eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Dostawa leków dla Apteki Szpitalnej SP ZOZ w Głubczycach - PN / 7 / VIII / 14

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Głubczyce: Dostawa leków dla Apteki Szpitalnej SP ZOZ w Głubczycach - PN / 7 / VIII / 14
Numer ogłoszenia: 284024 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach , ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4801170, faks 077 4801171.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków dla Apteki Szpitalnej SP ZOZ w Głubczycach - PN / 7 / VIII / 14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa leków dla Apteki Szpitalnej SP ZOZ w Głubczycach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2/1 - 2/17 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Zgodnie z art. 30. ust. 5 PZP - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego, co oznacza, iż Wykonawca musi udowodnić, iż dysponuje asortymentem równoważnym np. poprzez dokumenty poświadczające o równoważności (których zamawiający może zażądać na etapie udzielenia przez Wykonawcę ewentualnych wyjaśnień co do treści złożonej oferty), dokonywanie odpowiednich przeliczeń matematycznych ilości, objętości w ofercie itp. Np.: - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przedmiotu zamówienia w mniejszych opakowaniach pod warunkiem odpowiedniego przeliczenia ilości. W przypadku występowania na rynku opakowań posiadających inną ilość sztuk (tabletek, ampułek, fiolek, kapsułek itp.), niż wymagane w SIWZ, należy dokonać przeliczenia opakowań zaokrąglając ich ilość w górę. - Zamawiający dopuszcza możliwość wyceny leku równoważnego pod względem składu chemicznego i dawki, lecz różniącego się postacią, przy zachowaniu tej samej drogi podania. Zamawiający za równoważne uważać będzie oferty złożone na leki w różnych postaciach form doustnych (np. tabletka, kapsułka, drażetka) oraz domięśniowych i dożylnych (np. ampułka, fiolka). - Zamawiający za ofertę równoważną uzna ofertę, w której Wykonawca proponuje asortyment leków innych niż wskazane przez zamawiającego w formie znaków towarowych, nazwy handlowej, ale mających takie taki sam skład chemiczny, dawkę. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę pakietów. Zamówienie zostało podzielone na następujące części/pakiety zamówienia: pakiet nr 1 - Dostawa leków - wg załącznika nr 2/1 do SIWZ; pakiet nr 2 - Dostawa leków - wg załącznika nr 2/2 do SIWZ; pakiet nr 3 - Dostawa płynów infuzyjnych - wg załącznika nr 2/3 do SIWZ; pakiet nr 4 - Dostawa leku Fraxiparine - wg załącznika nr 2/4 do SIWZ; pakiet nr 5 - Dostawa leków - wg załącznika nr 2/5 do SIWZ; pakiet nr 6 - Dostawa leków - wg załącznika nr 2/6 do SIWZ; pakiet nr 7 - Dostawa leku Omnipaque - wg załącznika nr 2/7 do SIWZ; pakiet nr 8 - Dostawa leków - wg załącznika nr 2/8 do SIWZ; pakiet nr 9 - Dostawa leków - wg załącznika nr 2/9 do SIWZ; pakiet nr 10 - Dostawa leków - wg załącznika nr 2/10 do SIWZ; pakiet nr 11 - Dostawa leku Sevorane - wg załącznika nr 2/11 do SIWZ; pakiet nr 12 - Dostawa leku Simvasterol - wg załącznika nr 2/12 do SIWZ; pakiet nr 13 - Dostawa leku Albunorm - wg załącznika nr 2/13 do SIWZ; pakiet nr 14 - Dostawa leku Macrogolum - wg załącznika nr 2/14 do SIWZ; pakiet nr 15 - Dostawa leku Metronidazol - wg załącznika nr 2/15 do SIWZ; pakiet nr 16 - Dostawa leku Penicillinum - wg załącznika nr 2/16 do SIWZ; pakiet nr 17 - Dostawa leku Ciprofloxacin - wg załącznika nr 2/17 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją zawierającą wskazanie producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminów ważności. Wymagania te muszą znajdować się na/w opakowaniu w formie ulotki (w zależności od produktu), zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 5. W przypadku pozycji lekowych aktualnie nie dostępnych na rynku (np. wstrzymanie produkcji) należy je wycenić po ostatniej cenie sprzedaży i zaznaczyć te produkty jako niedostępne na dzień składania oferty (np. wymienić w załącznikach nr 2/1 - 2/17 pod pakietem lub w inny czytelny sposób). Zamawiający będzie zamawiał te pozycje tylko z chwilą ponownego wprowadzenia produktu do sprzedaży, po zaoferowanej cenie. 6. Przedmiot zamówienia (każdy lek) musi posiadać dopuszczenie do obrotu na polskim rynku - świadectwo rejestracji leku. Uwaga: dotyczy tylko produktów będących lekami i dostępnych na rynku na dzień złożenia oferty.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Każdy oferowany produkt musi posiadać dopuszczenie do obrotu (zgodnie z ustawą - prawo farmaceutyczne lub ustawą o wyrobach medycznych lub ustawą o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych), czyli każdy oferowany wyrób musi posiadać ważne świadectwo rejestracji leku potwierdzające wpis do Rejestru Środków Farmaceutycznych i Materiałów Medycznych (o ile jest wymagane). Ze względu na szeroki asortyment produktów objętych przedmiotem zamówienia Zamawiający wymaga złożenia w zamian ww. dokumentów oświadczenia (jedno oświadczenie dla wszystkich oferowanych leków, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ), że oferowany przedmiot zamówienia: a) posiada ważne świadectwa rejestracji, b) jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku, c) spełnia normy jakościowe określone przez instytucje upoważnione z ramienia Ministra Zdrowia do badania produktów leczniczych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 - 2/17 do SIWZ), Zamawiający prosi o dostarczenie formularza/-y cenowego/-ych w formacie xls na nośniku cyfrowym (np. płycie CD). 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy. 