eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielkie Oczy › Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Podniesienie efektywności zarządzania energią w wybranych budynkach użyteczności publicznej w Gminie Wielkie Oczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-19

Wielkie Oczy: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Podniesienie efektywności zarządzania energią w wybranych budynkach użyteczności publicznej w Gminie Wielkie Oczy
Numer ogłoszenia: 283204 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251116 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Wielkie Oczy, ul. Leśna 2, 37-627 Wielkie Oczy, woj. podkarpackie, tel. 016 6310126, faks 016 6310126.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Podniesienie efektywności zarządzania energią w wybranych budynkach użyteczności publicznej w Gminie Wielkie Oczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadań polegających na: 1. Termomodernizacji budynku szkoły w Łukawcu wraz z modernizacją systemów C.O. i C.W.U. oraz montażem kolektorów słonecznych. 2. Termomodernizacji budynku szkoły w Wielkich oczach wraz z modernizacją systemów C.O. i C.W.U. oraz montażem kolektorów słonecznych. 3. Termomodernizacji i remontu budynku Biblioteki Publicznej w Kobylnicy Wołoskiej. Zamówienie podzielono na następujące etapy: 1. Termomodernizacja budynku Biblioteki Publicznej w Kobylnicy Wołoskiej. 2. Remont kotłowni, instalacji C.O. i C.W.U. budynku Zespołu Szkół Publicznych w Łukawcu. 3. Remont kotłowni, instalacji C.O. i C.W.U. budynku Zespołu Szkół Publicznych w Wielkich Oczach. 4. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Łukawcu. 5. Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wielkich Oczach. Szczegółowy opis i rozmiar prac podlegających nadzorowi określa załączony do SIWZ przedmiar robót (załącznik nr 9) i dokumentacja projektowa (załącznik nr 10). Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania wyrażają zgodę na następujące warunki Zamawiającego dotyczące przyszłego kontraktu: 1) Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty Wykonawcy wyłącznie jednej faktury, po zrealizowaniu i bezusterkowym odbiorze robót budowlanych w ramach każdego z elementów zamówienia. Zamawiający nie przewiduje możliwości wystawiania faktur częściowych (przejściowych). Umowny termin wykonania robót budowlanych to 30.09.2013 r. 2) Wykonawca zaakceptuje opracowany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót, wynikający z umowy podpisanej z instytucją współfinansującą oraz wszelkie zmiany tego harmonogramu, wynikające z ustaleń z instytucją współfinansującą projekt. Zakres przedmiotu zamówienia: a) Reprezentowanie inwestora na budowie w zakresie sprawowania kontroli zgodności inwestycji z projektem, decyzjami, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) Dokładne zapoznanie się z dokumentacją projektową oraz warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą robót i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów a w szczególności: - nadzór nad terminowością realizacji zadania w zakresie dotrzymania terminów umownych zakończenia etapów zadania i całości zadania. - kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót koniecznych do odbioru. c) Sprawdzanie i odbiory robót ulegających zakryciu lub zanikających, d) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, e) Potwierdzanie faktur wykonawcy do zapłaty, f) Rozliczenie rzeczowo - finansowe wykonanych robót, g) Uczestnictwo w naradach budowlanych organizowanych przez Zamawiającego, h) Rozwiązywanie problemów technicznych wynikłych na budowie, współpraca z Projektantem kanalizacji, i) Udział w kontrolach przeprowadzanych przez instytucje współfinansujące zadanie, j) Kontrola budowy, co najmniej dwa razy w tygodniu, a w uzasadnionych przypadkach na każde żądanie Zamawiającego lub/i Wykonawcy robót; k) Sporządzanie dokumentacji fotograficznej w wersji elektronicznej z postępu prac ze stemplem czasowym (data) na informatycznych nośnikach danych, w szczególności robót ulegających zakryciu lub zanikających, z częstotliwością co najmniej raz na dwa tygodnie. l) obsługa okresu rękojmi, przygotowanie i udział w czynnościach przeglądów gwarancyjnych i odbioru pogwarancyjnego. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie zostanie sfinansowane z środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 2 Infrastruktura techniczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007 - 2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe INWEST-ROL Sp. z o.o., ul. Klasztorna 1, 37-700 Przemyśl, ul. Klasztorna 1, 37-700 Przemyśl, 37-700 Przemyśl, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28253,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15375,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15375,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17835,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.