Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Płock: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego i mebli medycznych do Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku
Numer ogłoszenia: 283973 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego i mebli medycznych do Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego i mebli medycznych do Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.20.00-2, 33.19.60.00-0, 34.15.20.00-7, 39.16.21.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy załączyć również: 1.Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz cenowy: - dla części I - załącznik nr 5 do SIWZ i/lub - dla części II - załącznik nr 6 do SIWZ i/lub - dla części III - załącznik nr 7 do SIWZ 3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy i załącza niewypełniony Załącznik Nr 4 do oferty. 5.Opis proponowanych pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego i mebli medycznych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian w zakresie: - modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model jest niedostępny na rynku i można go zastąpić modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę wynikającą z formularza ofertowego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok.127.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 08:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock - Sekretariat Kanclerza, pok.202.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: -Magdalena Kalota - Sekcja Zamówień Publicznych i Umów , Plac Dąbrowskiego 2, pok.127, tel. (0-24) 366-54-00 wew. 240 w godz. pracy PWSZ/w zakresie SIWZ/. -Mariola Głowacka - Instytut Nauk o Zdrowiu, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 8, 09-407 Płock tel. 663 526 546 w godz. pracy PWSZ /w zakresie przedmiotu zamówienia/ -Magdalena Ozimek - Instytut Nauk o Zdrowiu, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 8, 09-407 Płock tel. (0-24) 366-54-14 w godz. pracy PWSZ /w zakresie przedmiotu zamówienia/.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego i mebli medycznych do Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stolik przyłóżkowy - 2 sztuki, szafka przyłóżkowa - 2 sztuki ,Wózek zabiegowy z wyposażeniem - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego i mebli medycznych do Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ruchomy szkielet na pięcioramiennym statywie (kości jednej dłoni i stopy elastyczne - 1 SZTUKA 2.Model czaszki z malowaniem przyczepów mięśni i numeracją kości - model składający się z 3 części - 1 sztuka 3.Naturalnych rozmiarów model zawierający kości przedramienia, nadgarstka i dłoni - 1 sztuka 4.Model prezentujący naturalnych rozmiarów kości stopy, stawu skokowego i podudzia - 1 sztuka 5. Model prawego stawu biodrowego z więzadłami o naturalnych wymiarach - 1 sztuka 6. Model stawu prawego kolana z więzadłami, naturalnej wielkości przedstawiający budowę anatomiczną z zakresem możliwych ruchów fizjologicznych - 1 sztuka 7. Model stawu prawego łokcia z wiązadłami, naturalnej wielkości przedstawiający budowę anatomiczną z zakresem możliwych ruchów fizjologicznych. - 1sztuka 8. Model stawu ramieniowego na statywie - 1 sztuka 9. Figura mięśniowa dwupłciowa, 1/2 wielkości naturalnej, 33 - części. - 1 sztuka 10. Bezpłciowy korpus z głową, 14 - części. - 1 sztuka 11.Manekin do ćwiczeń pielęgniarskich z narządami wewnętrznymi. - 1 sztuka 12.Model mózgu wykonany z niełamliwego trwałego winylu - 1 sztuka 13. Model oka w oczodole, 3,5 krotnie powiększony, 8 części. - 1 sztuka 14.Model blokowy skóry, 70 - krotne powiększenie - 1 sztuka 15. Standardowy model ucha, 3 krotnie powiększone, 4 części - 1sztuka 16. Klasyczny model serca, 2 części - 1 sztuka 17. Model nerki z nadnerczem, 2 części 1 sztuka 18.Model - Miednica Męska, 2 części - 1 sztuka 19.Model - Miednica żeńska, 2 części. - 1 sztuka 20.Model języka, 4-części. - 1 sztuka 21.Model - Uzębienie dorosłego człowieka. - 1 sztuka 22.Model krtani, 2 części. - 1 sztuka 23. Kończyna górna. - 1 sztuka 24.Mózg człowieka. - 1 sztuka 25.Kręgosłup człowieka. - 1 sztuka 26.Szkielet człowieka. - 1 sztuka 27.Układ limfatyczny. - 1 sztuka 28.Mięśnie człowieka. - 1 sztuka 29.Układ nerwowy. - 1 sztuka 30.Serce człowieka. - 1 sztuka 31.Przewód pokarmowy. - 1 sztuka 32.Kończyna dolna. 