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany (art. 144 ust. 1 Ustawy): Wykaz możliwych zmian: 1.1 Ewentualna zmiana cen może nastąpić jedynie w przypadku: a) dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany cen urzędowych z dniem wprowadzenia jej w życie stosownym aktem prawnym; b) dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT; c) obniżenia ceny (czasowego bądź stałego przez Wykonawcę). Wprowadzenie nowych cen, w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian uwzględniających zmiany ww. czynników cenotwórczych i okoliczności wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadamiania Zamawiającego, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu. Jeśli w trakcie obowiązywania niniejszej umowy ulegnie zmianie wykaz leków objętych cenami urzędowymi, Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży i dostarczania Zamawiającemu leków objętych wykazem od dnia wejścia w życie rozporządzeń Ministra Zdrowia, w cenie nie wyższej niż ustalona w wykazie cena urzędowa. 1.2 W szczególnych przypadkach (np. wycofania, wstrzymania produkcji, wydania stosownej decyzji urzędowej itp.) Wykonawca musi po uzyskaniu zgody Zamawiającego, dostarczyć zamawiany asortyment występujący pod inną nazwą handlową (odpowiednik) w cenie jednostkowej nie wyższej od ceny zawartej w załączniku nr 2/1 - 2/17 SIWZ i spełniający wszystkie wymagania zamienianego produktu. Zmiana ta nie stanowić będzie zmiany umowy. 1.3 Powstanie możliwości dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań farmaceutycznych, niż te w chwili zawarcia umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia. Pisemna inicjatywa zmian musi zostać złożona drugiej stronie, wraz z propozycją aneksu do umowy. 1.4 Możliwa jest zmiana (wydłużenie) terminu zakończenia realizacji umowy, w przypadku gdy asortyment szczegółowo określony w załącznikach nr 2/1 do 2/17 do SIWZ będący przedmiotem umowy nie zostanie w pełni wykupiony przez Zamawiającego, o czas potrzebny na jego wykupienie przy dokonywaniu systematycznych zamówień z częstotliwością i w tym samym asortymencie co zamówienia realizowane w pierwotnym czasie realizacji umowy (tzn. proporcjonalna ilość/wartość - proporcjonalny czas). Każda ze stron może zainicjować ww. zmianę proporcjonalnie do niewykorzystanej ilości umownego asortymentu. Pisemna inicjatywa zmian musi zostać złożona drugiej stronie przed pierwotnym końcem realizacji umowy, wraz z propozycją aneksu do umowy. Ceny jednostkowe asortymentu pozostaną niezmienne również w wydłużonym czasie realizacji umowy. 1.5 Okoliczności, w wyniku których może dojść do zmiany podmiotowej umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego po stronie wykonawcy: - sukcesja uniwersalna (obejmująca np. dziedziczenie lub nabycie spadku na skutek umowy - art. 1053 i 1055 § 1 Kodeksu Cywilnego) - przekształcenia spółek handlowych na podstawie przepisów kodeksu spółek handlowych - łączenie osób prywatnych (np. art. 96 i art. 101 prawa spółdzielczego) - kumulatywne przystąpienie do długu (np. w wyniku zawarcia umowy zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części, z którą związane były zobowiązania dotychczasowego właściciela, wynikające z umowy o realizację zamówienia publicznego). Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie poprzez przedstawienie propozycji aneksu do umowy wraz z uzasadnieniem

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ w Głubczycach, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, sekretariat IIIp, strona www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl lub w formie elektronicznej: zamowienia@szpitalglubczyce.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2014 godzina 08:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, Sekretariat III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 1 - Dostawa leków - wg załącznika nr 2/1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 2 - Dostawa leków - wg załącznika nr 2/2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa płynów infuzyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 3 - Dostawa płynów infuzyjnych - wg załącznika nr 2/3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa leku Fraxiparine.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 4 - Dostawa leku Fraxiparine - wg załącznika nr 2/4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 5 - Dostawa leków - wg załącznika nr 2/5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 6 - Dostawa leków - wg załącznika nr 2/6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa leku Omnipaque.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 7 - Dostawa leku Omnipaque - wg załącznika nr 2/7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 8 - Dostawa leków - wg załącznika nr 2/8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 9 - Dostawa leków - wg załącznika nr 2/9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa leków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 10 - Dostawa leków - wg załącznika nr 2/10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa leku Sevorane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 11 - Dostawa leku Sevorane - wg załącznika nr 2/11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa leku Simvasterol.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 12 - Dostawa leku Simvasterol - wg załącznika nr 2/12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa leku Albunorm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 13 - Dostawa leku Albunorm - wg załącznika nr 2/13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa leku Macrogolum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 14 - Dostawa leku Macrogolum - wg załącznika nr 2/14 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa leku Metronidazol.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 15 - Dostawa leku Metronidazol - wg załącznika nr 2/15 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa leku Penicillinum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 16 - Dostawa leku Penicillinum - wg załącznika nr 2/16 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa leku Ciprofloxacin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet nr 17 - Dostawa leku Ciprofloxacin - wg załącznika nr 2/17 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.