eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup i dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Warszawa: zakup i dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia.
Numer ogłoszenia: 283024 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 229196 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup i dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do Kancelarii Senatu fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer). 1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na: - część I zamówienia - zakup i dostawa 12 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do biur senatorskich. - część II zamówienia - zakup i dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych (w tym 1 kopiarka z modułem zszywającym wewnętrznym - zszywanie min. 50 arkuszy) wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do biur Kancelarii Senatu. 1.3. Przedmiot zamówienia (część I zamówienia i część II zamówienia) obejmuje również: 1) bezpłatne zainstalowanie i uruchomienie kopiarek w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, nie dłuższych niż 6 miesięcy od daty dostawy; 2) bezpłatne przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonych kopiarek, 3) bezpłatne dojazdy do miejsca zainstalowania kopiarek i bezpłatną konserwację każdej kopiarki w czasie trwania gwarancji. Konserwacja będzie wykonywana nie rzadziej niż co 50.000 kopii i będzie obejmowała: kontrolę, regulację, usunięcie usterek, czyszczenie podzespołów kopiarki oraz konieczną wymianę materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (eksploatacyjnych), zgodnie z zaleceniami producenta kopiarek. 1.4. O miejscu i terminie instalacji kopiarek Wykonawca zostanie powiadomiony, za pośrednictwem faksu, z 2-dniowym wyprzedzeniem. 1.5. Koszt zakupu materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych (eksploatacyjnych), których ceny i żywotność (liczba możliwych do wykonania kopii) podane zostaną w Formularzu Oferty - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - pokrywa Zamawiający. 1.6. Ponadto Wykonawca musi zapewnić co najmniej 1, czynny punkt serwisowy na terenie każdego województwa w odniesieniu do części I zamówienia i/albo co najmniej 1 punkt serwisowy, działający na terenie m. st. Warszawy, w odniesieniu do części II zamówienia. 1.7. Dostawa wszystkich kopiarek (część I zamówienia i/albo część II zamówienia) nastąpi do siedziby Kancelarii Senatu, w Warszawie, przy ul. Wiejskiej 6/8. 1.8. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone kopiarki cyfrowe, na okres minimum 36 miesięcy od daty ich instalacji, bez ograniczenia okresu gwarancji i uprawnień z niej wynikających limitem kopii...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00 - Fotokopiarki 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zakup i dostawa 12 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do biur senatorskich..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS Polska Sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 52398,00

  • Oferta z najniższą ceną: 52398,00 / Oferta z najwyższą ceną: 88500,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zakup i dostawa 4 sztuk fabrycznie nowych kopiarek cyfrowych (w tym 1 kopiarka z modułem zszywającym wewnętrznym - zszywanie min. 50 arkuszy) wraz z materiałami eksploatacyjnymi koniecznymi do ich uruchomienia (np. toner, developer), z przeznaczeniem do biur Kancelarii Senatu..

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS Polska Sp. z o.o., ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 48586,36

  • Oferta z najniższą ceną: 47182,80 / Oferta z najwyższą ceną: 48586,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.