eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kutno › Całodobowy dozór osób i mienia oraz sprzątanie obiektów i posesji znajdujących się na Ciepłowni Miejskiej Nr 2 przy ul. Metalowej 10, w Kutnie należących do ECO Kutno Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Kutno: Całodobowy dozór osób i mienia oraz sprzątanie obiektów i posesji znajdujących się na Ciepłowni Miejskiej Nr 2 przy ul. Metalowej 10, w Kutnie należących do ECO Kutno Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 283681 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247735 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: ECO Kutno Spółka z o.o., ul. Metalowa 10, 99-300 Kutno, woj. łódzkie, tel. 024 253 30 59, faks 024 253 75 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowy dozór osób i mienia oraz sprzątanie obiektów i posesji znajdujących się na Ciepłowni Miejskiej Nr 2 przy ul. Metalowej 10, w Kutnie należących do ECO Kutno Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia zlokalizowany jest w Kutnie przy ul. Metalowej 10 na działce oznaczonej geodezyjnie jako 318/13, w obrębie nr 2. 1. Zakres prac związanych z dozorem osób i mienia. - bezpośrednia ochrona fizyczna obiektu w dni robocze, w dni wolne od pracy, święta przez 24 godziny na dobę, - zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się na terenie chronionym, - dozór obiektów i pomieszczeń przed dostępem osób nieuprawnionych, - dozór mienia przed kradzieżą, włamaniem, uszkodzeniem i pożarem, - zapewnienie porządku i spokoju na terenie chronionym, - gospodarowanie kluczami, - sporządzanie dziennych raportów z monitoringu i przekazywanie szefowi ochrony do zatwierdzenia. 2. Zakres prac związanych ze sprzątaniem obiektów i posesji - sprzątanie obiektów: pokoi biurowych, pomieszczeń sanitarnych, szatni, korytarzy i holi, klatki schodowej - codziennie. uzupełnianie na bieżąco środków higienicznych w pomieszczeniach sanitarnych tj. mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych, środków zapachowych. - sprzątanie posesji: zamiatanie, odgarnianie śniegu, usuwanie lodu oraz posypywanie piaskiem chodników, odśnieżanie i usuwanie sopli z dachu wg potrzeb. - wyciąg z opisu przedmiotu zamówienia - uszczegółowiony w części SIWZ: opis przedmiotu zamówienia, projektach umów. - Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia wykonawcy, wybranemu do realizacji przedmiotu postępowania, zamówienia uzupełniającego polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, o wartości nie większej niż 30% zamówienia podstawowego i w okresie do 2 lat od udzielenia tego zamówienia. Zamówienie uzupełniające mogłoby być udzielone w sytuacji konieczności zwiększenia - na etapie realizacji - ilości jednostek przedmiarowych przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia - czego nie dało się przewidzieć przed przystąpieniem do wykonania usługi..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 85.31.23.10 - Usługi dozoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe ROKA Zakład Pracy Chronionej mgr Andrzej Ireneusz Kantorski, ul. Polna 14, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 330000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 183504,88

  • Oferta z najniższą ceną: 183504,88 / Oferta z najwyższą ceną: 266624,64

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.