eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzyżów › TERMOMODERNIZACJA SEGMENTÓW A i C ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W STRZYŻOWIE WRAZ ZE ZMIANĄ ŹRÓDŁĄ CIEPŁA ORAZ WYKONANIEM INSTALACJI SOLARNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-12

Strzyżów: TERMOMODERNIZACJA SEGMENTÓW A i C ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W STRZYŻOWIE WRAZ ZE ZMIANĄ ŹRÓDŁĄ CIEPŁA ORAZ WYKONANIEM INSTALACJI SOLARNYCH
Numer ogłoszenia: 283385 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, woj. podkarpackie, tel. 017 2761058, faks 017 2761058.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozstrzyzow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TERMOMODERNIZACJA SEGMENTÓW A i C ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W STRZYŻOWIE WRAZ ZE ZMIANĄ ŹRÓDŁĄ CIEPŁA ORAZ WYKONANIEM INSTALACJI SOLARNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą:Termomodernizacja segmentów A i C Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie wraz ze zmianą źródła ciepła oraz wykonaniem instalacji solarnych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Powierzchnia użytkowa zabudowań objętych projektem wynosi 2.946,11 m2, zaś kubatura 11.893,41 m3. Budynek objęty robotami budowlanymi wyposażony jest w instalacje: elektryczną, wodno-kanalizacyjną, c. o., gazów medycznych i częściowo w instalację wentylacji mechanicznej i klimatyzacji a także instalację odgromową. 2. Zakres zadania obejmuje: 2.1 W zakresie robót budowlanych między innymi: 2.1.1 docieplenie ścian zewnętrznych, 2.1.2 docieplenie ścian fundamentowych i cokołu, 2.1.3 częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 2.1.4 docieplenie wentylowanego stropodachu, 2.2 W zakresie robót instalacyjnych w szczególności: 2.2.1 wykonanie instalacji gazowej dla potrzeb kotłowni, 2.2.2 wykonanie instalacji zasilania olejem opałowym, 2.2.3 wykonanie robót budowlanych związanych z magazynem paliw w kotłowni, 2.2.4 wykonanie instalacji elektrycznych na potrzeby kotłowni, 2.2.5 wykonanie instalacji solarnej wraz z pracami towarzyszącymi. 2.3 Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskiwania wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii wymaganych przepisami (PIP, Straż Pożarna, Sanepid, WIOŚ itp.) w celu otrzymania pozwolenia na użytkowanie zrealizowanego obiektu oraz uzyskania tego pozwolenia na bazie otrzymanego od Zamawiającego pełnomocnictwa. 3. Wszelkie użyte materiały, wyposażenie obiektów i zamontowane urządzenia muszą posiadać atesty dopuszczające do stosowania w służbie zdrowia, które oferent będzie zobowiązany każdorazowo dołączyć do odbiorów robót. 4. Znaki towarowe, nazwy materiałów i urządzeń użyte w projekcie i przedmiarach robót służą wyłącznie do dokładnego opisu przedmiotu zamówienia oraz do wykonania kosztorysów inwestorskich, dlatego też Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia w tym zakresie ofert równoważnych. Bezwzględnym warunkiem jest, aby równoważne materiały i urządzenia pod względem jakościowym, ilościowym i parametrowym nie były niższe od tych, które zostały użyte w przedmiarach robót. W przypadku urządzeń muszą one również spełniać identyczną funkcję i nie na niższym poziomie, jak opisane w przedmiarach robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na zasadach przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy PZP, tj. zamówień polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co w niniejszym postępowaniu, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wadium w kwocie 35.000 zł (trzydzieści pięć tys. zł.). 2. Wadium może być wnoszone w jednej, lub w kilku następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Środki pieniężne należy wpłacić na konto: PBS O/Rzeszów, nr konta 21 8642 1126 2012 1125 1194 0003. Pojęcie - wpłacenie wadium - należy rozumieć jako fakt wpłynięcia ww. sumy na konto Zamawiającego. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub wręczyć Zamawiającemu przy składaniu oferty

