eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalwaria Zebrzydowska › Dostawa i montaż lodowiska składanego na boisku wielofunkcyjnym w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach programu rządowego Biały Orlik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Kalwaria Zebrzydowska: Dostawa i montaż lodowiska składanego na boisku wielofunkcyjnym w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach programu rządowego Biały Orlik
Numer ogłoszenia: 283045 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalwaria Zebrzydowska , ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie, tel. 033 8766218, faks 033 8766301.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż lodowiska składanego na boisku wielofunkcyjnym w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach programu rządowego Biały Orlik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, pierwszy montaż i uruchomienie oraz demontaż po pierwszym okresie funkcjonowania i złożenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego elementów lodowiska składanego, sezonowego o powierzchni 400 m2 na boisku wielofunkcyjnym z nawierzchnią poliuretanową, na działkach nr 4049/1, 4050, 4051, 4053, 4056 położonych w Kalwarii Zebrzydowskiej, w ramach programu rządowego Biały Orlik. II. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę, pierwszy montaż i uruchomienie składanego lodowiska sezonowego w technologii aluminiowej o powierzchni 400m2 na boisku o wymiarach 19,10 m x 32,10 m; 2) dostawę i ułożenie chodników gumowych w ilości 190m2, grubość minimum 6 mm, szerokość 1,0 m; 3) dostawę i montaż kompletnego agregatu chłodniczego zapewniającego właściwe funkcjonowanie lodowiska; 4) dostawę oraz pierwszy montaż band na całym obwodzie lodowiska; 5) dostawę nowej ostrzałki do łyżew; 6) dostawę nowej suszarki do butów; 7) przekazanie Zamawiającemu instrukcji użytkowania i konserwacji w języku polskim; 8) napełnienie instalacji chłodzącej i urządzeń płynami eksploatacyjnymi oraz dostarczenie zbiorników do magazynowania glikolu po demontażu lodowiska; 9) dostarczenie pompy do napełniania i opróżniania instalacji chłodzącej; 10) demontaż sztucznego lodowiska wraz z bandami po sezonie użytkowania i złożenie zdemontowanych elementów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (demontaż nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego w terminie siedmiu dni od daty jego otrzymania przez Wykonawcę); 11) przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, składania, uruchamiania i demontażu lodowiska; 12) wykonanie wszelkich innych robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym kompleksowego przygotowania terenu pod montaż lodowiska wraz z demontażem istniejących urządzeń jak kosze do koszykówki itp.; 13) odpowiednie zabezpieczenie co najmniej folią wodoodporną nawierzchni poliuretanowej przed jej uszkodzeniem w czasie montażu urządzeń oraz eksploatacji lodowiska. III. Szczegółowe wymagania dotyczące poszczególnych elementów zamówienia: 1) Agregat chłodniczy: Wykonawca dostarczy oraz zamontuje nowy kompletny agregat chłodniczy o mocy zapewniającej właściwe funkcjonowanie lodowiska (tafla lodu grubości 5-7 cm) przy temperaturze zewnętrznej powietrza +15oC. Urządzenie należy podłączyć do istniejącej szafy kablowo-pomiarowej. Wykonanie przyłącza kablem do skrzynki odbiorczej. Moc przyłączeniowa wynosi 60 kW. Agregat musi być wyposażony w mikroprocesorowy moduł sterujący umożliwiający zaprogramowanie urządzenia do bezobsługowej pracy i wyświetlanie informacji wraz z kontrolą parametrów pracy i poszczególnych elementów agregatu (pompy, sprężarki, wentylatory). Urządzenie musi współpracować z zamontowanym systemem chłodniczym i zapewniać wytwarzanie odpowiedniej warstwy lodu dla zakładanych parametrów. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i utwardzenia kostką brukową terenu przeznaczonego pod montaż agregatu wg podkładu sytuacyjnego stanowiącego załącznik do SIWZ oraz odpowiedniego zabezpieczenia agregatu przed dostępem osób nieupoważnionych poprzez wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej o wysokości minimum 1,8 m. Agregat powinien wykorzystywać jako czynnik chłodzący freon R404A. Zamawiający wymaga, aby współczynnik wydajności chłodniczej COP agregatu wynosił co najmniej 3,2. 