eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przeworsk › Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w podziale na częściCzęść I - Roboty remontowo budowlane związane z wymianą stolarki otworowej w budynkach Zespołu Szkół Rolniczych w Zarzeczu; Część II - Roboty remontowo budo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-18

Przeworsk: Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w podziale na części: Część I - Roboty remontowo budowlane związane z wymianą stolarki otworowej w budynkach Zespołu Szkół Rolniczych w Zarzeczu; Część II - Roboty remontowo budowlane związane z wymianą stolarki otworowej w budynku Zespołu Szkół w Sieniawie Część III - Roboty remontowo budowlane związane z wymianą stolarki otworowej w budynku byłej przychodni przy ul. Lwowskiej w Przeworsku - I piętro;
Numer ogłoszenia: 283020 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe , ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie, tel. 016 6487009, faks 016 6487009.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przeworsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w podziale na części: Część I - Roboty remontowo budowlane związane z wymianą stolarki otworowej w budynkach Zespołu Szkół Rolniczych w Zarzeczu; Część II - Roboty remontowo budowlane związane z wymianą stolarki otworowej w budynku Zespołu Szkół w Sieniawie Część III - Roboty remontowo budowlane związane z wymianą stolarki otworowej w budynku byłej przychodni przy ul. Lwowskiej w Przeworsku - I piętro;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej wykonywane: - w budynkach Zespołu Szkól Rolniczych w Zarzeczu - część I; Wykucie z muru podokienników Rozbiórka okapów z blachy nie nadającej się do użytku Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do lm2 Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2m2 Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2m2 Okna o powierzchni do l,0m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - (55x55cm szt.8, 80x115cm szt.4, 80x 120cm szt. 1, 85x65cm szt. 1, 85x85cm szt.2, 85xll5cmszt.3) Okna o powierzchni do l,5m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - (85xl45cm szt.27 w tym 9szt. szklone szkłem matowym) Okna o powierzchni ponad l,5m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - (90x235cm szt.l, 100x215cm szt.l, 110xl45cm szt. 15, 145xl45cm szt.7, 145xl75cm szt.33, 170xl65cm szt.5, 175x215cm szt. l, 235xl45cm szt.37, 240x165cm szt.6, 240x215cm szt.3) Osadzenie prefabrykowanych podokienników z PCV szerokości 30cm (marmur) o długości do lm Osadzenie prefabrykowanych podokienników z PCV szerokości 30cm (marmur) o długości ponad lm Obróbki blacharskie (okapniki) z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25cm - w budynku Zespołu Szkół w Sieniawie - część II; Wykucie z muru podokienników Rozbiórka okapów z blachy nie nadającej się do użytku Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2m2 Okna o powierzchni ponad l,5m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - (120x200cm szt.l, 235x200cm szt.l2) Osadzenie prefabrykowanych podokienników z PCV szerokości 30cm (marmur) o długości ponad lm Obróbki blacharskie (okapniki) z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25cm - w budynku byłej przychodni przy ul. Lwowskiej w Przeworsku (I piętro) - część III. Wykucie z muru podokienników Rozbiórka okapów z blachy nie nadającej się do użytku Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do lm2 Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2m2 Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2m2 Okna o powierzchni do l,0m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - (55x120cm szt.l) Okna o powierzchni do 1,5m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - (70x160cm szt.2) Okna o powierzchni ponad l,5m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - (100x190cm szt.l, 135x205cm szt.3, 160x205cm szt.6, 210x205cm szt.2) Osadzenie prefabrykowanych podokienników z PCV szerokości 30cm (marmur) o długości do lm Osadzenie prefabrykowanych podokienników z PCV szerokości 30cm (marmur) o długości ponad lm Obróbki blacharskie (okapniki) z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25cm Ścianki szklone z kształtowników z wysokoudarowego PCW z drzwiami dwuskrzydłowymi 150x200cm z samozamykaczem, skrzydło czynne o szerokości 90cm. Ścianka do wysokości 90cm profil pełny, powyżej szklona szkłem bezpiecznym Poszczególne zakresy robót opisane są w: - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; - przedmiarze robót; Dla każdej z części