eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy nowej (nieużywanej) odzieży specjalnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-08

Kraków: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy nowej (nieużywanej) odzieży specjalnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie.
Numer ogłoszenia: 283100 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie , ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 616 83 00, faks 012 616 83 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psp.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy nowej (nieużywanej) odzieży specjalnej dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy nowej (nieużywanej) odzieży specjalnej obejmującej: - Ubrania dla kadry dowódczo-sztabowej (wg zestawienia ilościowego) składających się z: kurtki, spodni, czapki, kurtki ocieplanej według poniższego zestawienia ilościowego: a/ kurtka - 40 szt. według rozmiarów Część I przedmiotu zamówienia tabela nr 1 SIWZ b/ spodnie - 40 szt. według rozmiarów Część I przedmiotu zamówienia tabela nr 1 SIWZ c/ czapka - 40 szt. d/ kurtka ocieplana -2 szt. według rozmiarów Część I przedmiotu zamówienia tabela nr 2 SIWZ; - Buty dla kadry dowódczo-sztabowej (wg zestawienia ilościowego): 42 pary według rozmiarów Część II przedmiotu zamówienia tabela nr 1 SIWZ; - Obuwie koszarowe (wg zestawienia ilościowego): 300 par według Część III przedmiotu zamówienia tabela nr 1 SIWZ; - Buty strażackie specjalne gumowe (wg zestawienia ilościowego): 130 par według Część IV przedmiotu zamówienia tabela nr 1 SIWZ; - Kominiarki niepalne (wg zestawienia ilościowego): 250 szt. według Część V przedmiotu zamówienia tabela nr 1 SIWZ; - Rękawice specjalne (wg zestawienia ilościowego): 150 par według Część VI przedmiotu zamówienia tabela nr 1 SIWZ; dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6, 18.81.51.00-6, 18.81.50.00-5, 18.81.22.00-6, 18.44.41.00-4, 18.42.40.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia, w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do formularza oferty będącego integralną częścią SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
  • inne dokumenty

    Część I: Do oferty należy dołączyć Kartę techniczną (technologiczną) z próbkami materiałów wystawioną przez producentów tkanin dla materiału zasadniczego użytego do wykonania ubrań, potwierdzającą spełnienie wymaganych przez Zamawiającego wymogów. Do oferty należy załączyć ubranie dowódczo-sztabowe - 1 kpl., stanowiące wzór, składające się z: kurtki, spodni, czapki, kurtki ocieplanej. Część II: Do oferty należy dołączyć Kartę techniczną (technologiczną) z próbkami materiałów wystawioną przez producentów dla materiału zasadniczego użytego do wykonania obuwia, potwierdzającą spełnienie wymaganych przez Zamawiającego wymogów. Do oferty należy dołączyć oferowane buty dla kadry dowódczo-sztabowej 1 para. Część III: Do oferty należy dołączyć Kartę techniczną (technologiczną) z próbkami materiałów wystawioną przez producentów dla materiału zasadniczego użytego do wykonania obuwia, potwierdzającą spełnienie wymaganych przez Zamawiającego wymogów. Do oferty należy załączyć obuwie koszarowe - 1 parę stanowiące wzór, przy czym buty muszą być przygotowane w taki sposób aby 1 sztuka z dostarczonej pary była przecięta umożliwiając wgląd w konstrukcję buta (przekrój wzdłużny patrząc na but z góry, od pięty do noska - cięcie po środku buta) z kompletem elementów konstrukcyjnych buta. Część IV: Do oferty należy dołączyć aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania , wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r., nr 143, poz. 1002 z późn. zm.). Do oferty należy dołączyć deklaracje zgodności WE dla oferowanego produktu sporządzoną zgodnie z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r. nr 259, poz. 2173). Do oferty należy dołączyć oferowane buty strażackie specjalne gumowe 1 para. Część V: Do oferty należy dołączyć aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania , wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r., nr 143, poz. 1002 z póź. zm.). Do oferty należy dołączyć deklaracje zgodności WE dla oferowanego produktu, sporządzona zgodnie z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. Z 2005r. Nr 259, poz. 2173). Do oferty należy dołączyć oferowaną kominiarkę niepalną 1 szt. Część VI: Do oferty należy dołączyć aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania , wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego tych wyrobów do użytkowania (Dz.U. z 2007 r., nr 143, poz. 1002 z późn. zm.). Do oferty należy dołączyć deklaracje zgodności WE dla oferowanego produktu, sporządzona zgodnie z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005r. Nr 259, poz. 2173). Do oferty należy dołączyć oferowane rękawice specjalne - 1 para.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wypełniony i podpisany formularz oferty wraz z załącznikami zawierającymi oświadczenia i wykazy potwierdzające spełnienie warunków określonych w niniejszej SIWZ; fakultatywnie wykonawca może dołączyć treść zaaprobowanego i podpisanego wzoru umowy; - Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psp.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska PSP w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków, II pietro, pok. 40.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Komenda Miejska PSP w Krakowie, ul. Westerplatte 19, 31-033 Kraków, Dziennik Podawczy, parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubrania dla kadry dowódczo-sztabowej składające się z: kurtki, spodni, czapki, kurtki ocieplanej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Części ubrania dla kadry dowódczo-sztabowej według poniższego zestawienia ilościowego: a/ kurtka - 40 szt. według rozmiarów tabela nr 1 Część I SIWZ b/ spodnie - 40 szt. według rozmiarów tabela nr 1 Część ISIWZ c/ czapka - 40 szt. Część I SIWZ d/ kurtka ocieplana - 2 szt. według rozmiarów tabela nr 2 Część I SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów ubrań dla kadry dowódczo-sztabowej do 20% z ilości poszczególnych części przedmiotu zamówienia w okresie do 1 roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji minimum 24 m-ce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Buty dla kadry dowódczo-sztabowej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty dla kadry dowódczo-sztabowej - 42 pary według rozmiarów tabela nr 1 Część II SIWZ Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów butów dla kadry dowódczo-sztabowej do 20% z ilości zamówienia w okresie do 1 roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.51.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obuwie koszarowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obuwie koszarowe - 300 par według rozmiarów tabela nr 1 Część III SIWZ Okres gwarancji minimum 24 m-ce. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów obuwia koszarowego do 20% z ilości zamówienia w okresie do 1 roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Buty strażackie specjalne gumowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Buty strażackie specjalne gumowe - 130 par według rozmiarów tabela nr 1 Część IV SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów butów strażackich specjalnych gumowych do 20% z ilości zamówienia w okresie do 1 roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji minimum 12 m-cy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.22.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kominiarki niepalne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kominiarki niepalne - 250 szt według rozmiarów tabela nr 1 Część V SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów kominiarek niepalnych do 20% z ilości zamówienia w okresie do 1 roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji minimum 24 m-ce..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rękawice specjalne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rękawice specjalne - 150 par według rozmiarów tabela nr 1 Część VI SIWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany rozmiarów rękawic specjalnych do 20% z ilości zamówienia w okresie do 1 roku od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji minimum 12 m-cy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.