eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz Pomorski › ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH OBEJMUJĄCYCH PROWADZENIE ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KL. I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE KALISZ POMORSKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Kalisz Pomorski: ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH OBEJMUJĄCYCH PROWADZENIE ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KL. I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE KALISZ POMORSKI
Numer ogłoszenia: 283925 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalisz Pomorski reprezentowana przez Burmistrza Kalisza Pomorskiego , ul. Wolności 25, 78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3616263, faks 094 3616288.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliszpom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG EDUKACYJNYCH OBEJMUJĄCYCH PROWADZENIE ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. INDYWIDUALIZACJA PROCESU NAUCZANIA I WYCHOWANIA UCZNIÓW KL. I-III SZKÓŁ PODSTAWOWYCH W GMINIE KALISZ POMORSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług edukacyjnych obejmujących prowadzenie zajęć dla uczestników projektu pn.Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów kl. I-III szkół podstawowych w Gminie Kalisz Pomorski UDA-POKL.09.01.02-32-125.11-00. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części ze względu na miejsce odbywania zajęć oraz specyfikę zajęć: I. ZAJĘCIA REALIZOWANE W SZKOLE PODSTAWOWEJ W POMIERZYNIE: Część Nr 1 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łącznie zamówienie na część nr 1 obejmuje 102 godziny prowadzone w 3 grupach po 34 godz. w każdej grupie. Część Nr 2 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łącznie zamówienie na część nr 2 obejmuje102 godziny prowadzone w 3 grupach po 34 godz. w każdej grupie Część Nr 3 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łącznie zamówienie na część nr 3 obejmuje102 godziny prowadzone w 3 grupach po 34 godz. w każdej grupie . Część Nr 4 Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej. Łącznie zamówienie na część nr 4 obejmuje 68 godzin prowadzonych w 2 grupach po 34 godz. w każdej grupie . Część Nr 5 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łącznie zamówienie na część nr 5 obejmuje 136 godzin, prowadzonych w 4 grupach po 34 godz. w każdej grupie Część Nr 6 Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (kinezjologia edukacyjna) dla dzieci niepełnosprawnych. Łącznie zamówienie na część nr 6 obejmuje 34 godziny prowadzone w 1 grupie. Część Nr 7 Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne. Łącznie zamówienie na część nr 7 obejmuje 30 godzin zajęć wsparcia psychologiczno - pedagogicznego w wymiarze 2 godzin dla oddziału klas I - III, którymi zostaną objęte wszystkie dzieci. Każde dziecko biorące udział w projekcie zostanie objęte co najmniej 2h wsparciem psychologiczno - pedagogicznym. W ramach zajęć przewidziane są warsztaty uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikaniu przemocy. Warsztaty te będą przekazywać również niestereotypową wiedzę na temat możliwości wyborów życiowych niezależnie od płci. Część Nr 8 Zajęcia rozwijające zainteresowania mat.-przyr. dzieci uzdolnionych. Łącznie zamówienie na część nr 8 obejmuje 102 godzin prowadzone w 3 grupach po 34 godz. w każdej grupie . II. ZAJĘCIA REALIZOWANE W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W KALISZU POMORSKIM Część Nr 9 Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji. Łącznie zamówienie na część nr 9 obejmuje 306 godzin, prowadzonych w 9 grupach po 34 godz. w każdej grupie Część Nr 10 Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych. Łącznie zamówienie na część nr 10 obejmuje 306 godzin. prowadzonych w 9 grupach po 34 godz. w każdej grupie Część Nr 11 Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy. Łącznie zamówienie na część nr 11 obejmuje 306 godzin. prowadzonych w 9 grupach po 34 godz. w każdej grupie Część Nr 12 Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy. Łącznie zamówienie na część nr 12 obejmuje 204 godziny prowadzone w 6 grupach po 34 godz. w każdej grupie Część Nr 13 Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne. Łącznie zamówienie na część nr 13 obejmuje 40 godzin zajęć wsparcia psychologiczno - pedagogicznego w wymiarze 2 godzin dla oddziału klas I - III, którymi zostaną objęte wszystkie dzieci. Każde dziecko biorące udział w projekcie zostanie objęte co najmniej 2h wsparciem psychologiczno - pedagogicznym. W ramach zajęć przewidziane są warsztaty uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikaniu przemocy. Warsztaty te będą przekazywać również niestereotypową wiedzę na temat możliwości wyborów życiowych niezależnie od płci. Część Nr 14 Zajęcia rozwijające zainteresowania mat.-przyr. dzieci uzdolnionych. Łącznie zamówienie na część nr 14 obejmuje 136 godzin prowadzonych w 4 grupach po 34 godz. w każdej grupie Część Nr 15 Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne i techniczne dzieci uzdolnionych. Łącznie zamówienie na część nr 15 obejmuje 238 godzin prowadzonych w 7 grupach po 34 godz. w każdej grupie.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy p.z.p

