eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › zadanie A - dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-16

POZYCJA 28321

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Wrocław: zadanie A - dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu komputerowego zadanie B - rozbudowa obecnie wykorzystywanego środowiska sieci SAN o przełącznik FC Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, do kontaktów: Irena Nowicka, Plac Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, tel. 071 3272215, fax 071 3272216. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia Prowadzący postępowanie Wydział Zamówień Publicznych, Irena Nowicka, al. Kromera 44, pok. 227, 51-163 Wrocław, tel. +48 071 3272215, fax +48 071 3272216. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Irena Nowicka, ak. Kromera 44, pok. 227, 51-163 Wrocław, tel. +48 071 3272215, fax +48 071 3272216. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Irena Nowicka, al. Kromera 44, pok. 227, 51-163 Wrocław, tel. +48 071 3272215, fax +48 071 3272216. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zadanie A - dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu komputerowego zadanie B - rozbudowa obecnie wykorzystywanego środowiska sieci SAN o przełącznik FC. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Zadanie A Dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu komputerowego: - Serwer szt. 10 - Infrastruktura blade z 8-mioma serwerami szt. 1 - Przełącznik KVM szt. - Dyski Twarde do macierzy Eva 5000 szt. 14 - Oprogramowanie zarządzające wykonywaniem kopii bezpieczeństwa i archiwizacji - 29 szt. Procesorów w serwerach - 10 szt. Procesorów w SAN Zadanie B rozbudowa obecnie wykorzystywanego środowiska sieci SAN o przełącznik FC. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: teren gminy Wrocław. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.26.10.00 - Serwery sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.82.10.00 - Serwery sieciowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 30.24.90.00 - Różne oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 130 tysięcy euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 45;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wymagane wadia: Część 01 Zadanie A - 12 000,00 PLN - zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5% wartości brutto umowy Część 02 Zadanie B - 3 000,00 PLN - zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 5% warości brutto umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: I. Spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, to jest: II. Zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy - w tym okresie), co najmniej dwa kontrakty o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia (dostawa, instalacja, konfiguracja, serwis gwarancyjny) na kwotę: - Zadanie A - nie mniejszą niż 450 000 zł. brutto każdy - Zadanie B - nie mniejszą niż 100 000 zł. brutto każdy, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostaną wykonane należycie; III. Posiadają status partnerski producenta oferowanego sprzętu (dla zadania A i B); IV. Dostarczą certyfikat zgodności oferowanego przełącznika FC z posiadaną przez Zama-wiającego biblioteką, lub oświadczenie producenta biblioteki o takiej zgodności (Zadanie B); V. Zatrudnią do realizacji zamówienia minimum: - dla Zadania A - dwie osoby, w tym 1 osoba musi posiadać certyfikat producenta ofero-wanego sprzętu dotyczący jego kwalifikacji inżynierskich w zakresie instalacji i konfigu-racji tego sprzętu. - dla Zadania B - dwie osoby, w tym 1 osoba musi posiadać certyfikat producenta ofero-wanego sprzętu dotyczący jego kwalifikacji inżynierskich w zakresie instalacji i konfigu-racji tego sprzętu. Zamawiający dokonana oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców według formuły: spełnia - nie spełnia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum, spół-ka cywilna). W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Aktualny odpis z właściwego rejestru , albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewiden-cji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składa-nia ofert, Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego od-działu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecz-nego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzy-skał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płat-ności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Dokument potwierdzający posiadanie statusu partnerskiego producenta oferowanego sprzętu dla zadania A i B. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w punktach 3, 4 składa dokument lub do-kumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem podpisane przez wykonawcę. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: I. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalno-ści jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwóch kontraktów o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia (dostawa, instalacja, konfiguracja, serwis gwarancyjny) na kwotę Zadanie A nie mniejszą niż 450 000 zł. brutto każdy Zadanie B nie mniejszą niż 100 000 zł. brutto każdy oraz dołączą dokumenty potwierdzające należyte wykonanie każdego zamówienia II. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia (dla Zadania A i B) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje. III. Certyfikat zgodności oferowanego przełącznika FC z posiadaną przez Zamawiającego biblioteką, lub oświadczenie producenta biblioteki o takiej zgodności (Zadanie B). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 62 - 59546 z dnia 30.03.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/PN/89/2005/WIN. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 13.07.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.07.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.07.2005, godzina 11:15, al. Kromera 44, pok. 117.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.10.00, 30.24.90.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie A Dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu komputerowego: 1. dostawa wraz z instalacją i konfiguracją sprzętu komputerowego 2. dostarczenie licencji klientów do istniejącego systemu backupowego (plikowe-LAN i po sieci SAN) dla każdego z serwerów 3. wdrożenie proponowanego rozwiązania poprzez: a. zainstalowanie sprzętu w Centrum Przetwarzania Danych Urzędu Miasta b. podstawowa konfiguracja sprzętu umożliwiająca jego prawidłowe funkcjonowanie zgodnie z potrzebami zamawiającego c. konfiguracja systemu backupu na dostarczonych serwerach i zintegrowanie go z istniejącym systemem backupowym 4. świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji 5. zorganizowanie autoryzowanego przez producenta sprzętu szkolenia Parametry techniczne zamawianego sprzętu znajdują się w SIWZ. 3) Zakres lub wartość: powyżej 60 000 tysięcy euro - Serwer szt. 10 - Infrastruktura blade z 8-mioma serwerami szt. 1 - Przełącznik KVM szt. - Dyski Twarde do macierzy Eva 5000 szt. 14 - Oprogramowanie zarządzające wykonywaniem kopii bezpieczeństwa i archiwiza-cji - 29 szt. Procesorów w serwerach - 10 szt. Procesorów w SAN Parametry techniczne zamawianego sprzętu znajdują się w SIWZ 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zadanie B rozbudowa obecnie wykorzystywanego środowiska sieci SAN o przełącznik FC 1. dostawa sprzętu 2. wdrożenie proponowanego rozwiązania poprzez zainstalowanie sprzętu we wskazanych lokalizacjach, podstawowa konfiguracja sprzętu umożliwiająca jego prawidłowe funkcjonowanie zgodnie z potrzebami zamawiającego 3. świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie udzielonej gwarancji 4. zorganizowanie minimum 2 dniowego szkolenia lub warsztatów dla 3 osób z instalacji i konfiguracji przełącznika FC. 3) Zakres lub wartość: do 60 tysięcy euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.