eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cieszyn › Przeprowadzenie kursu spawania wg EN 287-1, metodą MAG (135) dla 27 uczestników projektu /Mam zawód - mam pracę w regionie/

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Cieszyn: Przeprowadzenie kursu spawania wg EN 287-1, metodą MAG (135) dla 27 uczestników projektu /Mam zawód - mam pracę w regionie/
Numer ogłoszenia: 283332 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego , ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 33 4777213, faks 33 4777133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.cieszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu spawania wg EN 287-1, metodą MAG (135) dla 27 uczestników projektu /Mam zawód - mam pracę w regionie/.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu spawania wg EN 287-1, metodą MAG (135) dla 27 uczestników projektu /Mam zawód - mam pracę w regionie/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego przez Samorząd Województwa Śląskiego we współpracy ze Śląskim Kuratorium Oświaty oraz powiatami i miastami na prawach powiatu z terenu województwa śląskiego. Kurs spawania metodą MAG (135) skierowany jest do 27 uczestników projektu /Mam zawód - mam pracę w regionie/ uczniów: Zespołu Szkół Budowlanych w Cieszynie, Zespołu Szkół Technicznych w Cieszynie, Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Skoczowie. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż liczba uczniów może ulec zmianie w przypadku jeśli uczestnik projektu nie otrzyma zezwolenia lekarskiego wymaganego do odbycia kursu, oraz w przypadku rezygnacji uczestnika z kursu lub projektu. 2. Na koszty kursu spawania metodą MAG (135) składają się: ­ zorganizowanie wykładowców i instruktorów, ­ zapewnienie sal wykładowych do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, ­ zapewnienie spawalni do przeprowadzenia zajęć praktycznych, ­ zapewnienie zaplecza socjalnego dla uczestników kursu tj. szatnię, węzły sanitarne, pomieszczenie do spożywania posiłków, ­ zapewnienie pomocy dydaktycznych, ­ koszt materiałów szkoleniowych, które zostaną przekazane kursantom na własność, ­ koszt badań lekarskich dla każdego uczestnika kursu, ­ ubezpieczenie NNW uczestników kursu, ­ zapewnienie odzieży ochronnej (ubranie robocze, nakrycie głowy, okulary ochronne, przyłbica, fartuch skórzany i nakolanniki) dla każdego uczestnika kursu, ­ zapewnienie napojów ciepłych i zimnych bez ograniczeń na zajęcia teoretyczne i praktyczne. Koszty kursu pokrywa wykonawca. 3. Wykonawca powinien zapewnić: 1. Kurs powinien obejmować przygotowanie teoretyczne - 26 godzin i 120 godzin przygotowania praktycznego dla każdego uczestnika kursu. W programie kursu należy uwzględnić organizację egzaminu przeprowadzonego przez jednostkę upoważnioną bez uwzględniania opłaty za egzamin wraz z opłatą za wystawienie świadectwa, który będzie poniesiony przez uczestników kursu. 2. Przeprowadzenie badań lekarskich uprawniających do uczestnictwa w kursie oraz dostarczenia kopii potwierdzającej odbycie badań lekarskich przez uczestników kursu. 3. Zajęcia teoretyczne i praktyczne mogą odbywać się w odległości nie większej niż 35 km od Cieszyna. 4. Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do soboty nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie. 5. Warunki pracy zgodnie z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu na kwotę 15 000 zł/na 1 kursanta oraz przekazanie dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 7 dni roboczych od rozpoczęcia zajęć. 7. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 8. Wykonawca umożliwi przeprowadzenie kontroli realizacji kursu przez Powiat Cieszyński, jak i inne instytucje kontrolne wyznaczone przez Instytucję Pośredniczącą (Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego w Katowicach) i Instytucję Zarządzającą (ministra właściwego ds. rozwoju). 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia archiwizacji wszystkich dokumentów związanych z realizowanym projektem do 31 grudnia 2020 r. 10. Zapewnienia wszelkich pomocy dydaktycznych (rzutnik obrazu, projektor, tablica) oraz niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną przekazane kursantom na własność oraz ich oznakowania zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL (według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego). Jeden egzemplarz w/w materiałów szkoleniowych będzie dostarczony Zamawiającemu. Wykonawca do 7 dni roboczych od zakończenia kursu dostarczy Zamawiającemu pisemne potwierdzenie odbioru przez Uczestników kursu materiałów szkoleniowych. 