1 sztuka 33.Układ krwionośny człowieka. - 1 sztuka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.60.00-0, 34.15.20.00-7, 39.16.21.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych ,sprzętu medycznego i mebli medycznych do Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Igły do nakłuć mostka - 6 SZTUK 2.Igły do nakłuć kanału kręgowego - 6 SZTUK 3.Igły do nakłuć jamy otrzewnej - 6 SZTUK 4.Zestaw do drenażu klatki piersiowej jednorazowy, trzykomorowy, przezroczysty, komora zbiorcza o pojemności 2500ml, automatyczny zawór ciśnienia upustowego, sterylny - 2 SZTUKI 5.Pojemnik na odpady medyczne z tworzywa 1l - 30 SZTUK 6.Pojemnik na odpady medyczne z tworzywa 2l - 30 SZTUK 7.Pojemnik na odpady medyczne z tworzywa 5l - 30 SZTUK 8.Komplet zawierający 8 sztuk lekarskich baniek bezogniowych wraz z pompką i instrukcją - 3 SZTUKI 9.Obłożenie pola operacyjnego - uniwersalne, z włókniny trzywarstwowej, sterylne (podkład 240x180 cm z przylepcem - 1 szt., podkład na stół instrumentalny - 1 szt., podkład 150x180cm z przylepcem - 1 szt., serweta 90x75 cm z przylepcem - 2 szt., serweta na stolik Mayo - 1 szt., ręczniki włókninowe - 4 szt.) - 3 SZTUKI 10.Obłożenie pola operacyjnego do zabiegów artroskopowych, o składzie: serweta 320x180 cm z otworem, elementem elastycznym i workiem na płyny - 1 szt., pokrowiec na nogę pacjenta 70x40 cm - 1 szt., taśmy medyczne mocujące 60x70 cm - 2 szt., serweta na stolik Mayo 145x85 cm - 1 szt., serweta na stół instrumentalny 180x140 cm - 1 szt., ręcznik włókninowy 10x20 cm cm - 4 szt.) - 1 SZTUKA 11.Kompresy żelowe 18x12 - 3 SZTUKI 12.Penseta. Wykonana z wysokiej klasy stali nierdzewnej. 30 cm - 6 SZTUK 13.Kochery. Kleszcze do materiałów opatrunkowych dł. 18cm, gładkie - 6 SZTUK 14.Peany. 22cm, proste, Stal nierdzewna - 3 SZTUKI 15.Peany . 16cm, zagięte, Stal nierdzewna - 3 SZTUKI 16.Drabinka łóżkowa, drewniane szczebelki - 2 SZTUKI 17.Lampa na podczerwień SOLLUX - 1 SZTUKA DANE TECHNICZNE: - Zasilanie : 230 V~ / 50 Hz - Moc Promiennika: 150 Watt - Wymiary : ok. 16 x 14 x 20 cm (dług. x szer. x wys.) - Masa : ok. 0,6 kg 18.zestaw AMBU - 2 SZTUKI worek samo rozprężny z zaworami, worek tlenowy z zaworem, przewód tlenowy z końcówkami dł. 4 m, maska dla dorosłego, maseczka dla dziecka, 3 RURKI USTNO-GARDŁOWE , Całość zapakowana w poręczną, estetyczną walizeczkę Zamawiający dopuszcza różnice w wymiarach przedmiotu zamówienia : + 100 mm/ - 100 mm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Remont loggii i balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Płocku przy Al. Jana Pawła II 33, 41, 41A, 49, 51 oraz przy ul. Czwartaków 20 i przy ul. Szarych Szeregów 4.
- "Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Związku Gmin Regionu Płockiego" współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych-Edycja ósma
- Zakup wyposażenia w ramach zadania pn. "Budowa i wyposażenie Ośrodka Radioterapii na terenie Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Płocku"
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego realizowanych robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja obiektów MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie - etap II".
- ,,Aleja Platanowa dla Płocka - budżet obywatelski''
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Usług Miejskich "Muniserwis" w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odczynników diagnostycznych i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
- DOSTAWA PIELUCHOMAJTEK ORAZ ŚRODKÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA DLA ODDZIAŁU OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ I HOSPICYJNEJ MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Zabawki w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 w nowej instytucji żłobka pod adresem Lipinki 54, 38-305 Lipinki
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.