eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni mineralno-asfaltowej na terenie miasta Milanówka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-20

Ogłoszenie nr 28329 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.

Milanówek: Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni mineralno-asfaltowej na terenie miasta Milanówka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 11407 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Kościuszki  45, 05822   Milanówek, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 227 248 039, e-mail przetargi@milanowek.pl
Adres strony internetowej (URL): www.milanowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie dróg o nawierzchni mineralno-asfaltowej na terenie miasta Milanówka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271/7/TOM/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na: Remoncie dróg gminnych o nawierzchni mineralno-asfaltowej na terenie miasta Milanówka. Przedmiotem zamówienia są prace związane z bieżącym utrzymaniem nawierzchni mineralno-asfaltowych na terenie miasta Milanówka, polegające na naprawach cząstkowych tych nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco z obcięciem, smarowaniem krawędzi i podłoża oraz z ewentualnym uzupełnieniem podbudowy z kruszywa łamanego (wypełnienie niezależnie od głębokości ubytków) o łącznej powierzchni 3600 m^2. Zakres robót obejmuje m.in.: 1) oczyszczenie i osuszenie uszkodzonych miejsc, 2) wycięcie uszkodzonych (zaniżonych) miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, 3) odkucie lub sfrezowanie masy w miejscu uszkodzenia, 4) wybranie gruzu i oczyszczenie naprawianego miejsca, 5) uzupełnienie warstw podbudowy - w razie konieczności, 6)ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca, 7) ułożenie mieszanki mineralno-asfaltowej w jednej lub dwóch warstwach w zależności od uszkodzenia, zagęszczenie poszczególnych warstw ułożonej mieszanki, 8) mechaniczne zagęszczenie mieszanki przy użyciu walca lub płyty wibracyjnej, 9) skropienie krawędzi wyremontowanego miejsca emulsją asfaltową i zasypanie kruszywem bazaltowym o frakcji 2-5 mm, 10) usunięcie gruzu i pozostałości po wykonanych pracach, uprzątnięcie terenu, 11) pomiar i oznakowanie sprayem numeru łaty. 12) wykonanie zestawienia wyremontowanych powierzchni (w formie tabeli: numer, długość, szerokość, pole powierzchni). Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w "Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych" , stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz w "Projekcie umowy" stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; Zamawiający przewiduje stawianie w niżej wymienionym zakresie wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666), o których mowa w art. 29 ust. 3 a ww. ustawy: 1) Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązuje się, iż zatrudni na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy P.z.p., osoby skierowane do wykonywania przedmiotu umowy w zakresie wymienionych czynności tj.: min. 2 osoby do obsługi recyklera na cały okres realizacji przedmiotu umowy. 2)Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu wykaz osób, o których mowa w pkt 1) i przedstawi do wglądu Zamawiającemu dowody potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w zakresie, o którym mowa w pkt 1) tj. dokumenty potwierdzające zatrudnienie na umowę o pracę pracowników skierowanych do pracy na rzecz Zamawiającego(np. zanonimizowaną kopie umowy o pracę, oświadczenie własne Wykonawcy itp.): a)Wykonawca zobowiązuje się, iż ww. czynności będą w okresie realizacji Umowy wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). b)Oświadczenie własne Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności przy obsłudze recyklera powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233141-9
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT162000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bednarczyk Dariusz DAR-BUD,  ,  Kałęczyn 22,  05-825,  Grodzisk Mazowiecki,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 170478.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 170478.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170478.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.