11. Oznakowania pomieszczeń, w których będzie realizowana usługa zgodnie z wytycznymi POKL (według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego). 12. Informowania Zamawiającego o powtarzających się nieobecnościach uczestników kursu oraz o ukończeniu przez uczestnika kursu. 13. Prowadzenia dokumentacji zajęć: list obecności na zajęciach, ankiet ewaluacyjnych na zakończenie kursu oraz innej dokumentacji wymaganej przez Zamawiającego (według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego). 14. Poinformowania uczestników przez prowadzącego zajęcia przed każdym ich rozpoczęciem, że zajęcia są realizowane w ramach projektu /Mam zawód - mam pracę w regionie/, a projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 15. Wydania zaświadczeń dla każdego uczestnika kursu o ukończeniu kursu podpisanego przez instruktora prowadzącego kurs. 16. Zapewnienia napojów ciepłych i zimnych (kawa, herbata, soki, woda) dla każdego uczestnika w czasie trwania zajęć teoretycznych i praktycznych. 17. Zakończenia kursów w formie egzaminu zewnętrznego wg EN-287-1 po zajęciach dla uczestników na terenie własnym lub wynajętym zgodnie z wymogami organizacyjno - prawnymi dot. egzaminu państwowego, o terminie którego każdorazowo Wykonawca powiadomi Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo uczestnictwa w nim. 18. Prowadzenia dokumentacji fotograficznej podczas zajęć teoretycznych i praktycznych oraz dostarczenia ich w wersji elektronicznej (zapisanych na nośnikach typu płyta CD lub pendrive). 19. Dostarczenia dokumentacji zajęć wymaganej przez Zamawiającego do 7 dni roboczych od zakończenia kursu. 4. Wykonawca winien: - posiadać ważny atest Instytutu Spawalnictwa uprawniający do szkolenia i egzaminowania spawaczy w zakresie spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG (135); - posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych w wojewódzkim urzędzie pracy oraz aktualizację na 2014 rok.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 uPzp do 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien: - posiadać salę wykładową do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, - posiadać spawalnię do przeprowadzenia zajęć praktycznych wyposażoną w co najmniej 5 stanowisk spawalniczych z pełnym oprzyrządowaniem niezbędnych do wykonywania ćwiczeń praktycznych przez każdego uczestnika kursu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien jest dysponować osobami posiadającymi następujące wykształcenie i doświadczenie: dla prowadzących zajęcia teoretyczne: - wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, - podstawowy kurs spawalniczy w metodzie MAG, - kurs pedagogiczny. dla prowadzących zajęcia praktyczne: - wykształcenie średnie lub wyższe techniczne, - ponadpodstawowy kurs spawalniczy w metodzie MAG, - minimum 3 letni staż pracy jako spawacz, - kurs pedagogiczny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz ofertowy, 2)dokumenty w zakresie umocowania prawnego do podpisywania oferty, zgodnie z pkt 10.7 SIWZ, 3) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy do wykonania część usługi powinien on złożyć oświadczenie Wykonawcy o zakresie usług do wykonania przez Podwykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiany umowy mogą nastąpić jedynie w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania specyfikacji istotnych warunków zamówienia i podpisywania umowy, które są niezależne od Wykonawcy a które uniemożliwiają realizację umowy w jej pierwotnym kształcie, w szczególności zmiany umowy mogą być następstwem: a) zmian przepisów prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, b) wystąpienia /siły wyższej/. /Siła wyższa/ oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Cieszynie, ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, pokój 213.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2014 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Cieszynie, 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Mam zawód - mam pracę w regionie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego przez Samorząd Województwa Śląskiego we współpracy ze Śląskim Kuratorium Oświaty oraz powiatami i miastami na prawach powiatu z terenu województwa śląskiego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.