eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zamówienie uzupełniające - Dostawa aplikacji biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Poznań: Zamówienie uzupełniające - Dostawa aplikacji biurowych
Numer ogłoszenia: 283380 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Dostawy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Międzygminny "Gospodarka Odpadami Aglomeracji Poznańskiej", ul. św. Michała 43, 61-119 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 646 74 00, faks 61 646 74 01

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek Gmin.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające - Dostawa aplikacji biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa w chmurze obliczeniowej narzędzi internetowych umożliwiających dostęp do poczty e-mail, dostępu do kalendarzy i kontaktów. Dostawa oprogramowania umożliwiającego odczyt i edycję dokumentów dostępnych poprzez aplikacje Webowe, a także zainstalowanych bezpośrednio na komputerze. Dostawa w chmurze obliczeniowej platformy webowej wspierającej zarządzanie, modyfikacje i publikacje informacji pomiędzy użytkownikami oraz umożliwiającej tworzenie listy zadań przepływu pracy, wraz z oprogramowaniem umożliwiającym wizualizację przepływów pracy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Uzasadnienie faktyczne: W związku z decyzją o zwiększeniu zatrudnienia w Biurze Związku wystąpiła konieczność doposażenia nowych stanowisk pracy w odpowiednie oprogramowanie, zgodne z przyjętym modelem (chmura obliczeniowa) oraz w pełni kompatybilne z rozwiązaniem już posiadanym. Uzasadnienie prawne: zamówienie uzupełniające jest udzielane przed upływem 3 lat od daty udzielenia zamówienia podstawowego (zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 05.06.2014 r.), - zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy dostawy, - stanowi nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, - polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, - zamówienie podstawowe było udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (ogłoszenie o zamówieniu zamieszczone było w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 153658-2014). Zachodzą zatem przesłanki do udzielenia zamówienia uzupełniającego

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • Centrum Komputerowe Planeta Marcin Dejas, ul. Piwna 32, 43-100 Tychy, kraj/woj. śląskie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.