eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko › Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla Ratownika Medycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Giżycko: Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla Ratownika Medycznego
Numer ogłoszenia: 283031 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej , ul. Sikorskiego 3, 11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 4283444, faks 0-87 4283444.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyk.gizycko.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.medyk.gizycko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla Ratownika Medycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów Szkoły Policealnej im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku, kształcących się w zawodzie Ratownik Medyczny, będących jednocześnie uczestnikami projektu:Giżycki MEDYK - najlepszy absolwent na rynku pracy, w formie czterech szkoleń.:1) Zaawansowane zabiegi resuscytacyjne dla osób dorosłych: szkolenie 4 dniowe w terminie III-V.2014 r. 2)Ratownictwo w zdarzeniach masowych: szkolenie 2 dniowe w terminie IV-V.2014 r. 3)Zaawansowane zabiegi resuscytacyjne u dzieci: szkolenie 2 dniowe w terminie II-IV.2014 r. 4) Ratownictwo lodowe: szkolenie 2 dniowe, w terminie I-III.2014 r. Dokładny termin realizacji zamówienia zostanie ustalony z Wykonawcą z wyprzedzeniem 7 -dniowym w zależności od warunków atmosferycznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.56.20.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia: a)Wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie działania Wykonawcy, jeśli jest on krótszy niż trzy lata) należycie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia.Zamawiający w celu potwierdzenia spełnienia warunku wymaga przedstawienia wykonanych (wykonywanych) usług zrealizowanych dla grup min. 6 osobowych, polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu odpowiadającego tematyce szkoleń (w zależności od części zamówienia), trwające min. 8 godz. Dokumenty te muszą być złożone oddzielnie dla każdej części zadania. b)Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że: dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. min. 2 osoby prowadzące zajęcia o kwalifikacjach: a) Dla Zadania 1: - lekarz systemu ze specjalizacją z medycyny ratunkowej lub anestezjologii i intensywnej terapii z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w medycznych czynnościach ratunkowych, - lub ratownik medyczny posiadający ukończone kursy z zakresu: zaawansowane zabiegi resuscytacyjne u osób dorosłych, pomoc w wypadkach masowych i katastrofach, minimum 5 - letni staż w medycznych czynnościach ratunkowych, - lub pielęgniarka systemu posiadająca ukończony kurs kwalifikacyjny z pielęgniarstwa ratunkowego lub pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej terapii, ukończone kursy z zakresu: zaawansowane zabiegi reanimacyjne, pomoc w wypadkach masowych i katastrofach, minimum 5-letni staż pracy w medycznych czynnościach ratunkowych. b) Dla Zadania 2:- lekarz systemu ze specjalizacją z medycyny ratunkowej lub anestezjologii i intensywnej terapii z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w medycznych czynnościach ratunkowych, -lub ratownik medyczny posiadający ukończone kursy z zakresu: zaawansowane zabiegi resuscytacyjne u osób dorosłych, pomoc w wypadkach masowych i katastrofach, minimum 5 - letni staż w medycznych czynnościach ratunkowych, - lub pielęgniarka systemu posiadająca ukończony kurs kwalifikacyjny z pielęgniarstwa ratunkowego lub pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej terapii, ukończone kursy z zakresu: zaawansowane zabiegi reanimacyjne, pomoc w wypadkach masowych i katastrofach, minimum 5-letni staż pracy w medycznych czynnościach ratunkowych. c) Dla Zadania 3: -lekarz systemu ze specjalizacją z medycyny ratunkowej lub anestezjologii i intensywnej terapii z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w medycznych czynnościach ratunkowych, -lub ratownik medyczny osiadający ukończone kursy z zakresu: zaawansowane zabiegi resuscytacyjne, pomoc w wypadkach masowych i katastrofach, minimum 5 - letni staż w