eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczo-biurowego z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Bytów: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczo-biurowego z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe.
Numer ogłoszenia: 283179 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233927 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytów, ul. 1-go Maja 15, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 822 20 11, faks 59 822 25 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczo-biurowego z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie inwestycji pn Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczo-biurowego tzw. Harcówki z przeznaczeniem na pomieszczenia biurowe i obejmuje m. in. wykonanie: - robót rozbiórkowych - robót remontowo-budowlanych - instalacji wod-kan, c.o. - przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, - wykonanie instalacji elektrycznej, internetowa LAN, monitoringu wizyjnego. Zadanie nie obejmuje robót elewacyjnych zewnętrznych, wymiany stolarki drzwiowej i okiennej zewnętrznej, kominów wentylacyjnych, pokrycia dachowego oraz zagospodarowania terenu. Do obowiązków Wykonawcy należy: - przejęcie terenu robót od Zamawiającego; - zabezpieczenie i wygrodzenie terenu robót; - wytyczenie geodezyjne i inwentaryzacja powykonawcza obiektów budowlanych realizowanych w ramach niniejszej umowy; - dostarczenie Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia zgodnie z art. 21a ustawy- Prawo Budowlane; - dostarczenie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót - dostarczenie deklaracji kierownika budowy o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kompletem wymaganych prawem uprawnień i zaświadczeń; - zapewnienie dozoru mienia na własny koszt; - zapewnienia na własny koszt poboru energii elektrycznej i wody; - ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonywaniem przedmiotu budowy; - uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy jak i terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prac obiektów, dróg lub ich fragmentów, nawierzchni lub instalacji; - niezwłoczne informowanie Zamawiającego (inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót; - dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych celem zgłoszenia zakończenia budowy do właściwego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.21.00 - Stolarka drewniana 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.43.21.10 - Kładzenie podłóg 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.22.00 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji ANKRA-BIS Gabriel Trojański, ul. Św. Wojciecha 9, 77-100 Bytów, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 642806,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 310999,98

  • Oferta z najniższą ceną: 310999,98 / Oferta z najwyższą ceną: 368742,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.