eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego i mebli medycznych do Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Płock: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego i mebli medycznych do Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku
Numer ogłoszenia: 283973 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku , Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego i mebli medycznych do Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego i mebli medycznych do Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.20.00-2, 33.19.60.00-0, 34.15.20.00-7, 39.16.21.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć również: 1.Formularz oferty - Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Wypełniony formularz cenowy: - dla części I - załącznik nr 5 do SIWZ i/lub - dla części II - załącznik nr 6 do SIWZ i/lub - dla części III - załącznik nr 7 do SIWZ 3.Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy jednak załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.Informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie przewiduje zatrudnienia podwykonawców wpisuje nie dotyczy i załącza niewypełniony Załącznik Nr 4 do oferty. 5.Opis proponowanych pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego i mebli medycznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania w umowie następujących zmian w zakresie: - modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi wyłącznie w przypadku, gdy model jest niedostępny na rynku i można go zastąpić modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony, za cenę wynikającą z formularza ofertowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock, pok.127.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 08:45, miejsce: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, Pl. Dąbrowskiego 2, 09-402 Płock - Sekretariat Kanclerza, pok.202.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: -Magdalena Kalota - Sekcja Zamówień Publicznych i Umów , Plac Dąbrowskiego 2, pok.127, tel. (0-24) 366-54-00 wew. 240 w godz. pracy PWSZ/w zakresie SIWZ/. -Mariola Głowacka - Instytut Nauk o Zdrowiu, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 8, 09-407 Płock tel. 663 526 546 w godz. pracy PWSZ /w zakresie przedmiotu zamówienia/ -Magdalena Ozimek - Instytut Nauk o Zdrowiu, Al. Marszałka J. Piłsudskiego 8, 09-407 Płock tel. (0-24) 366-54-14 w godz. pracy PWSZ /w zakresie przedmiotu zamówienia/.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego i mebli medycznych do Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stolik przyłóżkowy - 2 sztuki, szafka przyłóżkowa - 2 sztuki ,Wózek zabiegowy z wyposażeniem - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu medycznego i mebli medycznych do Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ruchomy szkielet na pięcioramiennym statywie (kości jednej dłoni i stopy elastyczne - 1 SZTUKA 2.Model czaszki z malowaniem przyczepów mięśni i numeracją kości - model składający się z 3 części - 1 sztuka 3.Naturalnych rozmiarów model zawierający kości przedramienia, nadgarstka i dłoni - 1 sztuka 4.Model prezentujący naturalnych rozmiarów kości stopy, stawu skokowego i podudzia - 1 sztuka 5. Model prawego stawu biodrowego z więzadłami o naturalnych wymiarach - 1 sztuka 6. Model stawu prawego kolana z więzadłami, naturalnej wielkości przedstawiający budowę anatomiczną z zakresem możliwych ruchów fizjologicznych - 1 sztuka 7. Model stawu prawego łokcia z wiązadłami, naturalnej wielkości przedstawiający budowę anatomiczną z zakresem możliwych ruchów fizjologicznych. - 1sztuka 8. Model stawu ramieniowego