2) System chłodniczy: System chłodniczy lodowiska sezonowego musi być wykonany w technologii aluminiowej (system rur aluminiowych). Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia i zamontowania oraz uruchomienia kompletnego systemu zapewniającego prawidłowe funkcjonowanie lodowiska. System chłodniczy powinien składać się z modułów (segmentów) umożliwiających ich składowanie na paletach (jeden na drugim). Konstrukcja segmentu powinna umożliwiać odpowietrzenie oraz składanie i rozkładanie segmentu w sposób zapewniający szczelność instalacji. Kolektory winny być zabezpieczone przed uszkodzeniem i dostępem osób niepowołanych np. zabudowane w ramie stalowej, obudowanej blachą umożliwiającej składowanie złożonych segmentów jeden na drugim. Cały system chłodniczy oraz agregat chłodniczy musi posiadać dokument np. certyfikat, aprobatę techniczną dopuszczający do eksploatacji. 3) Bandy: W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oraz zamontowania band samoprzymarzalnych o wysokości od 1,1 do 1,2 m. Konstrukcja band wykonana z profili aluminiowych z wypełnieniem z płyt poliwęglanowych o grubości minimum 5 mm, z wyłączeniem furtki dla łyżwiarzy, która ma być wykonana w konstrukcji stalowej. W miejscu narażonym na uszkodzenia mechaniczne spowodowane łyżwami należy zamontować listwę okopową w kolorze żółtym, z polietylenu o wysokości minimum 20 cm i grubości 0,1 cm, zamontowana w sposób zapewniający sztywność. W górnej części bandy ma się znajdować listwa poręczowa w kolorze niebieskim, czerwonym lub zielonym. Komplet band musi zawierać bramę wjazdową dla rolby - w bramie tej należy przewidzieć furtkę dla łyżwiarzy - z uwagi na fakt, że szerokość istniejącej bramy wejściowej na boisko wielofunkcyjne wynosi 3,0 m. Promień w narożnikach bandy - nie mniejszy niż 4,0 m. Maksymalna długość modułu - 2 m. 4) Czynnik chłodniczy: Czynnik chłodniczy w postaci 35% roztworu glikolu etylenowego należy dostarczyć w ilości niezbędnej do prawidłowej pracy układu wraz z pojemnikami w ilości zapewniającej jego bezpieczne magazynowanie po zakończeniu sezonu oraz przenośną pompę do wypompowania glikolu z układu do pojemników. 5) Wyposażenie: - Dostawa nowej ostrzałki do łyżew. Manualna ostrzałka do ostrzenia łyżew z ukształtowaniem kamienia do żłobienia łyżew, wraz z trzema tarczami szlifierskimi; - Dostawa nowej suszarki do butów na ciepłe powietrze z dezynfekcją na minimum 30 par. IV. Zaleca się dokonania wizji lokalnej przed sporządzeniem oferty. Koszty dokonania wizji ponosi Wykonawca. Wykonawca pokryje wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy tj. koszt poboru wody i energii elektrycznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.94.34.00 - Układy chłodzące i chłodzące/grzewcze z obiegiem 45.21.22.11 - Roboty budowlane w zakresie lodowisk .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu sztucznego lodowiska w technologii aluminiowej o powierzchni minimum 400 m2 i wartości minimum 300.000,00 złotych brutto każde zamówienie oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 300.000,00 złotych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) w przypadku złożenia oferty wspólnej należy przedłożyć ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego; 3) w przypadku, gdy Wykonawca będzie powierzał wykonanie zamówienia podwykonawcom - wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; 4) kalkulację ceny /kosztorys/, zawierającą poszczególne elementy: - ułożenie folii wodoodpornej, - montaż modułowych paneli aluminiowych, - montaż bandy rekreacyjnej, - dostawa i montaż agregatu chłodniczego, - napełnienie instalacji czynnikiem chłodniczym, - ułożenie chodników gumowych, - wytworzenie tafli lodowej, - dostawa ostrzałki do łyżew i suszarki do butów, - koszty demontażu lodowiska

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, II piętro, pokój nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, Biuro Obsługi Mieszkańców parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.