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy p.z.p

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy p.z.p

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienie: Część 1 zadania: a)zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne, Część 2 zadania: a)zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne, Część 3 zadania: a)zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe (logopedia) z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym + studia podyplomowe kierunek logopedia oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne Część 4 zadania: a) zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej.- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe (pedagogika ogólna) z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym + studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny kształcenie specjalne, oligofrenopedagogika, terapia pedagogiczna oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne Część 5 zadania: a) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe lub licencjackie kierunkowe (wychowanie fizyczne) z przygotowaniem pedagogicznym + kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym + studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej. Część 6 zadania: a) Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (kinezjologia edukacyjna)dla dzieci niepełnosprawnych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe (pedagogika ogólna) z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym + studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny kształcenie specjalne, oligofrenopedagogika, terapia pedagogiczna oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne. Część 7 zadania: a) Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe (pedagogika ogólna) z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym + studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny kształcenie specjalne, oligofrenopedagogika, terapia pedagogiczna oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne Część 8 zadania: a) Zajęcia rozwijające zainteresowania mat.-przyr. dzieci uzdolnionych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne, Część 9 zadania: a)zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne, Część 10 zadania: a)zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe pedagogiczne, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne, Część 11 zadania: a)Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe (logopedia) z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym + studia podyplomowe kierunek logopedia oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne, Część 12 zadania: a) Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe lub licencjackie kierunkowe (wychowanie fizyczne) z przygotowaniem pedagogicznym + kwalifikacje do prowadzenia gimnastyki korekcyjno-kompensacyjnej lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym + studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny w zakresie gimnastyki korekcyjnej. Część 13 zadania: a) wsparcie psychologiczno-pedagogiczne warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe (pedagogika ogólna) z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym + studia podyplomowe lub kurs kwalifikacyjny kształcenie specjalne, oligofrenopedagogika, terapia pedagogiczna oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne Część 14 zadania: a) zajęcia rozwijające zainteresowania mat.-przyr. dzieci uzdolnionych warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne, Część 15 zadania: a) zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne i techniczne dzieci uzdolnionych warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 1 osobą, która będzie prowadziła zajęcia posiadająca wykształcenie wyższe, minimum licencjat lub studium wychowania przedszkolnego, nauczania zintegrowanego, edukacji wczesnoszkolnej z przygotowaniem pedagogicznym oraz co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy p.z.p

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. a)zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku zmiany umowy o dofinansowanie projektu UDA POKL.09.01.02 - 32 - 125.11 - 00 z dnia 20.10.2011 r. Powyższa zmiana umowy może zostać dokonana pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. b)zmiana osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności w przypadku choroby osoby prowadzącej zajęcia lub innych zdarzeń losowych uniemożliwiających prowadzenie zajęć. W przypadku zmiany osoby prowadzącej zajęcia, nowa osoba musi spełniać wymagania określone w Rozdziale V pkt 5.1. SIWZ. Powyższe zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Zamawiającemu pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany, przedłożenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje osoby prowadzącej zajęcia oraz wyrażenia zgody przez Zamawiającego na tę zmianę. c)zmiana okresu realizacji umowy jest możliwa w przypadku zmian w projekcie; d)zmniejszenie wartości umowy jest możliwe w przypadku zmian w