Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Łódź: Zakup usług serwisowych pogwarancyjnych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 283070 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Ośrodek Geodezji , ul. Traugutta 21/23, 90-113 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6374706, faks 42 6374777.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.log.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług serwisowych pogwarancyjnych dla posiadanego przez Łódzki Ośrodek Geodezji sprzętu komputerowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych usług serwisowych dla niżej określonego sprzętu komputerowego: 1.1.Przedłużenie subskrypcji istniejącego oprogramowania Antywirusowego Symantec Endpoint Protection na kolejne 12 miesięcy lub upgrade (wraz z wdrożeniem) do oprogramowania równoważnego antywirusowego na stacje robocze i serwery wraz z konsolą do centralnej administracji. Okres subskrypcji od 20.12.2013 do 19.12.2014; 1.2.Subskrypcje: Automapa PL - 1 szt. od 15.11.2013 do 14.11.2014, Automapa Europa - 1 szt. od 19.10.2013 do 18.10.2014; 1.3.PL/SQL Developer Annual Service Contract: Annual Service Contract dla PL/SQL Developer - 5 users. od 02.12.2013 do 01.12.2014; 1.4.Subskrypcja Vademekum gł. Ksiegowego Wolters Kluwer: Vademekum gł. Ksiegowego wersja Administracja - 1 użytkownik. od 02.12.2013 do 01.12.2014; 1.5.Usługi serwisowe dla macierzy DELL: 1.5.1.HL68YF1 - EMC CX3-10 - kontroler od 29.07.2013 do 28.07.2014 DELL/EMC CX3-10C FC4 SPE DUAL SP INCL. R 1.5.2.JL68YF1 - EMC CX3-10 - półka dyskowa od 29.07.2013 do 28.07.2014 DAE4P-OS 15 X 146GB FC4 15K HDD CX3-10C 1.5.3.BSSZLJ1 - EMC CX3-10 - półka dyskowa od 07.09.2013 do 28.07.2014 DELL/EMC CX3-10C FC4 SPE DUAL SP INCL. 1.5.4.FF90HH1 - EMC CX3-10 - półka dyskowa od 27.11.2013 do 28.07.2014 DELL/EMC CX3-10C FC4 SPE DUAL SP INCL. 1.5.5.3F90HH1 - EMC CX3-10 - półka dyskowa od 28.11.2013 do 28.07.2014 DAE4P-OS 15 X 146GB FC4 15K HDD CX3-10C 1.6.Usługi serwisowe dla plotera OCE CW600 i skanera TC4 od 01.08.2013 do 31.07.2014.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.10.00-4, 72.51.43.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 ze zm.), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ww. ustawy dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Wykonawca złoży oświadczenie i/lub przedstawi umowę partnerską lub inny dokument producenta serwisowanego sprzętu komputerowego w tym również dla podmiotów wskazanych przez Wykonawcę, którzy będą świadczyli usługi serwisowe sprzętu objętego niniejszym zamówieniem.; b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdowania sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w oparciu o potwierdzenie spełnienia warunków w zakresie wskazanym poniżej. W szczcególności wykonawca musi wykazać, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na świadczeniu usługi serwisowej do oprogramowań informatycznych i o wartości brutto dla: zadania częściowego nr 1 co najmniej 6000 zł., zadania częściowego nr 2 co najmniej 200 zł., zadania częściowego nr 3 co najmniej 500 zł., zadania częściowego nr 4 co najmniej 1500 zł., zadania częściowego nr 5 co najmniej 20 000 zł., zadania częściowego nr 6 co najmniej 15 000 zł. z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.Dowodami w sprawie będą: poświadczenia, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Zgodnie z § 9 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013r., poz. 231) w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszego rozporządzenia, Wykonawca, w miejsce poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w §1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz.1817), tj. np. referencje lub inny dokument. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych przedmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
e) oświadczenie Wykonawcy, że posiada umowę partnerską i/lub przedstawi umowę partnerską lub inny dokument producenta serwisowanego sprzętu komputerowego (dotyczy również podmiotów wskazanych przez Wykonawcę), którzy będą świadczyli usługi serwisowe sprzętu objętego niniejszym zamówieniem
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.log.lodz.pl w zakładce zamówienia publiczne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Łódzki Ośrodek Geodezji 90-113 Łódź ul. Traugutta 21/23 , VIII piętro, sekretariat pok. 808..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedłużenie subskrypcji istniejącego oprogramowania Antywirusowego Symantec Endpoint Protection.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1.1 Przedłużenie subskrypcji istniejącego oprogramowania Antywirusowego Symantec Endpoint Protection na kolejne 12 miesięcy lub upgrade (wraz z wdrożeniem) do oprogramowania równoważnego antywirusowego na stacje robocze i serwery wraz z konsolą do centralnej administracji. Okres subskrypcji od 20.12.2013 do 19.12.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.10.00-4, 72.51.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Automapa PL;Automapa Europa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Subskrypcje: Automapa PL - 1 szt. od 15.11.2013 do 14.11.2014, Automapa Europa - 1 szt. od 19.10.2013 do 18.10.2014;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.10.00-4, 72.51.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PL/SQL Developer Annual Service Contract: Annual Service Contract dla PL/SQL Developer - 5 users..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PL/SQL Developer Annual Service Contract: Annual Service Contract dla PL/SQL Developer - 5 users. od 02.12.2013 do 01.12.2014;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.10.00-4, 72.51.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Subskrypcja Vademekum gł. Ksiegowego Wolters Kluwer: Vademekum gł. Ksiegowego wersja Administracja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Subskrypcja Vademekum gł. Ksiegowego Wolters Kluwer: Vademekum gł. Ksiegowego wersja Administracja - 1 użytkownik. od 02.12.2013 do 01.12.2014;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.10.00-4, 72.51.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi serwisowe dla macierzy DELL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi serwisowe dla macierzy DELL HL68YF1 - EMC CX3-10 - kontroler od 29.07.2013 do 28.07.2014 DELL/EMC CX3-10C FC4 SPE DUAL SP INCL. R JL68YF1 - EMC CX3-10 - półka dyskowa od 29.07.2013 do 28.07.2014 DAE4P-OS 15 X 146GB FC4 15K HDD CX3-10C BSSZLJ1 - EMC CX3-10 - półka dyskowa od 07.09.2013 do 28.07.2014 DELL/EMC CX3-10C FC4 SPE DUAL SP INCL. R FF90HH1 - EMC CX3-10 - półka dyskowa od 27.11.2013 do 28.07.2014 DELL/EMC CX3-10C FC4 SPE DUAL SP INCL. R 3F90HH1- EMC CX3-10 - półka dyskowa od 28.11.2013 do 28.07.2014 DAE4P-OS 15 X 146GB FC4 15K HDD CX3-10C.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.10.00-4, 72.51.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi serwisowe dla plotera OCE CW600 i skanera TC4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi serwisowe dla plotera OCE CW600 i skanera TC4 od 01.08.2013 do 31.07.2014.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.59.10.00-4, 72.51.43.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Remont i modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Przedszkolu Miejskim nr 137 - Integracyjnym w Łodzi
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- 16/2024 Zakup i dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 37/ZP/2024 Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.