zamówienia załączone zostały odrębne komplety dokumentów technicznych wraz z wymiarowanymi szkicami okien. (część I załącznik Nr 1A, 1B, 1C; część II załącznik Nr 2A, 2B, 2C; część III załącznik Nr 3A, 3B, 3C) W cenie za wykonanie zamówienia należy uwzględnić: 1) organizacje własnego zaplecza budowy, 2) właściwa organizacje robót nie zakłócająca pracy poszczególnych jednostek, 3) zabezpieczenie prowadzonych robót wynikających z przepisów BHP i p.poż. 4) utrzymywanie porządku w miejscu wykonywania robót Przed przystąpieniem do realizacji zadania wykonawca zobowiązany jest do dokonania samodzielnego obmiaru stolarki otworowej w celu uściślenia wymiarów podanych przez Zamawiającego, oraz ustalenia w porozumieniu z zamawiającym harmonogramu realizacji przedmiotowych robót. Uwaga ! Roboty budowlane będą prowadzone w obiektach czynnych. Wykonawca zobowiązuje się udzielić na dostarczoną stolarkę i wykonane roboty budowlane 60 miesięcznej gwarancji licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych: Wykonawca może złożyć ofertę na część I zamówienia lub/i na część II zamówienia lub/i na część III zamówienia zgodnie z załącznikami do specyfikacji. Część I - Roboty remontowo budowlane związane z wymianą stolarki otworowej w budynkach Zespołu Szkół Rolniczych w Zarzeczu; Część II - Roboty remontowo budowlane związane z wymianą stolarki otworowej w budynku Zespołu Szkół w Sieniawie Część III - Roboty remontowo budowlane związane z wymianą stolarki otworowej w budynku byłej przychodni przy ul. Lwowskiej w Przeworsku - I piętro;.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium dotyczy części I zamówienia: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców przed upływem terminu składania ofert wniesienia wadium dla części I zamówienia w wysokości: 5 000 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto nr 84 9106 0008 2001 0013 7908 0004 w Banku Spółdzielczym w Przeworsku do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 09.09.2009r. godz. 11:00 z wpisem na dowodzie wpłaty: Wadium na przetarg nieograniczony - części I zamówienia Roboty remontowo budowlane związane z wymianą stolarki otworowej w budynkach Zespołu Szkół Rolniczych w Zarzeczu. 2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz. 275). 3 Wadium wniesione w formie przelewu będzie uznane przez Zmawiającego za wniesione prawidłowo tylko po wpłynięciu żądanej kwoty na wskazany rachunek bankowy w terminie określonym pkt. 1 3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy deponować w kasie Starostwa Powiatowego w Przeworsku (ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk III piętro, pok. 324) w formie oryginału dokumentu przed upływem terminu wyznaczonym w pkt.1. Kopię tego dokumentu z potwierdzeniem złożenia należy załączyć do pozostałych dokumentów ofertowych. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz musi spełniać następujące wymogi: a) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela) w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art.46 ust.5 ustawy Pzp, b) być wystawione na Powiat Przeworski (ul. Jagiellońska 10, 37-200 Przeworsk) c) w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia - obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych w art. 46 ust. 5 ustawy każdego z tych wykonawców. 5. Wykonawca, który złoży ofertę niezabezpieczoną wadium będzie wykluczony przez Zamawiającego, a jego oferta będzie odrzucona. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów dostarczonych przez wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający powinni dostarczyć niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz ofertowy sporządzony zgodnie z Zał. Nr 2. (i/lub załącznik Nr 2.1, i/lub załącznik Nr 2.2, i/lub załącznik Nr 2.3 - szczegółowe formularze cenowe). 2. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z Zał. Nr 3, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3. Oświadczenie, sporządzone zgodnie z Zał. Nr 4, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 4. Dowód wniesienia wadium - dotyczy części I zamówienia - W celu potwierdzenia warunku posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). - W celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości zrealizowanych robót, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie.- Zał. Nr 5 Warunek powyższy Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał minimum 1 robotę budowlaną o wartości minimum 100 000 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie w części I, bądź wykonał minimum 1 robotę budowlaną o wartości minimum 50 000 zł w przypadku ubiegania się o zamówienie w części II i/lub III odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. W sytuacji ubiegania się wykonawcy o zamówienie w części I, II i III przedstawiony warunek zamawiający uzna za spełniony jak dla części I. