eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I ODBIORU ZUŻYTYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA POTRZEB POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Bydgoszcz: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I ODBIORU ZUŻYTYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA POTRZEB POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY
Numer ogłoszenia: 282927 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy , ul. Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 36-04-300, faks 052 36-04-341.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bydgoszcz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.pup.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I ODBIORU ZUŻYTYCH MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK DLA POTRZEB POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W BYDGOSZCZY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 3.1 Przedmiotem zamówienia są dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych i atramentowych, szczegółowo opisanych w Formularzu cenowym stanowiącym jednocześnie Załącznik Nr 1a do niniejszej siwz. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, najwyższej jakości w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadający wszelkie zabezpieczenia w szczególności zbiorników z tonerem. Przedmiot zamówienia nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełnienia. Wszystkie elementy wchodzące w skład oferowanych materiałów eksploatacyjnych (tj. zarówno tonerów jak i tuszy, modułów bębnów, transfer Belt, fuser i innych ujętych w Załączniku Nr 1a - Formularzu cenowym) muszą być nowe, nieregenerowane, nie wchodzące pierwotnie w całości ani też w części w skład innych materiałów. W przypadku złożenia przez Wykonawców oferty zawierającej produkt nie oryginalny, (równoważny) kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia, Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. Typ urządzenia Zamawiającego wynika z oznaczenia typu tonera, tuszu i innych materiałów eksploatacyjnych. W przypadku dostarczenia materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązuje się do: - udzielenia gwarancji na dostarczone tonery i tusze do wyczerpania się środka barwiącego, - pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu równoważnego dostarczonego przez wykonawcę. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta drukarki, a koszty związane z naprawą ponosi Wykonawca. 3.2 Wykaz materiałów eksploatacyjnych i planowane ilości zakupów w okresie trwania umowy określone zostały w załączniku Nr 1a do niniejszej specyfikacji stanowiącym jednocześnie formularz cenowy. Faktyczne zakupy artykułów wymienionych w formularzu cenowym mogą być niższe od planowanych. 3.3 Zamawiający dokonywać będzie zakupów w terminach i ilościach dla niego dogodnych, składając zamówienie telefonicznie. 3.4 Wykonawca dostarczać będzie towar do siedziby zamawiającego własnym transportem i na własny koszt nie później niż dwa dni od złożenia zamówienia, a w przypadkach pilnych nie później niż następnego dnia po złożeniu zamówienia. Potrzeby każdorazowo zostaną określone telefonicznie. 3.5 Wykonawca zapewni wysoką jakość dostarczonego towaru, a w przypadkach jego wad wymieni towar na wolny od wad najpóźniej następnego dnia po telefonicznym zgłoszeniu konieczności wymiany. 3.6 Zapłata za dostarczone materiały eksploatacyjne następować będzie przelewem na konto wykonawcy w terminie 30 dni od daty przedłożenia faktury. 3.7 Wykonawca zapewni stałe ceny w okresie trwania umowy. 3.8 Wykonawca wskaże w umowie pracownika do kompleksowej obsługi zamawiającego (przyjmowanie zleceń, zamówień) podając nazwisko, numer telefonu oraz godziny pracy. 3.9 Wykonawca zobowiąże się do odbierania nieodpłatnie 1 raz w miesiącu zużytych materiałów eksploatacyjnych używanych przez zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego w zakresie przedmiotu zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.41.00 - Fusery 30.12.43.00 - Bębny do maszyn biurowych 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać zezwolenie właściwego organu na gospodarowanie odpadami, wydane zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (jt. Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - to w tym okresie - co najmniej 2 zamówienia na realizację dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek, przy czym każda z dwóch z musiała mieć wartość brutto co najmniej 50.000 zł, podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów (protokoły zdawczo-odbiorcze, referencje) potwierdzających, że te usługi zostały należycie wykonane.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, w tym w formie pisemnej z uiszczoną opłatą skarbową i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców należy dołączyć do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pup.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy ul. Toruńska 147; 85-950 Bydgoszcz sekretariat, II piętro, pokój 207.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy ul. Toruńska 147; 85-950 Bydgoszcz sekretariat, II piętro, pokój 207.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.