medycznych czynnościach ratunkowych, - lub pielęgniarka systemu posiadająca ukończony kurs kwalifikacyjny z pielęgniarstwa ratunkowego lub pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej terapii, ukończone kursy z zakresu: zaawansowane zabiegi reanimacyjne, pomoc w wypadkach masowych i katastrofach, minimum 5-letni staż pracy w medycznych czynnościach ratunkowych. d) Dla Zadania 4:- ratownik WOPR, - ratownik medyczny posiadający kursy z zakresu: zaawansowane zabiegi resuscytacyjne, minimum 5-letni staż w medycznych czynnościach ratunkowych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Na potwierdzenie spełnienia warunku Wykonawca musi wykazać, że: dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. min. 2 osoby prowadzące zajęcia o kwalifikacjach: a) Dla Zadania 1: - lekarz systemu ze specjalizacją z medycyny ratunkowej lub anestezjologii i intensywnej terapii z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w medycznych czynnościach ratunkowych, - lub ratownik medyczny posiadający ukończone kursy z zakresu: zaawansowane zabiegi resuscytacyjne u osób dorosłych, pomoc w wypadkach masowych i katastrofach, minimum 5 - letni staż w medycznych czynnościach ratunkowych, - lub pielęgniarka systemu posiadająca ukończony kurs kwalifikacyjny z pielęgniarstwa ratunkowego lub pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej terapii, ukończone kursy z zakresu: zaawansowane zabiegi reanimacyjne, pomoc w wypadkach masowych i katastrofach, minimum 5-letni staż pracy w medycznych czynnościach ratunkowych. b) Dla Zadania 2:- lekarz systemu ze specjalizacją z medycyny ratunkowej lub anestezjologii i intensywnej terapii z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w medycznych czynnościach ratunkowych, -lub ratownik medyczny posiadający ukończone kursy z zakresu: zaawansowane zabiegi resuscytacyjne u osób dorosłych, pomoc w wypadkach masowych i katastrofach, minimum 5 - letni staż w medycznych czynnościach ratunkowych, - lub pielęgniarka systemu posiadająca ukończony kurs kwalifikacyjny z pielęgniarstwa ratunkowego lub pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej terapii, ukończone kursy z zakresu: zaawansowane zabiegi reanimacyjne, pomoc w wypadkach masowych i katastrofach, minimum 5-letni staż pracy w medycznych czynnościach ratunkowych. c) Dla Zadania 3: -lekarz systemu ze specjalizacją z medycyny ratunkowej lub anestezjologii i intensywnej terapii z minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym w medycznych czynnościach ratunkowych, -lub ratownik medyczny osiadający ukończone kursy z zakresu: zaawansowane zabiegi resuscytacyjne, pomoc w wypadkach masowych i katastrofach, minimum 5 - letni staż w medycznych czynnościach ratunkowych, - lub pielęgniarka systemu posiadająca ukończony kurs kwalifikacyjny z pielęgniarstwa ratunkowego lub pielęgniarstwa anestezjologicznego i intensywnej terapii, ukończone kursy z zakresu: zaawansowane zabiegi reanimacyjne, pomoc w wypadkach masowych i katastrofach, minimum 5-letni staż pracy w medycznych czynnościach ratunkowych. d) Dla Zadania 4:- ratownik WOPR, - ratownik medyczny posiadający kursy z zakresu: zaawansowane zabiegi resuscytacyjne, minimum 5-letni staż w medycznych czynnościach ratunkowych. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla realizacji Zadania 2 i 4 Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, potwierdzającą, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyk.gizycko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku, ul. Sikorskiego 3, 11 -500 Giżycko.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 15:00, miejsce: Szkoła Policealna im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku, ul. Sikorskiego 3, 11-500 Giżycko, pok. Nr 218.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie stanowi część projektu: Giżycki MEDYK - najlepszy absolwent na rynku pracy, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zaawansowane zabiegi resuscytacyjne u osób dorosłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów Szkoły Policealnej im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku, kształcących się w zawodzie Ratownik Medyczny, będących jednocześnie uczestnikami projektu:Giżycki MEDYK - najlepszy absolwent na rynku pracy, czterodniowego szkolenia (min. 32 godziny) z zakresu: zaawansowane zabiegi resuscytacyjne u osób dorosłych. Założenia dotyczące organizacji szkolenia. 