Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-24
Kraśniczyn: Dostawa mięsa i wędlin
Numer ogłoszenia: 28304 - 2014; data zamieszczenia: 24.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Surhowie , Surhów, Kol. 3, 22-310 Kraśniczyn, woj. lubelskie, tel. 082 5776592, faks 082 5776592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.surhow.dps.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.dpssurhow.bip.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wędlin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wędlin, w ilościach i asortymencie szczegółowo wymienionych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2a do SIWZ 2. Zamawiający wymaga, aby cały dostarczony asortyment przedmiotu zamówienia obowiązkowo posiadał handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006r. nr 17, poz. 127), oraz rozporządzeniem WE 853/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 29 kwietnia 2004r., ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do żywności pochodzenia zwierzęcego (DzUrz.UE.L139 z 30 kwietnia2004r.) ponadto produkty przetworzone spełniały normy związane ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania HACCP. Dostarczony asortyment przedmiotu zamówienia musi być dostarczony w jego początkowym okresie gwarancji. 3. Dostawy towaru będą odbywać się dwa razy w tygodniu (wtorek, piątek) w godzinach między 700 a 1000. Zamawiający zastrzega sobie, w sytuacjach nagłych i nieprzewidzianych, możliwość dostawy towaru w inny dzień lub w innych godzinach. 4. Wykonawca uwzględni każdorazowo przy dostawach, nieodpłatne zwiększenie ilości na poczet odrzutów (sznurki, klipsy metalowe, osłonki foliowe, foremki aluminiowe, wykałaczki itp. ), które powstają podczas porcjowania wędlin, w ilości nie mniejszej niż 0,20 kg na każde 5 kg dostarczanych wyrobów. Jeżeli dostarczana partia towaru jest mniejsza lub większa niż 5 kg, należy zmniejszyć lub zwiększyć proporcjonalnie do faktycznej wagi. 5. Przedmiot zamówienia będzie zamawiany partiami, które w treści umowy określane są jako jednorazowe zamówienia, w zależności od aktualnych potrzeb zamawiającego. Wielkość jednorazowego zamówienia zostanie każdorazowo uzgodnione telefonicznie lub poprzez pisemne zgłoszenie w terminie do 2 dni przed odbiorem. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu ? 20% ilości asortymentu określonego w załączniku nr 2. 6. Zamawiający zastrzega, że wielkość zamówienia oraz wartość umowy może ulec zmniejszeniu, stosownie do faktycznych wielkości dostaw, przy zachowaniu cen podanych w ofercie. 7. Wykonawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby Zamawiającego własnym transportem zgodnie z wymaganiami określonymi w Ustawie z dn. 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006r. nr 171, poz. 1225) wraz z odpowiednimi aktami wykonawczymi. Warunki transportu muszą być zgodne z zasadami GMP-GHP (GMP jest Dobra Praktyka Produkcyjna obejmująca działania mające na celu, aby produkcja żywności, oraz wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością odbywała się w sposób zapewniający bezpieczeństwo żywności, zgodnie z przeznaczeniem; GHP - dobra praktyka Higieniczna obejmująca działania związane z warunkami i środkami podejmowanymi celem zapewnienia produkcji bezpiecznej żywności na wszystkich etapach produkcji). 8. Zamawiający w trakcie realizacji umowy może dokonać drobnych przesunięć asortymentu, według bieżących potrzeb i celowości zakupu, przy czym ogólna wartość przedmiotu zamówienia nie przekroczy kwoty zapisanej w umowie. Wykonawca będzie realizował dostawy (zamówienie) po stałych cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 9. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dpssurhow.bip.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Surhowie Surhów Kolonia 3, 22-310 Kraśniczyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2014 godzina 08:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Surhowie Surhów Kolonia 3, 22-310 Kraśniczyn Pałac - I piętro - gabinet dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów zwierzęcych, mięsa i produkty mięsnych
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Przedszkolu Miejskim Nr 2 w podziale na części.
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Żywcu w II półroczu 2024 r. 9 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.