eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastków › budowa drogi gminnej Nr 105986 L Panieńszczyzna - Płouszowice Kolonia od km 0+0,00 do km 1+599,10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-18

POZYCJA 28330

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jastków: budowa drogi gminnej Nr 105986 L Panieńszczyzna - Płouszowice Kolonia od km 0+0,00 do km 1+599,10 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Jastków, do kontaktów: Michał Tyburek tel.(081) 5020428 Tomasz Choma tel. (081) 5020142, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, tel. 081 5020143, fax 081 5020144, e-mail: tomasz.choma@jastkow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.jastkow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi gminnej Nr 105986 L Panieńszczyzna - Płouszowice Kolonia od km 0+0,00 do km 1+599,10. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Jastków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa drogi gminnej Nr 105986L Panieńszczyzna - Płouszowice Kolonia od km 0+0,00 do km 1+599,10: - wykonanie robót przygotowawczych; - roboty ziemne; - wykonanie podbudowy; - wykonanie nawierzchni; - wykonanie zjazdów; - wykonanie przepustów; - roboty wykończeniowe. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.1. Dokumenty potwierdzające posiadanie wytwórni mas bitumicznych o wydajności nie niniejszej niż 100 Mg/h wraz z podaniem jej lokalizacji gwarantującej dowóz masy w czasie nie przekraczającym 2 godzin od momentu załadunku do momentu rozładunku masy (zgodnie z pkt 3.4.2 Polskiej Normy PN-S-96025) oraz posiadanie rozkładarki do masy bitumicznej o podwoziu gąsienicowym o szerokości roboczej minimum 4,5m, sterowanej automatycznie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa drogi gminnej Nr 105986 L Panieńszczyzna - Płouszowice Kolonia od km 0+0,00 do km 1+599,10 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 01.08.2007; lub data zakończenia: 30.11.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 12 000 zł (dwanaście tysięcy złotych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności następujących wymagań: 1.1. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 3 robót budowlanych o podobnym zakresie ilościowym (budowa drogi o łącznej długości co najmniej 1600 mb), charakterze i zbliżonej wartości (roboty powyżej 1 mln. zł.). 1.2. dysponowanie osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, branża drogowa(podstawa prawna - ustawa Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Dz.U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 z późn. zm.) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3. posiadanie wytwórni mas bitumicznych o wydajności nie mniejszej niż 100 Mg/h zlokalizowanej w odległości gwarantującej dowóz masy w czasie nie przekraczającym 2 godzin od momentu załadunku do momentu rozładunku masy (zgodnie z pkt 3.4.2 Polskiej Normy PN-S-96025) oraz posiadanie rozkładarki do masy bitumicznej o podwoziu gąsienicowym o szerokości roboczej minimum 4,5 m, sterowanej automatycznie. 1.4. posiadanie polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 1 mln zł. 1.5. posiadanie zdolności kredytowej lub środków finansowych na kwotę minimum 1 mln zł. 1.6. osiągniecie średniorocznego przychodu netto minimum 20 mln zł w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia 2.1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny, 2.2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (według załącznika Nr 3) 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega, z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2.5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z zakresu budowy, remontów oraz modernizacji dróg z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 3.2. Udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia tj. uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (branża drogowa) wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z informacjami na temat kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia 3.3. Dokumenty potwierdzające posiadanie wytwórni mas bitumicznych o wydajności nie niniejszej niż 100 Mg/h wraz z podaniem jej lokalizacji gwarantującej dowóz masy w czasie nie przekraczającym 2 godzin od momentu załadunku do momentu rozładunku masy (zgodnie z pkt 3.4.2 Polskiej Normy PN-S-96025) oraz posiadanie rozkładarki do masy bitumicznej o podwoziu gąsienicowym o szerokości roboczej minimum 4,5m, sterowanej automatycznie. 3.4. Polisę lub inny dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 1 mln. zł. 3.5. Szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót przewidzianych w zadaniu przedstawiony w ujęciu miesięcznym. 4.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 4.1. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wymagany średnioroczny przychód netto minimum 20 mln zł. 4.2. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 1 mln zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się odpowiednio zapisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie rodzaju dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy (Dz. U. Nr 71 poz. 645). UWAGA ! W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt. 2.1.-2.5. niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy wykonawca; - pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być wspólnie złożone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jastkow.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 10:00, Urząd Gminy Jastków, Panieńszczyzna, ul.Chmielowa 3, 21-002 Jastków, pok. Nr 20.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.