawa laptopów oraz monitora 4K z akcesoriami dla Instytutu Historii
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.