Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-30
Poznań: Wykonanie usług poligraficznych dla CK ZAMEK w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 28408 - 2012; data zamieszczenia: 30.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury "Zamek" , ul. Św. Marcin 80/82, 61-809 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6465348, faks 061 6465308.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług poligraficznych dla CK ZAMEK w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostarczenie w ciągu 5 dni (z wyłączeniem pozycji 7) usług poligraficznych dla CK ZAMEK w Poznaniu. 1. Plakat B1 - 2 różne wzory, każdy w nakładzie podanym niżej nakład 200 szt., format 680 x 980 mm, papier kreda mat 150 g, druk 4+0 2. Plakat B1 - 2 różne wzory, każdy w nakładzie podanym niżej nakład: 300 szt., format 680 x 980 mm, papier kreda mat 150 g, druk 4+0 3. Plakat B1 nakład: 600 szt., format 680 x 980 mm, papier kreda mat 150 g, druk 4+0, lakier dyspersyjny 4. Plakat B2 - 5 różnych wzorów, każdy w nakładzie podanym niżej nakład: 200 szt., format 480 x 680 mm, papier kreda mat 150 g, druk: 4+0 5. Plakat B2 nakład: 300 szt., format 480 x 680 mm, papier kreda mat 150 g, druk 4+0 6. Zaproszeń - 2 różne wzory, każdy w nakładzie podanym niżej nakład: 750 szt., format 150x210mm, ilość str. 4, papier kreda mat 300 g + folia mat 1+1, druk 4+4, bigowanie 7. Ulotka - Program - 5 różnych wzorów, każdy w nakładzie podanym niżej(1 raz w miesiącu) nakład: 2000 szt., format 315x446 składany wg wzoru do formaty A6, papier offset 100 g, ilość str. 2, druk 4 +4 dla pozycji numer 7 wymagany czas realizacji i dostarczeni do siedziby zamawiającego - 48 godzin od umieszczenia plików na serwerze Wykonawcy 8. Ulotka nakład: 4000 szt., format 315x446 mm, składany wg wzoru do formaty A6, papier kreda Sora mat plus 115 g (Panta) lub równoważny, lakier dyspersyjny 1+1, ilość str. 2, druk 4+4 9. Ulotka nakład: 1500 szt., format 315x446 mm składany wg wzoru do formaty A6, papier kreda Sora mat plus 115 g (Panta) lub równoważny, lakier dyspersyjny 1+1, ilość str. 2, druk 4+4 10. Ulotka nakład: 30000 szt., format 98x210 mm, papier kreda mat 200 g, ilość str. 2, druk 4+4 + lakier dyspersyjny 1+1, pakowane w paczki po 500 szt. 11. Ulotka nakład: 2000 szt., format 98x210 mm, papier kreda mat 200 g, ilość str. 2, druk 4+4 + lakier dyspersyjny 1+1 12. Ulotka nakład: 2000 szt., format 315x446 mm, składany wg wzoru do formaty A6, papier kreda mat 120 g, ilość str. 2, druk 4+4 + lakier dyspersyjny 1+1 13. Ulotka nakład: 2000 szt., format A4, składany do formatu A5, papier kreda mat 200 g, ilość str. 2, druk 4+4 + lakier dyspersyjny 1+1 14. Ulotka nakład: 5000 szt., format A4, składany do formatu A5, papier kreda mat 200 g ilość str. 2, druk 4+4 + lakier dyspersyjny 1+1, pakowane po 500 szt. 15. Pocztówka nakład: 3000 szt., format 150x130 mm, papier kreda mat 300 g, ilość str. 2, druk 4+1 + folia mat 1+0 + lakier wybiórczo, sztancowanie (otwór jak w płycie CD) 16. Pocztówka nakład: 5000 szt., format A6, papier kreda mat 300 g, ilość str. 2, druk 4+4 + folia mat 1+0 17. Katalog wnętrze: nakład: 300 szt., format 210x240 mm, ilość str. 20 + okładka, papier kreda mat 150g, druk 4+4 + lakier dyspersyjny 1+1 okładka: papier kreda 300 g, druk 4 +4 folia mat 1+0, lakier wybiórczo 1+0, oprawa zeszytowa 18. Katalog - raport roczny wnętrze: nakład: 800 szt., format 160x235 mm, ilość str. 64 + okładka, papier kreda Sora mat plus 130 g, (Panta) lub równoważny, lakier dyspersyjny 1+1, druk 4+4 okładka: papier kreda 300 g, druk 4 +4 + folia mat 1+1, oprawa klejona 19. Teczka na dokumenty nakład 500 szt., format A4 (215x310 mm, grubość 5 mm, zakładki 75 mm) papier karton jednostronnie powlekany z białym spodem 300 g, druk pantone + czarny, + folia mat jednostronnie, sztancowanie, wykrojnik, składanie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienia uzupełniające będą miały miejsce wówczas, gdy nastąpi konieczność wykonania dodatkowych usług poligraficznych, nie objętych zamówieniem podstawowym i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i nie będzie przekraczać 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności - zał. nr 2. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług poligraficznych (co najmniej 3) odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi oświadczenie o dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tzn. o dysponowaniu naświetlarką CTP o rozdzielczości 3600 dpi, liniatura 200, programami do impozycji, maszynami drukarskimi, minimum czterokolorową z zespołem lakierującym,(wałek rastrowy typu anilox). Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca przedstawi oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. tzn. oświadczenie o dysponowaniu pełną obsługą w zakresie składu i montażu elektronicznego oraz o pełnej dyspozycyjności pracowników w czasie realizacji zlecenia - zał. nr 2. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnianiu warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zał. nr 2. Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamek.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poznań 61-809, ul. Św. Marcin 80/82, pokój 136..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Poznań 61-809, ul. Św. Marcin 80/82, pokój 1364 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - fiksacja szwów, drenaż lędźwiowy, czujniki
- Zaprojektowanie (opracowanie dokumentacji projektowej), dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej. Zamówienie zostało podzielone na 3 części
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. "Modernizacja pomieszczeń po byłym Oddziale Dermatologii w filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
- Roboty budowlane obejmujące zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w obiekcie US w Kaliszu ul. Fabryczna 1A
- Wykonanie projektu i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na moście przez Obrę w Zbąszyniu, DW 302
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa i serwis urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
- "Usługa druku książek i czasopisma - 6 części"
- Dostawa materiałów brandingowych, wystawienniczych i konferencyjnych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych dotyczących programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych, z podziałem na części
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.