na statywie - 1 sztuka 9. Figura mięśniowa dwupłciowa, 1/2 wielkości naturalnej, 33 - części. - 1 sztuka 10. Bezpłciowy korpus z głową, 14 - części. - 1 sztuka 11.Manekin do ćwiczeń pielęgniarskich z narządami wewnętrznymi. - 1 sztuka 12.Model mózgu wykonany z niełamliwego trwałego winylu - 1 sztuka 13. Model oka w oczodole, 3,5 krotnie powiększony, 8 części. - 1 sztuka 14.Model blokowy skóry, 70 - krotne powiększenie - 1 sztuka 15. Standardowy model ucha, 3 krotnie powiększone, 4 części - 1sztuka 16. Klasyczny model serca, 2 części - 1 sztuka 17. Model nerki z nadnerczem, 2 części 1 sztuka 18.Model - Miednica Męska, 2 części - 1 sztuka 19.Model - Miednica żeńska, 2 części. - 1 sztuka 20.Model języka, 4-części. - 1 sztuka 21.Model - Uzębienie dorosłego człowieka. - 1 sztuka 22.Model krtani, 2 części. - 1 sztuka 23. Kończyna górna. - 1 sztuka 24.Mózg człowieka. - 1 sztuka 25.Kręgosłup człowieka. - 1 sztuka 26.Szkielet człowieka. - 1 sztuka 27.Układ limfatyczny. - 1 sztuka 28.Mięśnie człowieka. - 1 sztuka 29.Układ nerwowy. - 1 sztuka 30.Serce człowieka. - 1 sztuka 31.Przewód pokarmowy. - 1 sztuka 32.Kończyna dolna. 1 sztuka 33.Układ krwionośny człowieka. - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.19.60.00-0, 34.15.20.00-7, 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych ,sprzętu medycznego i mebli medycznych do Instytutu Nauk o Zdrowiu PWSZ w Płocku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Igły do nakłuć mostka - 6 SZTUK 2.Igły do nakłuć kanału kręgowego - 6 SZTUK 3.Igły do nakłuć jamy otrzewnej - 6 SZTUK 4.Zestaw do drenażu klatki piersiowej jednorazowy, trzykomorowy, przezroczysty, komora zbiorcza o pojemności 2500ml, automatyczny zawór ciśnienia upustowego, sterylny - 2 SZTUKI 5.Pojemnik na odpady medyczne z tworzywa 1l - 30 SZTUK 6.Pojemnik na odpady medyczne z tworzywa 2l - 30 SZTUK 7.Pojemnik na odpady medyczne z tworzywa 5l - 30 SZTUK 8.Komplet zawierający 8 sztuk lekarskich baniek bezogniowych wraz z pompką i instrukcją - 3 SZTUKI 9.Obłożenie pola operacyjnego - uniwersalne, z włókniny trzywarstwowej, sterylne (podkład 240x180 cm z przylepcem - 1 szt., podkład na stół instrumentalny - 1 szt., podkład 150x180cm z przylepcem - 1 szt., serweta 90x75 cm z przylepcem - 2 szt., serweta na stolik Mayo - 1 szt., ręczniki włókninowe - 4 szt.) - 3 SZTUKI 10.Obłożenie pola operacyjnego do zabiegów artroskopowych, o składzie: serweta 320x180 cm z otworem, elementem elastycznym i workiem na płyny - 1 szt., pokrowiec na nogę pacjenta 70x40 cm - 1 szt., taśmy medyczne mocujące 60x70 cm - 2 szt., serweta na stolik Mayo 145x85 cm - 1 szt., serweta na stół instrumentalny 180x140 cm - 1 szt., ręcznik włókninowy 10x20 cm cm - 4 szt.) - 1 SZTUKA 11.Kompresy żelowe 18x12 - 3 SZTUKI 12.Penseta. Wykonana z wysokiej klasy stali nierdzewnej. 30 cm - 6 SZTUK 13.Kochery. Kleszcze do materiałów opatrunkowych dł. 18cm, gładkie - 6 SZTUK 14.Peany. 22cm, proste, Stal nierdzewna - 3 SZTUKI 15.Peany . 16cm, zagięte, Stal nierdzewna - 3 SZTUKI 16.Drabinka łóżkowa, drewniane szczebelki - 2 SZTUKI 17.Lampa na podczerwień SOLLUX - 1 SZTUKA DANE TECHNICZNE: - Zasilanie : 230 V~ / 50 Hz - Moc Promiennika: 150 Watt - Wymiary : ok. 16 x 14 x 20 cm (dług. x szer. x wys.) - Masa : ok. 0,6 kg 18.zestaw AMBU - 2 SZTUKI worek samo rozprężny z zaworami, worek tlenowy z zaworem, przewód tlenowy z końcówkami dł. 4 m, maska dla dorosłego, maseczka dla dziecka, 3 RURKI USTNO-GARDŁOWE , Całość zapakowana w poręczną, estetyczną walizeczkę Zamawiający dopuszcza różnice w wymiarach przedmiotu zamówienia : + 100 mm/ - 100 mm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.