1)Liczba osób szkolonych: 12 uczniów szkoły na IV semestrze nauki na kierunku Ratownik Medyczny. 2) Czas trwania szkolenia: czterodniowe/min. 32 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna=45 minut) szkolenia, w tym 12 godzin wykładu oraz minimum 20 godzin zajęć praktycznych (Zajęcia praktyczne muszą odbyć się w minimum 2 grupach jednocześnie). Razem 52 godz.3) Termin organizacji szkolenia: III - V.2014 r. 4) Szkolenie stacjonarne. Zamawiający wymaga, aby miejscem organizacji szkolenia były sale dydaktyczne szkoły. 5)Na jedną grupę przypada minimum 1 prowadzący..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.56.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ratownictwo w zdarzeniach masowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów Szkoły Policealnej im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku, kształcących się w zawodzie Ratownik Medyczny, będących jednocześnie uczestnikami projektu: Giżycki MEDYK - najlepszy absolwent na rynku pracy, z zakresu: ratownictwa w zdarzeniach masowych. Założenia dotyczące organizacji szkolenia. 1) Liczba osób szkolonych: 12 uczniów szkoły na IV semestrze nauki na kierunku Ratownik Medyczny.2)Czas trwania szkolenia: dwudniowe/min. 14 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) szkolenia, w tym 6 godzin wykładu oraz minimum 8 godzin zajęć praktycznych (Zajęcia praktyczne muszą odbyć się w minimum 2 grupach jednocześnie). Razem 22 godz.3) Termin organizacji szkolenia: IV-V.2014 r. 4) Na potrzeby organizacji zajęć teoretycznych szkoła udostępni sale dydaktyczne.5) Część praktyczna musi obejmować symulację wypadku masowego - drogowego. 6) Na jedną grupę przypada minimum 1 prowadzący..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.56.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zaawansowane zabiegi resuscytacyjne u dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów Szkoły Policealnej im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku, kształcących się w zawodzie Ratownik Medyczny, będących jednocześnie uczestnikami projektu: Giżycki MEDYK - najlepszy absolwent na rynku pracy, z zakresu: zaawansowane zabiegi resuscytacyjne u dzieci. Założenia dotyczące organizacji szkolenia. 1) Liczba osób szkolonych: 14 uczniów szkoły na IV semestrze nauki na kierunku Ratownik Medyczny.2) Czas trwania szkolenia: 16 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) szkolenia, w tym 6 godzin wykładu oraz minimum 10 godzin zajęć praktycznych (Zajęcia praktyczne muszą odbyć się w minimum 2 grupach jednocześnie). Razem 26 godz.3) Termin organizacji szkolenia: II-IV.2014 r. 4) Szkolenie stacjonarne. Zamawiający wymaga, aby miejscem organizacji szkolenia były sale dydaktyczne szkoły. 5) Na jedną grupę przypada minimum 1 prowadzący..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.56.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Ratownictwo lodowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie zajęć specjalistycznych dla uczniów Szkoły Policealnej im. Hanny Chrzanowskiej w Giżycku, kształcących się w zawodzie Ratownik Medyczny, będących jednocześnie uczestnikami projektu: Giżycki MEDYK - najlepszy absolwent na rynku pracy, z zakresu: ratownictwa lodowego. Założenia dotyczące organizacji szkolenia.1) Liczba osób szkolonych: 14 uczniów szkoły na IV semestrze nauki na kierunku Ratownik Medyczny. 2) Czas trwania szkolenia: 16 godziny dydaktyczne (1 godzina dydaktyczna = 45 minut) szkolenia, w tym 6 godzin wykładu oraz minimum 10 godzin zajęć praktycznych (Zajęcia praktyczne muszą odbyć się w minimum 2 grupach jednocześnie). Razem 26 godz. 3) Termin organizacji szkolenia: I-III.2014 r. 4) Szkolenie stacjonarne. Zamawiający wymaga, aby miejscem organizacji szkolenia były sale dydaktyczne szkoły i akweny wodne Giżycka i okolic. 5) Na jedną grupę przypada minimum 1 prowadzący..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.56.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.