eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa artykułów żywnościowych i środków czystości.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-11

Lublin: Dostawa artykułów żywnościowych i środków czystości.
Numer ogłoszenia: 28387 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, ul. Wojciechowska 7, 20-704 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5245108/09 w.13, fax 081 5245108/09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.ohp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Edukacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych i środków czystości..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia jest podzielony na 5 części: -Część I: Dostawa warzyw surowych, warzyw kiszonych i owoców. -Część II: Dostawa artykułów mleczarskich. -Część III: Dostawa artykułów mięsnych i wędliniarskich. -Część IV: Dostawa ryb i przetworów rybnych oraz mrożonek. -Część V: Dostawa środków czystości.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie postanowień określonych w treści art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzana w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia. 2.1 Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny. 2.2 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia 1.1 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2) 2. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.6 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2.1, składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsc zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3.7 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 2.1, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wymagany w pkt 2.1 niniejszej części dokumentu winien złożyć każdy wykonawca. 5. Wszystkie powyższe dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY. 1. Wykonawcy są zobowiązani do złożenia następujących dokumentów : 1.1 Oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2). 1.3 Formularz ofertowy wypełniając Załącznik Nr 1 do niniejszej Specyfikacji (w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia należy podać nazwę lub firmę każdego Wykonawcy oraz dokładne adresy Wykonawców składających wspólną ofertę ). 1.4 Wypełnione czytelnie wykazy materiałów (Załącznik nr 5) stanowiących przedmiot zamówienia. 1.5 Oświadczenie o wykonaniu zamówienia siłami własnymi lub wskazanie części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom (Załącznik nr 6). 1.6 Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia zgodnie z treścią art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 1.7 Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem z ewidencji działalności gospodarczej. 1.8 Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Wykonawcy (zgodnie z odpisem Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczeniem z ewidencji działalności gospodarczej). Kserokopie dokumentów dołączonych do oferty powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. 1.9. Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. 1.10. Poprawki powinny być naniesione pismem czytelnym oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej. 1.11. Każdy wykonawca może złożyć ofertę najwyżej na 3 części zamówienia (wzór umowy do każdej części oddzielnie). 1.12. Ofertę należy sporządzić zgodnie z treścią SIWZ oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty. 2. Oferta wraz ze wszelkimi oświadczeniami i dokumentami powinna znajdować się w trwale zamkniętej kopercie. Należy stosować koperty zewnętrzne i wewnętrzne. 2.1 Koperta zewnętrzna powinna być zaadresowana na adres: Gospodarstwo Pomocnicze Nr 2 LWK OHP ul. Kilińskiego 86a 22-400 Zamość oraz oznakowana następującym napisem: Oferta - Przetarg nieograniczony: na dostawę artykułów żywnościowych i środków czystości . Nie otwierać przed dniem 19.02.2008r., godz. 10:30 2.2 Koperta wewnętrzna powinna być zaadresowana i oznakowana jak wyżej, a ponadto opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy. - Ponadto zaleca się załączenie spisu treści oferty, aby oferta wraz z dokumentami była trwale spięta, ułożenie wszelkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty. 3. Ofertę złożoną po terminie Zamawiający zwraca Wykonawcy bez otwarcia po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. 4. Zmiany oferty lub jej wycofanie, Wykonawca może dokonać jedynie przed upływem terminu składania ofert składając dokument zgodnie z treścią pkt 2 z dodatkowym odpowiednim napisem: Zmiana/Wycofanie oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelska-bip.ohp.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pobrać w Gospodarstwie Pomocniczym Nr 2 LWK OHP, ul. Kilińskiego 86a, 22-400 Zamość.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Gospodarstwo Pomocnicze Nr 2 LWK OHP ul. Kilińskiego 86a, 22-400 Zamość.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedsięwzięcie nie jest przewidziane do finansowania ze środków Unii Europejskiej.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw surowych, warzyw kiszonych i owoców..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw surowych, warzyw kiszonych i owoców..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów mleczarskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów mleczarskich..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.50.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów mięsnych i wędliniarskich..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów mięsnych i wędliniarskich..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ryb i przetworów rybnych oraz mrożonek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb i przetworów rybnych oraz mrożonek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.12.10.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa środków czystości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków czystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.