Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-06-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: dostawa optycznego koherentnego tomografu w ilości 1 sztuka o wymaganych parametrach technicznych określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia należy podać w sposób określony w siwz
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 5 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach, do kontaktów: Bożena Juszczyk, Jolanta Pstrowska, ul. Ceglana 35, 40-952 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2517411 do 18, fax 032 2518475, 2518437, e-mail: zp@kli-okul.katowice.pl, www.kli-okul.katowice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa optycznego koherentnego tomografu w ilości 1 sztuka o wymaganych parametrach technicznych określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia należy podać w sposób określony w siwz. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa optycznego koherentnego tomografu w ilości 1 sztuka o wymaganych parametrach technicznych określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Oferowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia należy podać w sposób określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Dostawa do Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 5 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach przy ul. Ceglanej 35. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.12.20.00 - Sprzęt oftalmologiczny Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.20.00 - Sprzęt oftalmologiczny 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 56;
III.1) Wymagane wadium: wadium 4400PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: - W przetargu moga brać udział wykonawcy nie wykluczeni, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Dokumenty określone w paragrafie 1 ust.1 lub odpowiednio w paragrafie 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące pzredmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. deklaracje zgodności CE i zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na zasadach - tj. o ile jest wymagane - określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r Nr 93, poz. 896).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80% jakość - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.07.2005, cena - 30 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.08.2005, godzina 10:30, Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 5 Śląskiej Akademii Medycznej w Katowicach przy ul. Ceglanej 35, pok. 165.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.06.2005.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa aparatu RTG do radiografii klasycznej z systemem cyfrowym dwudetektorowym i systemem kontroli dawki oraz adaptacja pomieszczeń pracowni RTG
- Wykonanie prac budowlano instalacyjnych w klatce schodowej Budynku A - GIG PIB Katowice.
- Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki
- Wykonanie prac naprawczych w budynku X Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Karola Miarki 6 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie prac naprawczych w liceach ogólnokształcących"
- Remont mieszkań IV/2024
- Rozbudowa monitoringu miejskiego. Zamówienie udzielane w czterech częściach.
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.