eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z OCHRONĄ OSÓB I MIENIA, W TYM OBSŁUGA PORTIERNI ORAZ PARKINGU, WRAZ Z USŁUGAMI DODATKOWYMI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-19

Bolesławiec: ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z OCHRONĄ OSÓB I MIENIA, W TYM OBSŁUGA PORTIERNI ORAZ PARKINGU, WRAZ Z USŁUGAMI DODATKOWYMI
Numer ogłoszenia: 283774 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu , al. Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 75 7380317 (sekretariat), faks 75 7380301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatryczny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG ZWIĄZANYCH Z OCHRONĄ OSÓB I MIENIA, W TYM OBSŁUGA PORTIERNI ORAZ PARKINGU, WRAZ Z USŁUGAMI DODATKOWYMI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług: a. ochrony obiektów, osób, mienia, realizowanej całodobowo we wszystkie dni tygodnia przez co najmniej 2 (dwóch) nielicencjonowanych pracowników ochrony na zmianie, użycia grupy interwencyjnej wyposażonej w środek transportu (oznakowany pojazd osobowy lub osobowo-terenowy), opcjonalnie stacjonującej na terenie Szpitala, gotowej całodobowo do przeprowadzania interwencji na zlecenie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 5 minut od zgłoszenia, składającej się z dwóch osób posiadających licencję I lub II stopnia pracownika ochrony fizycznej, b. obsługi portierni nr 1 i parkingu - posterunek stały, przy bramie wjazdowej do Szpitala, c. obsługi, naprawy i konserwacji systemów alarmowych i monitorujących, d. pozostałych - transportu tlenu medycznego, asysty przy zdawaniu, wydawaniu depozytów, naprawy ogrodzeń oraz organizacji ruchu pieszego i pojazdów w obrębie portierni nr 1 oraz czynnego udział w transporcie posiłków. 2. Szczegółowy zakres obowiązków i odpowiedzialności wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, który stanowić będzie integralną część przyszłej umowy /pn.: Szczegółowy zakres zobowiązań Wykonawcy/ 3. W przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców Zamawiający żąda wskazania w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) tych części, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca odpowiada za podwykonawców tak, jak za działania własne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 98.34.11.20 - Usługi portierskie 63.71.24.00 - Usługi w zakresie obsługi parkingów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP O/Bolesławiec 42 1020 2137 0000 9902 0072 1944, z dopiskiem: WADIUM - ochrona osób i mienia; 3. Możliwe jest również wniesienie wadium w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym); gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmian.). 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wniesione w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych przepisami art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 6. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w osobnej kopercie z dopiskiem :wadium - ochrona osób i mienia, w formie oryginału i załączyć do składanej oferty przetargowej. 7. Zgodnie z przepisem art. 24 ust. 2 pkt 2 Pzp Wykonawca który nie wniesie wadium, w tym także na przedłużony okres związania ofertą, podlega wykluczeniu z postępowania - co oznacza, że jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 8. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę, wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji albo Ministra Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę, wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej 2 usługi, z których każda polega na stałej, bezpośredniej ochronie fizycznej osób i mienia oraz dołączy dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane/są wykonywane należycie, np. poświadczenia, oświadczenia, referencje

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę, wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada, dysponuje grupę-ą interwencyjną, wyposażoną w środek transportu (oznakowany pojazd osobowy lub osobowo-terenowy), gotową całodobowo do przeprowadzania interwencji na zlecenie Zamawiającego (patrz. również pkt. III.3.4)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę, wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: a) co najmniej 6 osób bez licencji pracownika ochrony fizycznej, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /ochrona terenu Szpitala, osób, mienia oraz obsługa portierni nr 1/, posiadające doświadczenie w ochranianiu osób i mienia nie krótsze niż 3 lata, nabyte przed upływem terminu składania ofert, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami b) że posiada/dysponuje grupę/ą interwencyjną, wyposażoną w środek transportu (oznakowany pojazd osobowy lub osobowo-terenowy), składającą się z dwóch osób posiadających licencję I lub II stopnia pracownika ochrony fizycznej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów, złożonych przez Wykonawcę, wg formuły spełnia - nie spełnia. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ochrony osób i mienia o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY / załącznik nr 1 do SIWZ b) wypełniony i podpisany FORMULARZ CENOWY/ załącznik nr 2 do SIWZ; /w przypadku złożenia oferty bez użycia załączonych formularzy, oferta musi zawierać wszelkie informacje wymagane na podstawie SIWZ i wynikające z zawartości formularzy/ c) zaakceptowany, podpisany załącznik nr 3 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia d) zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ e) wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający zgodnie z pkt. III.4. (rozdział VI SIWZ), w tym: oświadczenie, że Wykonawca posiada/dysponuje/ lub będzie dysponował grupę/ą interwencyjną, wyposażoną w środek transportu (pojazd osobowy lub osobowo-terenowy), (w przypadku dysponowania przez Wykonawcę ww. zasobem, należy podać podstawę do dysponowania zasobem, np. zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnego zasobu na okres korzystania z niego przy wykonywaniu zamówienia), składającą się z dwóch osób posiadających licencję I lub II stopnia pracownika ochrony fizycznej /należy podać numer aktualnej licencji/- zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ f) dowód wniesienia wadium (z uwzględnieniem zapisów rozdziału VIII pkt.6 SIWZ) g) w przypadku oferty składanej wspólnie, do oferty musi zostać załączone pisemne pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania pozostałych Wykonawców w trakcie postępowania, określające zakres umocowania /dotyczy również spółek cywilnych/; h) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty. i) na przykład pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Dostępność grupy interwencyjnej - 15
  • 3 - Doświadczenie wykonawcy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość dokonania zmian została ujęta w projekcie umowy - załącznik nr 10 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpsychiatryczny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Aleja Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, pawilon administracji (dział organizacyjno - prawny - II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, Aleja Tysiąclecia 30, 59-700 Bolesławiec, Sekretariat Szpitala, pok. 101 (pawilon administracji).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.