Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Opole: budowa Łącznika - Zespołu Sal Wykładowych Politechniki Opolskiej - I etap dokończenia budowy
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Politechnika Opolska, do kontaktów: w zakresie proceduralnym inż. Ewa Zagawa-Krzyżyk, mgr Beata Kłopotowska, ul. Mikołajczyka 5, 45-271 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4006256, 4006294, fax 077 4006294, e-mail: klopotba@po.opole.pl, www.po.opole.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Łącznika - Zespołu Sal Wykładowych Politechniki Opolskiej - I etap dokończenia budowy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: I etap dokończenia budowy Łącznika - Zespołu Sal Wykładowych Politechniki Opolskiej obejmujący: - roboty ogólnobudowlane i roboty wykończeniowe - instalacje: wodociągowa, p.pożarowa, sanitarna, deszczowa, c.o., wentylacja mechaniczna - sieci i przyłącza wod.-kan. - instalacje elektryczne wewnętrzne i oprawy oświetleniowe - instalacja pożarowych systemów alarmowych - część robót budowlano-montażowych wystroju wnętrz - montaż urządzeń audiowizualnych, multimedialnych, instalacja sieci multimedialnej - roboty drogowe - roboty wyburzeniowe Dotychczas wykonano ok. 66% całego zakresu robót. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Opole, ul. Mikołajczyka. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.44.00 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: kubatura całego obiektu 34 000 m sześc. powierzchnia użytkowa całego obiektu - 6 470 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Wymagane wadium: 100 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust.1. Spełnienie tego warunku zostanie ocenione wyłącznie metodą "spełnia - nie spełnia". b) Zatrudniają kierownika budowy, który posiada doświadczenie na tym stanowisku, tj. kierował co najmniej jednym zadaniem o podobnym charakterze (obiekty o pow. użytkowej nie mniejszej niż 6 470 m kw.). Spełnienie tego warunku zostanie ocenione wyłącznie metodą "spełnia - nie spełnia", c) Zrealizowali w ciągu ostatnich pięciu lat (czerwiec 2000 - maj 2005), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym (obiekty o pow. użytkowej nie mniejszej niż 6 470 m kw.) stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości powyżej 9 mln zł oraz udokumentują, że roboty te zostały wykonane należycie. Spełnienie tego warunku zostanie ocenione metodą: za każdą wykonaną powyżej wymaganych dwóch, robotę budowlaną o której mowa wyżej wykonawca otrzyma 1 pkt. d) Dysponują pracownikami posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. Nr 106, poz.1126 z 2000r. z późn. zm.) zrzeszonymi w Polskiej Izbie Inżynierów Budownictwa. Spełnienie tego warunku zostanie ocenione wyłącznie metodą "spełnia - nie spełnia". e) Posiadają dostęp do środków finansowych lub posiadają zdolność kredytową w wysokości min. 2,5 mln zł na realizację niniejszego zamówienia w okresie jego trwania. Spełnienie tego warunku zostanie ocenione metodą: za każdy 1 mln zł dostępu do środków finansowych ponad wymagane wg powyższego warunku- wykonawca otrzyma 0,5 pkt. f) Osiągnęli dodatni zysk netto za każdy rok obrachunkowy w latach 2002-2004. Spełnienie tego warunku zostanie ocenione metodą: za każdy 1 mln zł zysku netto wykonawca otrzyma 0,25 pkt. g) Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i oświadczą, że na czas trwania zamówienia wykupią polisę na kwotę nie mniejszą niż 9 mln zł. Spełnienie tego warunku zostanie ocenione wyłącznie metodą "spełnia - nie spełnia". 2.2) Ocena spełnienia w/w warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń. Oznacza to, iż wystarczającym powodem do odrzucenia wniosku o dopuszczenie może być brak wykazania we wniosku spełniania któregokolwiek z wymaganych warunków lub któregokolwiek z dokumentów wymaganych na potwierdzenia spełniania warunków. W przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców zdobędzie tę sama ilość punktów decyduje ilość punktów otrzymanych w ocenie warunków zawartych w pktach c), e), f) w tej kolejności. 2.3) Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty, zaświadczenia, oświadczenia : a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków (w przypadku podmiotów zbiorowych), f) wykaz pracowników przeznaczonych do realizacji niniejszego zadania wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz oświadczeniem o zatrudnianiu kierownika budowy o wymaganych kwalifikacjach i doświadczeniu (warunek III 2.1 b,d), g) dokumenty stwierdzające, że osoby (wykazane w pkt f), które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat ( czerwiec 2000-maj 2005) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenie dokumentów, potwierdzających, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane należycie, i) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, j) informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości min. 2,5 mln zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, k) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz oświadczenie, że na czas trwania zamówienia będzie ubezpieczony na kwotę co najmniej 9 mln zł. 2.3) Wykonawcy w terminie do 23.06.2005r. do godz. 10:00 złożą: 1) wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym zawierający powyższe dokumenty, zaświadczenia, oświadczenia potwierdzające spełnianie w/w warunków; 2) wszelkie dokumenty i oświadczenia powinny być sporządzone w języku polskim i złożone w oryginale lub jako kserokopie, poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, przy zachowaniu obowiązujących go zasad reprezentacji.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.06.2005 godzina 10:30. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.06.2005.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego, zabudowanego ambulansu typu "C" wraz z wyposażeniem dla OCRM w Opolu
- TP.D.LN NŻ.29.24_Zakup wraz z dostawą warzyw, owoców i ryb mrożonych oraz przetworów rybnych
- Przebudowa i rozdział kanalizacji wewnętrznej oraz przebudowa i rozdział kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej w budynku Centrum Mandatowego w Nysie, przy ul. Moniuszki 9-10 w Nysie
- [B/03/2024] Wykonanie remontu w budynkach dydaktycznych UO w Opolu
- Modernizacja pokrycia dachowego z płyt azbestowo-cementowych na blachę trapezową w budynkach położonych na dz. nr 87/1 oraz 89/19, obręb Kijów, gmina Otmuchów, powiat nyski, woj. opolskie
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie IV etapu remontu instalacji elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 211 przy ul. Nowy Świat 21A w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-22-2024)
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Wykonanie robót budowlanych w obiektach użyteczności publicznej
- Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie gminy Maszewo
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa sali gimnastycznej (małej) w budynku LXII Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-19-2024)
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.