eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawy materiałów biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-19

Toruń: Dostawy materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 283354 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220550 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, ul. Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6109320, faks 056 6109496.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczanie materiałów biurowych do: 1.1. Oddziału ZUS w Słupsku, z siedzibą przy Pl. Zwycięstwa 8 w Słupsku; 1.2. Oddziału ZUS w Toruniu, z siedzibą przy ul. Mickiewicza 33-39 w Toruniu. 2. Proponowane przez Wykonawcę w ofercie materiały muszą posiadać oznakowanie umieszczone na produkcie lub opakowaniu jednostkowym, etykiecie, wskazujące firmę, adres przedsiębiorcy wprowadzającego towar do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz kraj pochodzenia. Na towarze (materiale), jego opakowaniu etykiecie, instrukcji, zamieszczone winny być pisemne informacje pozwalające na identyfikację towaru (materiału). Informacje te powinny być zamieszczone w języku polskim. Oferowane materiały biurowe muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 22.60.00.00 - Tusz 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 22.81.63.00 - Bloczki samoprzylepnych karteczek na notatki 24.91.00.00 - Kleje 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.21.25 - Pisaki 30.19.21.30 - Ołówki 30.19.21.50 - Datowniki 30.19.28.00 - Etykiety samoprzylepne 30.19.70.00 - Drobny sprzęt biurowy 30.19.71.00 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie 30.19.72.20 - Spinacze do papieru 30.19.73.20 - Zszywacze 30.19.73.30 - Dziurkacze 39.24.12.00 - Nożyczki 39.29.25.00 - Linijki 44.42.42.00 - Taśma przylepna 30.19.97.91 - Terminarze ścienne 30.19.30.00 - Organizatory i akcesoria 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawy materiałów biurowych do Oddziału ZUS w Słupsku, z siedzibą przy Pl. Zwycięstwa 8 w Słupsku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Janowscy sp. j., ul. Broniewskiego 18-22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20442,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24705,58

  • Oferta z najniższą ceną: 23071,61 / Oferta z najwyższą ceną: 24705,58

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawy materiałów biurowych do Oddziału ZUS w Toruniu, z siedzibą przy ul. Mickiewicza 33-39 w Toruniu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Janowscy sp. j.,, ul. Broniewskiego 18-22, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49266,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 57370,15

  • Oferta z najniższą ceną: 54579,87 / Oferta z najwyższą ceną: 57661,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.