eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA (INŻYNIERA KONTRAKTU) PRZY REALIZACJI PROJEKTU ROZBUDOWY BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ KATOLICKICH IM. MATKI BOŻEJ MIŁOSIERDZIA O SALĘ GIMNASTYCZNĄ WRAZ Z ZAPLECZEM ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA (INŻYNIERA K

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-15

Białystok: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA (INŻYNIERA KONTRAKTU) PRZY REALIZACJI PROJEKTU ROZBUDOWY BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ KATOLICKICH IM. MATKI BOŻEJ MIŁOSIERDZIA O SALĘ GIMNASTYCZNĄ WRAZ Z ZAPLECZEM ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA (INŻYNIERA KONTRAKTU) PRZY REALIZACJI PROJEKTU ROZBUDOWY BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ KATOLICKICH IM. MATKI BOŻEJ MIŁOSIERDZIA O SALĘ GIMNASTYCZNĄ WRAZ Z ZAPLECZEM ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU
Numer ogłoszenia: 28280 - 2009; data zamieszczenia: 15.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Rodzin Katolickich Archidiecezji Białostockiej , ul. Warszawska 46A, 15-077 Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 7323026,6514219,603370728, faks 0-85 7323026.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srkab.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie - organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA (INŻYNIERA KONTRAKTU) PRZY REALIZACJI PROJEKTU ROZBUDOWY BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ KATOLICKICH IM. MATKI BOŻEJ MIŁOSIERDZIA O SALĘ GIMNASTYCZNĄ WRAZ Z ZAPLECZEM ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA (INŻYNIERA KONTRAKTU) PRZY REALIZACJI PROJEKTU ROZBUDOWY BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ KATOLICKICH IM. MATKI BOŻEJ MIŁOSIERDZIA O SALĘ GIMNASTYCZNĄ WRAZ Z ZAPLECZEM ORAZ ZAGOSPODAROWANIEM TERENU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Inżyniera (Inżyniera Kontraktu) dla robót budowlanych przy realizacji Projektu: Rozbudowa budynku Zespołu Szkół Katolickich im. Matki Bożej Miłosierdzia o salę gimnastyczną wraz z zapleczem oraz zagospodarowaniem terenu. Lokalizacja obiektu: działki nr ewid. gr. 1455/1 i 1455/3 w Białymstoku przy ul. Kościelnej 3. Przybliżone parametry określające wielkość obiektu: pow. użytkowa rozbudowy: 2 043 m2, pow. zabudowy: 1 690 m2, kubatura rozbudowy: ok. 16 000 m3..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 styczna 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a mianowicie: a)zrealizowali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, za które zostaną uznane usługi polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego przynajmniej na jednej inwestycji polegającej na budowie budynku użyteczności publicznej lub budynku usługowo-mieszkalnego o kubaturze nie mniejszej niż 10 000 m3, o wartości robót budowlanych min. 6 mln złotych brutto, b) dysponują lub mogą dysponować na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, następującymi osobami, które będą pełnić funkcje: - Inżyniera Kontraktu, który musi posiadać wykształcenie wyższe techniczne, min. 10 lat doświadczenia zawodowego, uprawnienia budowlane, doświadczenie w nadzorowaniu i zarządzaniu przynajmniej jednym kontraktem związanym z inwestycją o wartości robót budowlanych min. 6 mln złotych brutto, być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, - inspektorów nadzoru, posiadających uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w następujących specjalnościach: * konstrukcyjno-budowlanej, * instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych i wentylacyjnych, * instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Inspektorzy nadzoru muszą wykazać się min. 5-letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót w swoich specjalnościach przy wykonywaniu porównywalnego zamówienia oraz być członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji poszczególnych osób np. Inżyniera Kontraktu i inspektora, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcje wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia przy założeniu, że zapłata dokonana będzie w terminie 21 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu; b)posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż wartość ceny ofertowej zamówienia, na czas obejmujący okres realizacji zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)akceptują wzór umowy; Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta. 2.Oświadczenie wynikające z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 3.Dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę): 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert; 2)oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ; 3)wykaz wykonanych usług określonych w rozdziale VII ust. 1. pkt 2a), zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o zamówienie publiczne, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzającymi, że usługi te zostały zakończone i wykonane należycie ; 4)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, którymi dysponuje Wykonawca lub którymi będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów, wraz z informacjami na temat ich przewidywanej funkcji w wykonaniu zamówienia, wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia zawodowego oraz z załączeniem ich uprawnień budowlanych i aktualnych na dzień składania ofert zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; 5)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienie osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 4) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6)oświadczenie wykonawcy, że w przypadku uznania jego oferty za ofertę najkorzystniejszą, przedstawi kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa na okres trwania umowy i zobowiąże się do przedłożenia kopii polisy w ciągu 3 dni kalendarzowych po każdorazowym jej odnowieniu. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie jego oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy, zgodnie z którym zamawiający wezwie wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń i dokumentów określonych w punkcie 2 i 3, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty i oświadczenia określone w punkcie 2 i 3 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie: 1) warunków udziału w postępowaniu, 2) przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srkab.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STOWARZYSZENIE RODZIN KATOLICKICH ARCHIDIECEZJI BIAŁOSTOCKIEJ 15-077 Białystok, ul. Warszawska 46a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2009 godzina 14:00, miejsce: STOWARZYSZENIE RODZIN KATOLICKICH ARCHIDIECEZJI BIAŁOSTOCKIEJ 15-077 Białystok ul. Warszawska 46a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013 (Oś Priorytetowa VI - Rozwój infrastruktury społecznej, działanie 6.1 Rozwój infrastruktury z zakresu edukacji).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.