Tychy: Remont lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Numer ogłoszenia: 283150 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.tychy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu remontów w 60 lokalach mieszkalnych administrowanych przez swoje komórki organizacyjne, tj.: Rejony Obsługi Mieszkańców.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 6) ustawy - PZP.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 60.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.02.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, w którym należy wykazać: - dla Zadania nr 1 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 17 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 2 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 15 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 3 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 15 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 4 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 4 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 5 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 3 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 6 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 2 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 7 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 5 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 8 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 7 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 9 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 30 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 10 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 15 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 11 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 6 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 12 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 9 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 13 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 13 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 14 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 18 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 15 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 22 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 16 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 15 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 17 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 20 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 18 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 19 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 19 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 18 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 20 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 21 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 21 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 5 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 22 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 21 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 23 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 23 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 24 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 8 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 25 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 16 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 26 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 19 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 27 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 7 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 28 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 5 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 29 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 15 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 30 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 17 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 31 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 10 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 32 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 7 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 33 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 19 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 34 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 14 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 35 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 13 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 36 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 17 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 37 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 900,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 38 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 6 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 39 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 8 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 40 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 6 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 41 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 13 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 42 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 15 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 43 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 10 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 44 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 10 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 45 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 13 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 46 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 10 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 47 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 12 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 48 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 10 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 49 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 21 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 50 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 15 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 51 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 17 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 52 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 17 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 53 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 21 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 54 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 20 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 55 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 21 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 56 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 25 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 57 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 21 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 58 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 6 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 59 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 4 000,00 zł (brutto) - dla Zadania nr 60 - co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie remontu lokalu mieszkalnego o wartości min. 27 000,00 zł (brutto)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (kierownik robót) - co najmniej pięcioma osobami posiadającymi doświadczenie w zakresie wykonywania prac budowlano-instalacyjnych, które to doświadczenie pozwoli na wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ b) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten może spełniać co najmniej jeden z wykonawców). W przypadku składania oferty na dwa lub więcej zadań, Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych osób na każdym z zadań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia , że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 1) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.formularz ofertowy , 2. kosztorys ofertowy uproszczony 3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - PZP (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa Pełnomocnik wykonawców, w imieniu wszystkich wykonawców składających ofertę, 4.Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80.00
- 2 - Termin płatności - 20.00
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT 2) zmiany osoby pełniącej nadzór 3) zmiany terminu wykonania robót w przypadku otrzymania wskazania z UM Tychy 4) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mzbm.dte@poczta.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków
Mieszkalnych,43-100 Tychy, ul. Filaretów 31, pokój nr 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2015 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31,SEKRETARIAT - pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Dostawa używanego samochodu typu wywrotka
- Dostawa części do pomp
- Wykonanie robót budowlanych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Jedności 51 w Tychach
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Katowickiej 277/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Budowa kanalizacji na terenie miasta Tychy
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów innych niż niebezpieczne z Oczyszczalni ścieków Tychy-Urbanowice
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- Wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożarowej w tutejszym Domu.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 1"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1845R Szebnie - Chrząstówka - Przybówka w km 1+960 - 2+000 wraz z rozbiórką mostu i wykonaniem przepustu w km 1+979 na potoku Szebnianka w miejscowości Chrząstówka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.