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający rozumie roboty polegające na dostawie i wymianie stolarki okiennej i drzwiowej. - W celu potwierdzenia warunku, ze Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga również następujących dokumentów: 9. polisy bądź innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności sumą ubezpieczenia nie niższą niż 100 000 zł. 10. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty szczegółowych parametrów technicznych zaoferowanego okna a także do załączenia: certyfikatu na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną dla oferowanych materiałów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.przeworsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk IV piętro pok. 420.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Przeworsku ul. Jagiellońska 10, 37 - 200 Przeworsk IV piętro pok. 419 (Kancelaria ogólna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty remontowo budowlane związane z wymianą stolarki otworowej w budynkach Zespołu Szkół Rolniczych w Zarzeczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej wykonywane w budynkach Zespołu Szkól Rolniczych w Zarzeczu: Wykucie z muru podokienników Rozbiórka okapów z blachy nie nadającej się do użytku Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do lm2 Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2m2 Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2m2 Okna o powierzchni do l,0m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - (55x55cm szt.8, 80x115cm szt.4, 80x 120cm szt. 1, 85x65cm szt. 1, 85x85cm szt.2, 85xll5cmszt.3) Okna o powierzchni do l,5m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - (85xl45cm szt.27 w tym 9szt. szklone szkłem matowym) Okna o powierzchni ponad l,5m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - (90x235cm szt.l, 100x215cm szt.l, 110xl45cm szt. 15, 145xl45cm szt.7, 145xl75cm szt.33, 170xl65cm szt.5, 175x215cm szt. l, 235xl45cm szt.37, 240x165cm szt.6, 240x215cm szt.3) Osadzenie prefabrykowanych podokienników z PCV szerokości 30cm (marmur) o długości do lm Osadzenie prefabrykowanych podokienników z PCV szerokości 30cm (marmur) o długości ponad lm Obróbki blacharskie (okapniki) z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Roboty remontowo budowlane związane z wymianą stolarki otworowej w budynku Zespołu Szkół w Sieniawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Zespołu Szkół w Sieniawie: Wykucie z muru podokienników Rozbiórka okapów z blachy nie nadającej się do użytku Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2m2 Okna o powierzchni ponad l,5m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - (120x200cm szt.l, 235x200cm szt.l2) Osadzenie prefabrykowanych podokienników z PCV szerokości 30cm (marmur) o długości ponad lm Obróbki blacharskie (okapniki) z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Roboty remontowo budowlane związane z wymianą stolarki otworowej w budynku byłej przychodni przy ul. Lwowskiej w Przeworsku - I piętro.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej wykonywane: w budynku byłej przychodni przy ul. Lwowskiej w Przeworsku (I piętro); Wykucie z muru podokienników Rozbiórka okapów z blachy nie nadającej się do użytku Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do lm2 Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2m2 Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2m2 Okna o powierzchni do l,0m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - (55x120cm szt.l) Okna o powierzchni do 1,5m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - (70x160cm szt.2) Okna o powierzchni ponad l,5m2 z kształtowników z wysokoudarowego PCW - (100x190cm szt.l, 135x205cm szt.3, 160x205cm szt.6, 210x205cm szt.2) Osadzenie prefabrykowanych podokienników z PCV szerokości 30cm (marmur) o długości do lm Osadzenie prefabrykowanych podokienników z PCV szerokości 30cm (marmur) o długości ponad lm Obróbki blacharskie (okapniki) z blachy powlekanej o szerokości w rozwinięciu do 25cm Ścianki szklone z kształtowników z wysokoudarowego PCW z drzwiami dwuskrzydłowymi 150x200cm z samozamykaczem, skrzydło czynne o szerokości 90cm. Ścianka do wysokości 90cm profil pełny, powyżej szklona szkłem bezpiecznym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.