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia w formie załącznika nr 2, tj oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. nr 113 z 2010r. poz. nr 759 z późn. zmian.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy wykazania się wykonaniem a) co najmniej dwóch robót budowlanych tj. budowę, przebudowę, remont budynku użyteczności publicznej (definicja budynku użyteczności publicznej wynika z rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z 2002r. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.) każda o wartości minimum 800.000 zł.i każda w obiekcie o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m3 b) co najmniej 1 robota instalacji solarnej c) co najmniej 1 robota instalacji gazowej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożone dokumenty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia w formie załącznika nr 2, tj oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. nr 113 z 2010r. poz. nr 759 z późn. zmian.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia w formie załącznika nr 2, tj oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. nr 113 z 2010r. poz. nr 759 z późn. zmian.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający żąda od wykonawcy oświadczenia w formie załącznika nr 2, tj oświadczenie o spełnianiu wymagań zawartych w art. 22 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. nr 113 z 2010r. poz. nr 759 z późn. zmian.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone oświadczenie metodą spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz ogólny oferty; 2) Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1; 3) Ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowniu i zawarcia umowy - załącznik nr 6; 4) Pełnomocnictwo dla osoby nieupoważnionej do reprezentowania firmy na podstawie załącznika nr 5 - załącznik nr 7; 5) Dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a nadto: 1. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 7 projektu umowy termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przedłużony o czas opóźnienia w wykonaniu następujących obowiązków umownych: a) przekazania terenu budowy, b) przekazania dokumentów budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji technicznej o której mowa w ust. 4 projektu umowy i innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczonej dokumentacji, d) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie, e) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu, lub innemu Wykonawcy wykonującemu roboty na terenie budowy; - jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 7 projektu umowy termin wykonania przedmiotu umowy może zostać przedłużony o czas opóźnienia w przypadkach: a) działania siły wyższej, b) wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) zawieszenia robót przez Zamawiającego, z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonania przedmiotu umowy lub w przypadku przejściowego braku środków zaistniałego z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. O zawieszeniu robót Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynę zawieszenia, d) zmian dokumentacji technicznej, dokonanej na wniosek Zamawiającego lub uzasadniony względami techniczno-projektowymi wniosek Wykonawcy; - jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy. 3. W sytuacjach opisanych w punktach 1 i 2 przedłużenie terminu zakończenia robót wymaga pisemnego wniosku Wykonawcy wraz z uzasadnieniem (opis zmian, sposób inicjowania zmiany, uzasadnienie zmiany) zaakceptowanego przez Zamawiającego, zmiany harmonogramu stanowiącego załącznik do umowy oraz sporządzenia aneksu podpisanego przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4. Strony umowy dopuszczają możliwość zmiany osób pełniących obowiązki kierownika budowy oraz inspektora nadzoru z zastrzeżeniem, że osoby te muszą posiadać doświadczenie i kwalifikację oraz wymagane prawem uprawnienia nie gorsze od uprawnień posiadanych przez osoby, które zastąpią. 5. gdy wystąpią następujące okoliczności: a) nastąpią przekształcenia własnościowe, b) nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne, c) nastąpią zmiany adresu, d) następuje konieczność poprawienia pomyłek, e) wprowadza się zamienniki o właściwościach takich samych lub lepszych (w razie zakończenia produkcji, wstrzymania, wycofania produkcji) - cena nie wyższa niż w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozstrzyzow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, Sekcja Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 12:40, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie jest prowadzone w ramach projektu pod nazwą: TERMOMODERNIZACJA SEGMENTÓW A I C ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W STRZYŻOWIE WRAZ ZE ZMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA ORAZ WYKONANIEM INSTALACJI SOLARNYCH współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 Infrastruktura techniczna, działanie 2.2 Infrastruktura energetyczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-20013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.