projekcie; e)w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy; f)w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy. Pozostałe zmiany: a)siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b)zmiana obowiązującej stawki VAT. jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę; jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę. c)rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaliszpom.pl - zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kaliszu Pomorskim, Ul. Wolności 25, 78-540 Kalisz Pomorski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Kaliszu Pomorskim Ul. Wolności 25 sekretariat pok. nr 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 - Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Umowa o dofinansowanie UDA POKL.09.01.02-32-125.11-00 z dnia 20 października 2011 roku..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Pomierzynie .Łącznie zamówienie na część nr 1 obejmuje 102 godziny prowadzone w 3 grupach po 34 godz. w każdej grupie w szkole podstawowej w Pomierzynie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Pomierzynie. Łącznie zamówienie na część nr 2 obejmuje102 godziny prowadzone w 3 grupach po 34 godz. w każdej grupie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Pomierzynie. Łącznie zamówienie na część nr 3 obejmuje102 godziny prowadzone w 3 grupach po 34 godz. w każdej grupie ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia socjoterapeutyczne i psychoedukacyjne dla dzieci z zaburzeniami komunikacji społecznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Pomierzynie. Łącznie zamówienie na część nr 4 obejmuje 68 godzin prowadzonych w 2 grupach po 34 godz. w każdej grupie ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Pomierzynie. Łącznie zamówienie na część nr 5 obejmuje 136 godzin, prowadzonych w 4 grupach po 34 godz. w każdej grupie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Specjalistyczne zajęcia terapeutyczne (kinezjologia edukacyjna) dla dzieci niepełnosprawnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Pomierzynie. Łącznie zamówienie na część nr 6 obejmuje 34 godziny prowadzone w 1 grupie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Pomierzynie. Łącznie zamówienie na część nr 7 obejmuje 30 godzin zajęć wsparcia psychologiczno - pedagogicznego w wymiarze 2 godzin dla oddziału klas I - III, którymi zostaną objęte wszystkie dzieci. Każde dziecko biorące udział w projekcie zostanie objęte co najmniej 2h wsparciem psychologiczno - pedagogicznym. W ramach zajęć przewidziane są warsztaty uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami, a także unikaniu przemocy. Warsztaty te będą przekazywać również niestereotypową wiedzę na temat możliwości wyborów życiowych niezależnie od płci..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania mat.-przyr. dzieci uzdolnionych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Pomierzynie. Łącznie zamówienie na część nr 8 obejmuje 102 godzin prowadzone w 3 grupach po 34 godz. w każdej grupie ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Kaliszu Pomorskim.Łącznie zamówienie na część nr 9 obejmuje 306 godzin, prowadzonych w 9 grupach po 34 godz. w każdej grupie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Kaliszu Pomorskim. Łącznie zamówienie na część nr 10 obejmuje 306 godzin. prowadzonych w 9 grupach po 34 godz. w każdej grupie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Kaliszu Pomorskim. Łącznie zamówienie na część nr 11 obejmuje 306 godzin. prowadzonych w 9 grupach po 34 godz. w każdej grupie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Gimnastyka korekcyjna dla dzieci z wadami postawy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Kaliszu Pomorskim. Łącznie zamówienie na część nr 12 obejmuje 204 godziny prowadzone w 6 grupach po 34 godz. w każdej grupie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wsparcie psychologiczno-pedagogiczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Kaliszu Pomorskim. Łącznie zamówienie na część nr 13 obejmuje 40 godzin zajęć wsparcia psychologiczno - pedagogicznego w wymiarze 2 godzin dla oddziału klas I - III, którymi zostaną objęte wszystkie dzieci. Każde dziecko biorące udział w projekcie zostanie objęte co najmniej 2h wsparciem psychologiczno - pedagogicznym. W ramach zajęć przewidziane są warsztaty uczące postaw wzajemnego szacunku wobec siebie i partnerskich relacji między płciami,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania mat.-przyr. dzieci uzdolnionych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Kaliszu Pomorskim. Łącznie zamówienie na część nr 14 obejmuje 136 godzin prowadzonych w 4 grupach po 34 godz. w każdej grupie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zajęcia rozwijające zainteresowania plastyczne i techniczne dzieci uzdolnionych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone w Szkole Podstawowej w Kaliszu Pomorskim. Łącznie zamówienie na część nr 15 obejmuje 238 godzin prowadzonych w 7 grupach po 34 godz. w każdej grupie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-0, 80.10.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.