eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Przebudowa istniejącego budynku w Sosnowcu przy ul. 3 Maja 22 na siedzibę Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znakOL/251-61/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-26

Sosnowiec: Przebudowa istniejącego budynku w Sosnowcu przy ul. 3 Maja 22 na siedzibę Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: OL/251-61/2014
Numer ogłoszenia: 283112 - 2014; data zamieszczenia: 26.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241268 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sosnowcu, ul. 3 Maja 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3688600, faks 032 2668649.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącego budynku w Sosnowcu przy ul. 3 Maja 22 na siedzibę Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: OL/251-61/2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa istniejącego budynku w Sosnowcu przy ul. 3 Maja 22 na siedzibę Urzędu Skarbowego w Sosnowcu. znak: OL/251-61/2014 Postępowanie o wartości poniżej 5.186.000 euro, prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na wykonawstwo roboty budowlanej polegającej na: - realizacji robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres prac do wykonania określają: zatwierdzony projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje technicznego wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, postanowienia umowy oraz SIWZ. - uzyskaniu wszelkich niezbędnych uzgodnień i odbiorów wynikających z przepisów prawa ogólnie obowiązującego (w tym.in.: uzgodnienia z właściwym Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym, Państwową Strażą Pożarną, UDT) w celu uzyskania decyzji o dopuszczeniu budynku do użytkowania. - udzieleniu Zamawiającemu gwarancji na roboty budowlane wraz z użytymi urządzeniami i materiałami, licząc od daty pozwolenia na użytkowanie - 36 miesięcy. Po tym terminie Zamawiającemu przysługiwać będą uprawnienia wynikające z gwarancji producenta na zastosowane materiały i urządzenia, o ile okres gwarancji producenta na użyte materiały i urządzenia będzie dłuższy. W tym celu Wykonawca obowiązany jest przekazać wszelkie dokumenty i informacje dotyczące gwarancji producenta. - dokonaniu modernizacji przyłącza ciepłowniczego w istniejącej części budynku ( 3 Maja 20) na podstawie warunków technicznych wydanych przez dostawcę ciepła, celem podłączenia obiektu remontowanego (3 Maja 22) - zamówienie w ramach zaprojektuj i wybuduj..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.11.03.00 - 45.11.03.00 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MONTERIN Korlacki Władysław, ul. uniwersytecka 4, 40-007 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5167381,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4383084,85

  • Oferta z najniższą ceną: 4383084,85 / Oferta z najwyższą ceną: 5089275,68

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.