eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Opracowanie projektów graficznych, wydruk oraz dostawę ulotek, plakatów, ankiet oraz banera wraz z jego montażem i demontażem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-18

Chorzów: Opracowanie projektów graficznych, wydruk oraz dostawę ulotek, plakatów, ankiet oraz banera wraz z jego montażem i demontażem
Numer ogłoszenia: 282848 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chorzów, Biuro Zamówień Publicznych , Rynek 1, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 2-411-261...9, faks 32 2-417-458.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów graficznych, wydruk oraz dostawę ulotek, plakatów, ankiet oraz banera wraz z jego montażem i demontażem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów graficznych, wydruk oraz dostawę ulotek, plakatów, ankiet oraz banera wraz z jego montażem i demontażem. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi: opracowanie projektów graficznych, wydruk oraz dostawa ulotek, plakatów, ankiet oraz banera wraz z jego montażem i demontażem na potrzeby Wydziału Zdrowia Urzędu Miasta Chorzów w roku 2013. Zamówienie zostało podzielone na 2 części I część - Opracowanie projektów graficznych, wydruk oraz dostawa plakatów i ulotek tematycznych dotyczących Programu szczepień przeciwko grypie dla mieszkańców Chorzowa powyżej 60 roku życia, realizowanego od września do grudnia 2013 r. -ulotki - 20 000 szt., format 170x238mm, offset 80g, 4+0 -plakaty- 200 szt., format 460x640mm, offset 80g, 4+0 II część - Opracowanie projektów graficznych, wydruk oraz dostawa materiałów reklamowych (tematycznych) dotyczących Chorzowskiego Dnia Promocji Zdrowia, który odbędzie się 28 września br. -ulotki - 20 000 szt., format 170x238mm, offset 80g, 4+0 -plakaty - 150 szt., format 460x640mm, offset 80g, 4+0 -ankiety - 500 szt., format A-4, offset 80g, 1+1 -baner - wymiary 6,0m x 1,0m, 4+0, z montażem (na budynku Urzędu Miasta Chorzów, w miejscu: nad arkadami) i demontażem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku wykonawca musi przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku - załacznik nr 1. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia składa z ofertą na każdą część odrębnie wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunku dla tej części.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku wykonawca musi przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku - załacznik nr 1. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia składa z ofertą na każdą część odrębnie wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunku dla tej części.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku wykonawca musi przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku - załacznik nr 1. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia składa z ofertą na każdą część odrębnie wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunku dla tej części.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku wykonawca musi przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku - załacznik nr 1. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia składa z ofertą na każdą część odrębnie wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunku dla tej części.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku wykonawca musi przedłożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunku - załacznik nr 1. Ocena dokonana będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia. W przypadku, gdy wykonawca ubiega się o więcej niż jedną część zamówienia składa z ofertą na każdą część odrębnie wszystkie dokumenty potwierdzające spełnianie warunku dla tej części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy zamówienia dla części na którą wykonawca składa ofertę. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 1 SIWZ (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy składają łącznie). 3. Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zamieszczonego dokumentu. Pełnomocnictwo do reprezentowania danego podmiotu w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu tych podmiotów jest upoważniona do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. Wykaz informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania z podaniem podstawy prawnej. 6. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom (jeżeli dotyczy). W przypadku braku informacji zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie samodzielnie. 7. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest w takiej sytuacji udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wymaga, aby wybrany wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiący załącznik do specyfikacji, będącym jej integralną częścią. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy za wyjątkiem przypadków wymienionych poniżej: 1. w zakresie przedmiotu zamówienia: a) w przypadku zmiany zakresu przedmiotu zamówienia na skutek okoliczności, które wyniknęły w trakcie realizacji zamówienia; 2. w zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany zakresu przedmiotu zamówienia; b) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, Zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.eu/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chorzów, Biuro zamówień Publicznych, Rynek 1 41-500 Chorzów, pok. 237.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Chorzów, Biuro zamówień Publicznych, Rynek 1 41-500 Chorzów, pok. 237.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część - Opracowanie projektów graficznych, wydruk oraz dostawa plakatów i ulotek tematycznych dotyczących Programu szczepień przeciwko grypie dla mieszkańców Chorzowa powyżej 60 roku życia, realizowanego od września do grudnia 2013 r..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część - Opracowanie projektów graficznych, wydruk oraz dostawa plakatów i ulotek tematycznych dotyczących Programu szczepień przeciwko grypie dla mieszkańców Chorzowa powyżej 60 roku życia, realizowanego od września do grudnia 2013 r. -ulotki - 20 000 szt., format 170x238mm, offset 80g, 4+0 -plakaty- 200 szt., format 460x640mm, offset 80g, 4+0.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektów graficznych, wydruk oraz dostawa materiałów reklamowych (tematycznych) dotyczących Chorzowskiego Dnia Promocji Zdrowia, który odbędzie się 28 września br..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część - Opracowanie projektów graficznych, wydruk oraz dostawa materiałów reklamowych (tematycznych) dotyczących Chorzowskiego Dnia Promocji Zdrowia, który odbędzie się 28 września br.: -ulotki - 20 000 szt., format 170x238mm, offset 80g, 4+0 -plakaty - 150 szt., format 460x640mm, offset 80g, 4+0 -ankiety - 500 szt., format A-4, offset 80g, 1+1 -baner - wymiary 6,0m x 1,0m, 4+0, z montażem (na budynku Urzędu Miasta Chorzów, w miejscu: nad arkadami) i demontażem..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2, 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.